اخبار تکنولوژی

تمامی فروشگاههای مایکروسافت در سراسر جهان تا اطلاع ثانوی تعطیل اعلام شدند

فروشگاههای مایکروسافت

این روزها بیش از هرچیز دیگری اخبار مربوط به ویروس کرونا را می شنویم. بیماری که تعداد زیادی از کشورهای جهان را درگیر خود کرده و علاوه بر سلامتی افراد ، اقتصاد و وضعیت کسب و کار جوامع را به خطر انداخته است. چندی پیش شاهد اطلاعیه ای بودیم که اپل اعلام کرده تمام فروشگاههای خود را در سراسر جهان بجز چین تا 8 فروردین ماه خواهد کرد. بنظر می رسد که مایکروسافت نیز تصمیم مشابهی گرفته است. چرا که خبری مبنی بر تعطیلی تمامی فروشگاههای مایکروسافت در سراسر جهان تا اطلاع ثانوی منتشر شده است.

تعطیلی تمامی فروشگاههای مایکروسافت بخاطر کرونا

این غول دنیای نرم‌افزار امروز اعلام کرد تمامی فروشگاه‌های فیزیکی خود در سرتاسر جهان را به‌دلیل تهدیدهای سلامتی موجود براثر همه‌گیری ویروس کرونا تعطیل می‌کند. تعطیلی فروشگاه‌ها فورا اجرایی خواهد شد و تا اطلاع بعدی ادامه خواهد یافت.

این مطلب را هم ببینید
آنرمجیک ایرباد با قابلیت های جدید معرفی شد

در ایمیل مایکروسافت، خطاب به مشتریان چنین آمده است:

تصمیم گرفته‌ایم تمامی فروشگاه‌های فیزیکی مایکروسافت استور را با هدف حفظ ایمنی مشتریان و کارکنان تعطیل کنیم. در این دوره‌ی بی‌سابقه، بهترین راه برای خدمت به شما مشتریان، تلاش برای به‌حداقل‌رساندن خطر گسترش ویروس است.

ردموندی‌ها متعهد شده‌اند در زمان تعطیلی فروشگاه‌ها، دستمزد کارکنان را همچون گذشته پرداخت کنند. همچنین، آنان مرکز پشتیبانی برای مشتریانی راه‌اندازی کرده‌اند که از این تصمیم تأثیر پذیرفته‌اند. در چند ماه اخیر، شیوع جهانی ویروس کرونا تمامی صنایع را تحت‌تأثیر قرار داده و باعث لغو برگزاری بسیاری از رویدادها شده است. ازجمله‌ی این رویدادها کنفرانس سالانه‌ی بیلد مایکروسافت است که طبق بیانیه‌ی هفته‌ی گذشته‌ی مایکروسافت، به‌صورت آنلاین برگزار خواهد شد. همچنین، رویداد MVP Summit مایکروسافت به‌دلیل نگرانی‌های مشابه به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد.

این مطلب را هم ببینید
نمایشگرهای جدید سری E اچ‌پی رونمایی شدند

بینگ، موتور جست‌وجوی مایکروسافت، به‌تازگی صفحه‌ای برای اطلاع‌رسانی آمار شیوع کرونا ایجاد کرده است. طبق آخرین آمار این صفحه، موارد شناسایی‌شده‌ی ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در جهان از ۱۸۲ هزار نفر فراتر رفته است و متأسفانه از این تعداد حدود هفت‌هزار تن جان‌ باخته‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *