مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

بهترین وبسایت‌های آپلود رایگان فایل را بشناسید

وبسایت‌های آپلود رایگان فایل

آپلود فایل از سال ها پیش بین وبمسترها و کاربران اینترنتی مرسوم بوده است. همیشه پیدا کردن یک آپلودسنتر خوب برای آپلود رایگان فایل که ظرفیت بالا و سرعت بارگذاری مناسبی داشته باشد کار آسانی نیست. البته این کار آسان نیست چون در حال حاضر وبسایت‌های قدرتمند بسیاری در این خصوص داریم که انتخاب میانشان واقعا سخت است. از ان رو در این بخش می خواهیم بهترین وبسایت‌های آپلود رایگان فایل را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین وبسایت‌های آپلود رایگان فایل کدامند؟

SugarSynce

SugarSynce از شرکتی به وجود آمده که تمرکز آن روی همگام‌سازی تصاویر در چندین دستگاه بوده است. این وب‌سایت آپلود رایگان را می‌توان به‌عنوان یکی از بهترین راه‌های تهیه آنلاین بکاپ به حساب آورد که به کاربران، امکان ذخیره، مشاهده، ویرایش، همگام‌سازی، اشتراک‌گذاری و دسترسی ایمن به فایل‌ها را خواهد داد.

این پلتفرم دارای طرح‌های مختلفی بوده و در زمینه استفاده شخصی یا تجاری، کاربرد دارد. همچنین مقیاس SufarSynce فراتر از دو ترابایت فضای ذخیره‌سازی بوده و توانایی کنترل پهنای باند و مجوزهای آن‌ را هم دارد. یکی از ویژگی‌های این پلتفرم را می‌توان امکان استفاده ۳۰ روزه رایگان کاربران از تمام طرح‌های موجود آن، عنوان کرد.

این مطلب را هم ببینید
روش های افزایش امنیت شبکه بیسیم خانگی

Box

این پلتفرم فضای ذخیره‌سازی ۱۰ گیگابایت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. البته کاربران در صورت تمایل می‌توانند تنها با پرداخت ۵ دلار در هر ماه، فضای ذخیره‌سازی نامحدود را در اختیار داشته باشند.

IDrive

وب‌سایت IDrive به تمام کاربران، ۵ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ابری رایگان خواهد داد و با پرداخت سالانه ۵۲.۱۲ دلار هم می‌توان از فضای ذخیره‌سازی ۲ ترابایتی آن بهره‌مند شد. از ویژگی‌های مهم پلتفرم IDrive می‌توان به همگام‌سازی فایل‌ها در زمان واقعی، بازیابی داده‌ها، مدیریت کامپیوتر از راه دور و رمزگذاری ۲۵۶ بیتی اشاره کرد.

Microsoft OneDrive

کاربران می‌توانند با استفاده از این فضای ذخیره‌سازی مایکروسافت از امکان آپلود رایگان فایل‌ها تا ظرفیت ۵ گیگابایت برخوردار شوند و در صورت تمایل، می‌توان از فضای ذخیره‌سازی ابری ۱۰۰ گیگابایت آن با پرداخت حق اشتراک ماهانه ۱.۹۹ دلار هم بهره‌مند شد. از مهم‌ترین ویژگی‌های مایکروسافت وان‌درایو می‌توان دسترسی آفلاین به اطلاعات، رمزگذاری SSL، سازگاری با چند دستگاه و امکان تعیین انقضا برای پیوندهای مشترک اشاره کرد.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع مشکل کار نکردن کلیک چپ موس

Google Drive

این وبسایت دارای ویژگی‌های قابل قبولی بوده که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به سازگاری با چندین فایل و دستگاه، جست‌وجوی بصری و پیشگیری نسبت به از دست رفتن اطلاعات اشاره کرد؛ تمام این ویژگی‌ها در کنار اعتبار نام گوگل، سبب شده‌اند تا گوگل درایو بتواند اقبال بیشتری نسبت به سایر وب‌سایت‌های آپلود رایگان، داشته باشد. بد نیست بدانید فضای رایگان ذخیره‌سازی گوگل درایو، معادل ۱۵ گیگابایت بوده و در صورت تمایل برای در اختیار داشتن ۱۰۰ گیگابایت فضای ابری ذخیره‌سازی، باید ۱.۹۹ دلار به‌صورت ماهانه پرداخت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *