مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین اپلیکیشن های تحلیل اینستاگرام

بهترین اپلیکیشن های تحلیل اینستاگرام

محبوبیت اینستاگرام و تعداد کاربران زیاد آن باعث شده تا کسب و کارهای آنلاین نیز نگاه ویژه‌ای به این شبکه اجتماعی داشته باشند. برای اینکه بتوانید کسب و کار خود را در اینستاگرام گسترش دهید نیاز دارید تا از روند فعالیتتان را آنالیز کنید. این کار با استفاده از ابزارهای مخصوص آن انجام می شود. در این بخش قصد داریم بهترین اپلیکیشن های تحلیل اینستاگرام را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین اپلیکیشن های تحلیل اینستاگرام را بشناسید

Instagram Insights

این ابزار مانند سایر برنامه‌ ها آنقدر در تحلیل داده‌ها و ارائه ریزجزئیات خوب عمل نمی‌کند، ولی با این حال برای آن که یک تصویر کلی از نحوه عملکرد صفحه و مخاطبین خود داشته باشید کاربردی است. این ابزار به شما این امکان را می‌دهد تا به بازخوردهایی که در طول چند وقت اخیر دریافت کردید نگاهی داشته و همچنین بهترین پست‌هایتان که بیشتر از همه مورد استقبال قرار گرفتند را نیز ببینید. البته تنها می‌توانید پست‌هایی که حداکثر 2 سال از تاریخ انتشارشان گذشته را مشاهده کنید.

این مطلب را هم ببینید
تگ گذاری روی فایل ها در ویندوز 10

Socialbakers

این اپلیکیشن به طور رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. البته با وجود اینکه شما به جنبه‌های مختلفی از داده‌های خود دسترسی دارید، ولی در نسخه رایگان بازه زمانی که این داده‌ها به شما نشان داده می‌شوند محدود است. با استفاده از ابزارهای رایگان آنالیز اینستاگرام این برنامه می‌توانید بهترین پست‌هایتان را ببینید، نگاهی به هشتگ‌هایی که بیشترین استفاده از آن‌ها را داشتید بیندازید، اکانت‌هایی که بیشتر از همه آن‌ها را تگ کردید را ببینید و همچنین به اطلاعات کلی از تعداد پست‌ها و فالوورهایتان هم دسترسی داشته باشید.

Phlanx

این برنامه از رابط کاربری بسیار ساده ای برخوردار است. این برنامه در واقع یک ماشین حساب است که نرخ تعامل هر کدام از حساب‌های اینستاگرام را مورد سنجش قرار می‌دهد. با وجود اینکه سازندگان این برنامه تاکید کردند که این ابزار برای اینفلوئنسرها مناسب است، ولی می‌توان از آن برای حساب‌های تجاری و شخصی نیز استفاده کرد.

این مطلب را هم ببینید
روش های بزرگ نمایی یک تصویر روی چند مانیتور

Union Metrics

تمرکز این برنامه آنالیز اینستاگرام بیشتر بر مقایسه پست‌های شما با میانگین نرخ تعامل سایر پست‌هایتان است تا به این ترتیب بتوانید به یک الگو مناسب برای جذب کاربران دست پیدا کنید. شما می‌توانید گزارشی که برنامه برایتان آماده می‌کند را هر 24 ساعت یک بار تازه‌سازی کنید و به این ترتیب متوجه شوید پست‌های جدید در مقایسه با میانگین کلی پست‌ها چگونه عملکردی داشته‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *