مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

تفاوت گلکسی بادز پلاس سامسونگ با نسل قبلی

گلکسی بادز پلاس سامسونگ

گلکسی بادز پلاس سامسونگ نسل جدید ایربادهای سامسونگ است که چند روز آینده، رسما معرفی خواهند شد. هنوز اطلاعات چندان زیاد و دقیقی از این محصول منتشر نشده است اما به‌ نظر می‌رسد که سامسونگ دقیقا همان طراحی مدل قبلی خود را حفظ کرده‌ است. با این وجود چند روز پیش، یکی از افشاگران مشهور به نام Evan Blass مشخصات کامل این هدفون بی‌سیم را منتشر کرد که طبق آن، کاربران در ازای پرداخت ۲۰ دلار مبلغ بیشتر نسبت به نسل قبلی، می‌توانند از امکانات جذاب‌تری بهره ببرند.

گلکسی بادز پلاس سامسونگ

سری گلکسی بادز ، اولین‌ بار با گوشی‌های گلکسی اس ۱۰ معرفی شده بودند و سری جدید آن نیز با گوشی‌های سری گلکسی اس 20 عرضه خواهد شد. یکی از ویژگی‌های بسیار جذاب گلکسی بادز پلاس توانایی پخش ۶۰ دقیقه‌ای فقط با سه دقیقه شارژ است. اگر این زمان را با ۱۵ دقیقه شارژ برای ۱۰۰ دقیقه کارکرد متعلق به گلکسی بادز مقایسه کنیم، متوجه دوبرابرشدن کارایی باتری می‌شویم. گلکسی‌ بادز پلاس و کیس شارژ آن هم‌اندازه نسل قبلی هستند ولی باید انتظار افزایش ۱۰ درصدی وزن هدفون را داشته باشیم.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین لپ تاپ های مخصوص بازی

گلکسی بادز پلاس سامسونگ

نسل فعلی این محصول از دو میکروفون بهره می‌برند که یکی در بخش بیرونی و یکی در بخش داخلی تعبیه شده است. اما به نظر می‌رسد نسل جدید این محصول از سه میکروفون بهره می‌برد که دو میکروفون در بخش بیرونی قرار دارد که این کار مطمئنا منجر به بهبود کیفیت مکالمات می‌شود. باید بدانید که این هدفون مجهز به تکنولوژی حذف نویز نمی باشد.

پشتیبانی از iOS و امکان اتصال به چندین گجت از دیگر ویژگی های هدفون جدید سامسونگ می باشد. در ضمن کاربران با لمس این ایرباد می‌توانند اسپاتیفای را فعال کنند و به‌راحتی از این پلتفرم بهره ببرند. ایوان بلس قیمت گلکسی بادز پلاس را ۱۴۹ دلار (۲۰ دلار بیشتر از نسخه‌ی قبلی) اعلام کرده است.

این مطلب را هم ببینید
تگ گذاری روی فایل ها در ویندوز 10

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *