معرفی تجهیزات موبایل, موبایل و تجهیزات جانبی

تبلت MatePad 5G هواوی معرفی شد

تبلت MatePad 5G هواوی

کمپانی مشهور هواوی بدون شک یکی از قدرتمند ترین کمپانی های حوزه  تکنولوژی که زمینه فعالیت اصلی‌اش شبکه، تجهیزات ارتباطی و ارایه خدمات است. اما تلفن های همراه و تبلت های این برند نیز از محبوبیت بالایی در میان کاربران برخوردارند. تبلت MatePad 5G هواوی محصول جدیدی از این کمپانی می باشد که به تازگی معرفی شده و در این بخش مورد بررسی قرار می دهیم.

تبلت MatePad 5G هواوی

از بعد ظاهری ، این تبلت شباهت زیادی به نسخه 10.4 دارد که با یک چیپست Kirin 820 مجهز شده است. این تبلت در داخل به مودم 5G مجهز شده و می‌تواند با استفاده از پروتکل Wi-Fi 6 به دیگر دستگاه‌ها متصل شود. در مقایسه با Kirin 810، تراشه مورد استفاده در این تبلت از دو هسته بیشتر Cortex-A76 استفاده می‌کند که در بخش پردازنده گرافیکی نیز با استفاده از Mali-G57 توانی تا 30 درصد بیشتر از G52 MP6 نسل قبل دارد و با ترکیب این تراشه با 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی یک ساختار سخت‌افزاری عالی برای همه نوع فعالیت را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین تبلت های اندرویدی 2020

در بخش نمایشگر هواوی یک نمایشگر IPS LCD با رزولوشن 2000 در 1200 پیکسل در اندازه 10.4 اینچ را برای این تبلت در نظر گرفته که یک سنسور دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو و سنسوری دیگر با همین رزولوشن در پشت دستگاه قرار گرفته است. هواوی برای هر چه بهتر شدن تجربه صوتی نیز در این تبلت 4 اسپیکر را در چهار سمت دستگاه قرار داده است که 4 میکروفون نیز برای ضبط صوت حرفه‌ای در حین فیلمبرداری برای آن در نظر گرفته شده است.

هواوی در بخش باتری هم بسیار خوش سلیقه عمل کرده که شامل انتخاب یک مجموعه 7250 میلی‌آمپر ساعتی همراه با شارژری 22.5 وات می‌شود که برای شارژ کامل باتری آن به زمانی تا 2.5 ساعت نیاز است. در بخش نرم‌افزار همانطور که حدس می‌زنید EMUI 10.1 مجهز به سیستم‌عامل اندروید 10 بدون سرویس‌های هواوی در نظر گرفته شده که پشتیبانی از قلم هوشمند M Pencil و کیبورد سخت‌افزاری نیز به صورت کامل برای این تبلت در نظر گرفته شده تا آن را به یک لپ‌تاپ کوچک تبدیل کند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین اپلیکیشن ها برای آیفون

قیمت

هواوی در حال حاضر این تبلت را از طریق وبسایت چینی vmall.com و با قیمت پایه 3200 یوآن (تقریباً 435 دلار) به صورت پیش‌فروش در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *