اخبار بازی, بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بازی Town Mystery

بازی Town Mystery

یکی از جذاب ترین گیم هایی که شمار بیشتری را در کل دنیا شامل می شود، گیم های موبایلی می باشد. آیا تا به حال شده است که یک هیجان و حیرت تکرار نشدنی را در بازی های موبایلی به دست آورید؟ بازی Town Mystery ، Tiny room stories یکی از بازی های رمزآلود و هیجان انگیزی است که باید بتوانید اسرار این شهر مرموز را حل کنید.

معرفی بازی Town Mystery

اغلب بازی هایی که گیمرها به سراغ آن می روند، ساده و بدون هیجان می باشد. ولی یک گیمر واقعی به دنبال تجربه بازی می رود که هیجان او را تحریک کند و او را در پی حل کردن رمز و رموز داستان بازی بفرستد. بازی هیجان انگیز شهر مرموز در اصل مانند ساخت یک پازل طراحی شده است که برای همه افراد جذاب و فوق العاده چشم گیر است. شما نیز اگر به کارهای زیرکانه و مهیج علاقه دارید پس فرصت گیم این بازی را از دست ندهید. در واقع در این بازی نقش یک کارگاه باهوش و خصوصی را دارید که از پدرتان نامه ای دریافت می کنید که در آن از شما درخواست ملاقات شده است. البته هیچ دلیلی برای ملاقات مشخص نشده است که این نقطه شروع حل ماجرا در این بازی است که با رمز و رموزها همراه است. سپس از همان ابتدا به شهری ورود پیدا می کنید که به نام شهرستان ردکلیف شهرت دارد و این شهرستان مرموز ممکن است در ابتدا شما را بترساند.

بازی Town Mystery

ولی فراموش نکنید که شما در بازی Town Mystery یک کاراگاه هستید و از ذکاوت بالایی برخوردار می باشید. پس نگران نباشید و با به کارگیری هوش خود خودتان را برای مواجه شدن با این شهر مرموز آماده کنید. در ادامه زمانی که می خواهید وارد شهر شوید تا به خانه پدر بروید، متوجه خواهد شد که شهر بسته شده است و همچنین کسی در خانه منتظر شما نیست. پس اینجاست که هیجان بازی شروع می شود و نمی دانید که اصلا ماجرا چیست. چه کسی نامه را فرستاده و یا اینکه اصلا چه اتفاقی برای پدر افتاده است. همچنین این ماجرا زمانی عجیب و ترسناک تر می شود که متوجه می شوید شهر خالی از سکنه است و هیچ کس را ساکن در آن پیدا نمی کنید.

این مطلب را هم ببینید
چطور دسته پلی استیشن 5 را به گوشی اندروید متصل کنیم؟

ویژگی های بازی Town Mystery

بعد از آنکه این بازی رمز و رازدار و مرموز و عجیب را آغاز کردید، به طوری در آن غرق می شوید که هر لحظه با ماجراهای جدیدی رو به رو می شوید و اصلا دوست ندارید که حل کردن این رموز را کنار بگذارید و دوست دارید که از رازهای این شهر عجیب سر در آورید و بدانید که در آن چه می گذرد. از داستان این بازی که بگذریم، به ویژگی های جذاب آن می رسیم که از همان ابتدا مخاطب را جذب خود می کند و او را در عمق بازی فرو می برد. این ویژگی ها را می توان به طراحی مینیمال و سه بعدی بسیار لذت بخش و هیجان انگیز این بازی اشاره کرد که هر بیننده ای را خیره می کند. کمپانی Kiary Game در ساخت این بازی معمایی هوش و خلاقیت زیادی را به کار برده است که برای شما قطعا عجیب به نظر می رسد.

در این بازی بازیکنان در محیط های مکعبی شکل و در محیط های متفاوتی قرار می گیرند که با چرخش نمایشگر گوشی خود می توانید از تمام زوایای شهر دیدن کنید و همه جا را زیر نظر داشته باشید. به این صورت موارد بیشتری از بازی را خواهید دید که بازی را برای شما عجیب و جذاب تر می کند. در کل مدام باید بتوانید برای حل کردن رموز در محیط های مختلف و جذاب شهر بچرخید. این بازی در اصل ممکن است شما را به یاد اسکیپ روم یعنی اتاق فرار بیاندازد که باید بتوانید تمام تلاش خود را به کار ببرید تا با حل معماها بتوانید از آن قسمت خارج شوید. این دسته از کارهایی که باید انجام دهید می تواند در بازی شامل پیدا کردن پسوورد رایانه، یافتن کلید درب های قفل شده و موارد جذاب دیگری است که خلاصه به شما اجازه دل کندن از بازی را نمی دهند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بازی ARK: Survival Evolved

بازی Town Mystery

حل معماها در بازی Town Mystery

برای آنکه بتوانید به موفقیت در بازی Town Mystery دست پیدا کنید، و همچنین معماها را با هوش کامل حل کنید، نباید از هیچ یک از اعداد و ارقامی که در اطراف شما در بازی وجود دارد به راحتی عبور کنید. باید به همه چیز مشکوک شوید و تک تک موارد را بسنجید. پس هیچ یک از نشانه و اعداد را در بازی دست کم نگیرید. حتی اگر اعداد و نشانه هایی دیدید که در آن بخش به درد شما نخورد، آن ها را به خاطر بسپارید زیرا مطمئن باشید که در ادامه و جلوتر بازی به درد شما خواهد خورد. هر لحظه از پازل این بازی به شکل های عجیب و غریب و متفاوتی برای شما نمایش داده می شود که اگر ذکاوت کافی را به خرج دهید برای حل معماها تنها 20 تا 30 دقیقه زمان لازم دارید.

در عین ناباوری برخی از معماهای این بازی واقعا سخت و دشوار است که توسعه دهندگان بازی برای موفقیت گیمرها راه حل هایی را ارائه داده اند که می توانید از آن ها استفاده کنید. برای این کار هر زمانی که متوجه شدید در بازی گیر کرده اید، می توانید با مشاهد یک ویدیوی 15 دقیقه ای، از توسعه دهندگان یک راه حل دریافت کنید. شاید الان بگویید که من به این کمک احتیاجی پیدا نخواهم کرد، ولی به شما اطمینان می دهم که مجبور می شوید در بعضی مسیرها از ان استفاده کنید. همچنین با گذشت زمان محیط هایی که در ان در بازی Town Mystery قرار می گیرید بزرگ تر شده و هیجان بازی را برای شما بیشتر خواهد کرد.

نتیجه گیری

بازی Town Mystery در عین سادگی، بسیار پیچیده و مرموز به نظر می رسد که به طرز باورنکردنی شما را جذب خود می کند به نوعی که اصلا دلتان نمی خواهد از آن دل بکنید. در اصل این شهر مرموز و جادویی شما را به سمت خود می کشد تا بتوانید با ذهن خلاق خود معماها را حل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *