اخبار تکنولوژی

تولید گوشی های تاشو هواوی

گوشی های تاشو هواوی

همه شما شاهد انواع گوشی های تاشو قدیمی بوده اید، ولی هیچ یک گوشی تاشویی ندیده بودید که قابلیت تاچ ال سی دی داشته و لمسی باشد. تا اینکه سامسونگ نمونه های از طراحی های خود را پیاده کرد که به نام های گلکسی زد فلیپ وارد بازار شد. اکنون نیز شاهد یک طراحی بی نظیر از گوشی های تاشو هواوی هستیم که در رقابت با گلکسی زد فلیپ 3 در حال تولید می باشد.

گوشی های تاشو هواوی

از آنجایی که یک برند شناخته شده جهانی به طراحی انواع گوشی های تاشو پرداخته است، اینکه هواوی بخواهد رقابت با گلکسی در آید، بسیار سخت است. مگر آنکه بتواند یک طراحی متفاوت و چشم گیر را عرضه کند که مخاطبین زیادی را جذب خود کند. و در کمال ناباوری این کمپانی مطرح توانسته از پس این کار برآید و مورد توجه عده زیادی از کاربران قرار بگیرند.

در اصل اینکه هواوی بتواند به طراجی چنین سبکی از گوشی های هوشمند بپردازد برای مخاطبین جذاب بود. در اصل باید بدانید که در تاریخ 4 آذر نشریه ای گزارش کرده است که تولید گوشی های تاشو این برند در یک لولای جدید آغاز شده است. این خبری هیجان انگیز بود که مخاطبین زیادی را در انتظار این نگه داشته است که چه طراحی قرار است وارد بازار شود.

گوشی های تاشو هواوی

در اصل این خبر گزارش شده همچنین ادعا کرده است که هواوی قصد دارد لولایی را در طراحی جدید خود به کار ببرد که کیفیت بهتری دارد و جدیدتر است، ولی در عین حال هزینه مناسب و ارزان تری دارد. به این ترتیب این طراحی می تواند مورد بازدهی بالایی در بین مخاطبین قرار بگیرد. اینطور که به نظر می رسد گوشی های تاشو در اینده ای نزدیک بیشتر در دسترس افراد قرار می گیرند و عده زیادی به سمت این تکنولوژی جذاب و زیبا روی می آورند.

این مطلب را هم ببینید
هر آنچه باید در مورد تراشه مغزی شرکت نورالینک بدانید

رقابت گوشی های تاشو هواوی با گلکسی زد فلیپ 3

همه شما زمانی که  این طراحی وارد بازار شد.، شاهد این بودید که سامسونگ به طرز باورنکردنی در عرض 40روز. به تولید انبوهی از این گوشی رسید و با قیمت مقرون به صرفه ای وارد بازار شد که کاربران زیادی .به سمت این گوشی هوشمند رفتند و آن را تهیه کردند. این درست است که گوشی های تاشو .قیمتی بالاتر از گوشی های معمولی دارند، ولی گلکسی زد فلیپ 3 .در کمترین زمان توانست به پرفروش ترین تلفن هوشمند سال تبدیل شود .و این به دلیل قیمت ارزنده ای بود که سامسونگ برای این طراحی در نظر گرفته بود. البته سامسونگ همیشه به همین صورت است و سعی می کند. که جدیدترین محصولات را با هزینه مناسب. و ارزنده وارد بازار فناوری کند تا همه مخاطبین بتوانند متناسب با بودجه خود ان را تهیه کنند.

همچنین سامسونگ با تولید این محصول به رشد. و موفقیت چشم گیری دست پیدا کرد که اینطور که به نظر می رسد قصد دارد. تا سال 2022 محموله های گوشی های تاشو خود را از 7 میلیون به 13 میلیون تومان برساند. که این به معنای 4 میلیون تومان دستگاه گلکسی زد فولد 9 میلیون تومان دستگاه گلکسی .زد فیلیپ می باشد. به این ترتیب هواوی باید بتواند .در رقابت با این غول فناوری قدم های بلندی بردارد تا بتواند به رشد چشم گیر برسد.

قیمت گوشی های تاشو هواوی

همانطور که ذکر شد سامسونگ با وجود ارائه یک طراحی بی نظیر و جذاب باز هم به عرضه این محصول خود. با قیمت مقرون به صرفه پرداخته است که مخاطبین زیادی در کمترین زمان برای خرید ان اقدام کردند. و فروش این گوشی در 40 روز به بیش از یک میلیون رسید. پس از هواهوی توقع می رود که با وجود محدودیت هایی که دارد، به عرضه این طراحی با قیمت. ارزان تری بپردازد. البته هواوی نیز همیشه بهترین ها. در دسترس مخاطبین قرار داده است و از همه مهم تر این که طرفداران .خودش را دارد. پس نیازی نیست نگران قیمت گوشی های تاشو هواوی باشید زیرا تا زمان رونمایی و عرضه این محصول مدت زیادی باقی مانده است که بهتر است تا رسیدن یک خبر قطعی صبر کنیم.

این مطلب را هم ببینید
فیسبوک قابلیت ایجاد چت گروهی بین کانتکت های اینستاگرام و مسنجر را فراهم کرد

گوشی های تاشو هواوی

گوشی های تاشو هواوی چه زمانی عرضه می شود؟

اینطور که به نظر می رسد تنها هواوی از این خبر داده است که قرار است گوشی هوشمندی را طراحی کند که در رقابت با سامسونگ گلکسی زد فلیپ 3 قرار بگیرد و اصلا حرفی از این که این طراحی چه تاریخی قرار است رونمایی و یا عرضه شود منتشر نشده است. پس بهتر است تا زمان رسیدن یک خبر موثق صبر کنیم. البته هواوی تنها با ارائه این خبر توانسته مخاطبین خود را بار دیگر جذب خود کند و عده زیادی را در انتظار نگه دارد ولی مخاطبین امیدوار هستند که هر چه زودتر بتوانند مشخصات دقیق تری از گوشی های تاشو هواوی به دست اورند. پس بهتر است خودمان را برای اینده ای نزدیک اماده کنیم.

نتیجه گیری

موفق شدن یک برند ان هم برای رقابت با یک کمپانی قدیمی و شناخته شده کار ساده ای نیست و ان برند باید بتواند بسیار تلاش کند. به این ترتیب می توانیم انطور که ذکر شد در سال اینده منتظر یک رقابت جذاب بین دو طراحی فوق العاده سامسونگ و هواوی باشیم. پس خودتان را برای در دست گرفتن یک گوشی تاشو جذاب در اینده ای نزدیک اماده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *