بررسی و معرفی تجهیزات, عکاسی و فیلم برداری

دوربین گوپرو هیرو ۹ بلک معرفی شد

دوربین گوپرو هیرو ۹ بلک

پرچمدار جدید گوپرو در دنیای اکشن کمراها، گوپرو هیرو ۹ بلک نام دارد و با بروزرسانی‌های مختلفی همراه است. دوربین گوپرو هیرو ۹ بلک توانایی فیلم‌برداری 5K دارد و تصاویر ۲۰ مگاپیکسلی ثبت می‌کند.

دوربین گوپرو هیرو ۹ بلک

گوپرو رزولوشن کلی هیرو ۹ بلک را ارتقا داده و این محصول حالا قادر به عکسبرداری با حداکثر رزولوشن ۲۰ مگاپیکسل بوده (پیشرفت ۸ مگاپیکسلی نسبت به هیرو ۸ بلک) و برای اولین بار توانایی فیلمبرداری با رزولوشن 5K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه را پیدا کرده است. علاوه بر این توانایی تصویربرداری با رزولوشن 4K با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را دارد.  اصلی‌ترین قابلیت‌های گوپرو هیرو ۹ بلک شامل توانایی فیلم‌برداری 5K،‌ ثبت تصاویر ۲۰ مگاپیکسلی، سیستم لرزش‌گیر بهبودیافته‌ی HyperSmooth 3.0، تسطیح افق (Horizon Leveling) در داخل خود دوربین ، ضبط ویدئوی حرکت آهسته‌ی 4K با نرخ ۶۰ فریم‌برثانیه و 1080p با نرخ ۲۴۰ فریم ‌بر ثانیه، صفحه ‌نمایش جلویی ۱٫۴ اینچ LCD، نمایشگر لمسی پشتی ۲٬۲۷ اینچ و حداکثر ۳۰ درصد عمر باتری بیشتر نسبت ‌به نسل قبل می‌شود.

این مطلب را هم ببینید
نکات مهم عکاسی از کنسرت

گوپرو همچنین می‌گوید دوربین جدیدش در محیط‌های سرد عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهد. ظرفیت باتری دوربین جدید گوپرو ۱۷۲۰ میلی‌آمپر ساعت بوده و ۴۰ درصد از نسل قبل حجیم تر شده است. گوپرو همچنین امکان تعویض لنز را دوباره به مدل جدید آورده که در نسل قبل غایب بود. این شرکت لنز جدیدی به نام Max Lens را به قیمت ۹۹ دلار به بازار عرضه خواهد کرد که میدان دید «فوق العاده عریض» ۱۵۵ درجه را به ارمغان می‌آورد.

از دیگر ویژگی ‌های این محصول می‌توان به پشتیبانی از وای فای ، بلوتوث ، ورودی میکروفن ، مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق ۱۰ متری و لایو استریم با رزولوشن 1080p اشاره کرد.

این دوربین از هم اکنون با قیمت ۴۴۹.۹۹ دلار به بازار عرضه شده است.

این مطلب را هم ببینید
چند نکته کاربردی برای محافظت از لنز دوربین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *