تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

بهترین وب کم های لاجیتک

بهترین وب کم های لاجیتک

با تغییر بسیاری از کسب و کارها به سمت کار و همکاری از راه دور، وب کم ها به برخی از حیاتی ترین قطعات فناوری تبدیل شده اند که می توانید در خانه یا محل کار خود داشته باشید. در میان تولیدکنندگان وب‌کم، مسلماً هیچ‌کدام به اندازه لاجیتک مشهور نیستند، که تقریباً برای هر دفتر و برنامه‌ای یک راه‌حل وب‌کم ارائه می‌دهد. در اینجا برخی از بهترین پیشنهادات آن وجود دارد که همه آن ها را به طور کامل توضیح می دهیم.

لاجیتک C920s

اگر در یک دفتر کار می کنید، به احتمال زیاد وب کم C920s HD Pro را دیده اید یا با آن تعامل داشته اید. دلیل این امر این است که C920s یکی از لوازم اصلی اتاق کنفرانس است و کسب و کارها و مؤسسات بی شماری برای نیازهای کنفرانس از راه دور به آن متکی هستند. برخی از دلایل محبوبیت C920s ارزش کلی آن (معمولاً C920s کمتر از 70 دلار قیمت دارد)، کیفیت تصویر 1080p واضح و میدان دید 78 درجه آن است که به اندازه کافی برای اتاق های کنفرانس بزرگتر گسترده است. ما همچنین دوست داریم راه اندازی و استفاده از آن آسان باشد، بنابراین حتی اگر “اتاق کنفرانس” فعلی شما فقط یک میز گوشه ای در آشپزخانه شما باشد، برای نصب آن نیازی به کمک IT نخواهید داشت و به راحتی می توانید آن را نصب کنید.

بهترین وب کم های لاجیتک

لاجیتک 4K Pro

جدیدترین وب‌کم ممتاز لاجیتک، 4K Pro، تصویر بهتری نسبت به C920s، میدان دید بزرگ‌تر، ویژگی‌های ویدیویی بیشتر و تنظیمات صوتی بهتری ارائه می‌دهد. این یک وب‌کم ممتاز است که می‌تواند با قیمتی عالی متعلق به شما باشد. در حال حاضر، در حالی درست است که در بین وب‌کم‌های معمولی، 4K Pro کیفیت تصویر بی‌نظیری را ارائه می‌دهد، این بدان معنا نیست که وب‌کم مناسب برای همه است.

این مطلب را هم ببینید
حمله سایبری چیست؟

ما 4K Pro را برای افرادی توصیه می کنیم که به بالاترین کیفیت ویدیوی 4K نیاز دارند و باید بدون توجه به نور یا محیط، بهترین ظاهر خود را داشته باشند. ما همچنین 4K Pro را برای کاربرانی که به ویژگی‌های ویرایش و کنترل ویدیویی اضافی، از جمله جلوه‌های بصری و متنی که می‌توانید با استفاده از نرم‌افزار همراه اضافه کنید، توصیه می‌کنیم.

بهترین وب کم های لاجیتک

لاجیتک C310 HD

از گران‌ترین وب‌کم موجود در لیست، به مقرون‌ به‌ صرفه‌ترین، Logitech C310 HD است. اما فکر نکنید که ارزان را با ناکارآمد بودن ترکیب کنید. واقعیت این است که در حالی که C310 HD وضوح 720p HD کاملاً خوب (البته برای پیاده‌روی) را ارائه می‌کند و از نظر زوایای سطحی یا افزودنی‌ها چیز دیگری ندارد، اما برای افرادی که فقط به چیزی که کار می‌کند نیاز دارند، انتخابی عالی است. برای افرادی که فقط می‌خواهند ارتباط مؤثر برقرار کنند، و به ویدیوهای با کیفیت فوق‌ العاده یا میدان دید وسیع اهمیت نمی‌دهند، C310 HD گزینه خوبی است که برای شما هزینه زیادی نخواهد داشت.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع مشکل اسکرول موس در ویندوز

بهترین وب کم های لاجیتک

لاجیتک استریم کم پلاس

اگرچه ویژگی‌های بسیار خوب همه جانبه مانند توانایی ضبط ویدیوی Full HD با سرعت 60 فریم بر ثانیه را ارائه می‌دهد، اما چیزی که StreamCam Plus را از سایر وب‌کم‌های موجود در کاتالوگ لاجیتک متمایز می‌کند، ویژگی‌هایی است که تولیدکنندگان محتوا و پخش‌کننده‌ها را هدف قرار می‌دهد، از جمله قابلیت نصب. بسته به پلتفرم، دوربین در حالت افقی یا عمودی است. شما فقط برای دو حالت عکسبرداری اضافی هزینه نمی کنید.

StreamCam Plus شامل بسیاری از ویژگی‌های ویدیویی است که در وب‌کم‌های برتر خود مانند 4K Pro مشاهده می‌کنید. StreamCam Plus نیز بدون شک زیباترین وب کم در لیست ما است که با توجه به مخاطبان هدف آن منطقی است. نکته اصلی این است که StreamCam Plus به خودی خود شما را به یک استریمر بهتر تبدیل نمی کند، اما ابزارهایی را که برای ایجاد محتوای مورد نظر خود با وب کم نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد که بسیار نرم به نظر می رسد.

بهترین وب کم های لاجیتک

مجموعه وب‌کم لاجیتک قطعاً به همین جا ختم نمی‌شود، اما این نمونه‌برداری حداقل باید گزینه‌های محکمی را در اختیار شما قرار دهد صرف نظر از نیازهای شما یا نحوه استفاده از دوربین جدیدتان. از 4K Pro رده بالا گرفته تا C310 HD مفید و قابل اعتماد، در اینجا یک وب کم برای همه وجود دارد.وب کم لاجیتک از کیفیت بالایی برخوردار است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *