مقالات اینترنت و شبکه, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

جدیدترین مرورگرهای سال 2020 را بشناسید

جدیدترین مرورگرهای سال 2020

مرورگرها یکی از مهم ترین ابزارها در دنیای امروز برای جستجو در موتور جستجوهای مختلف می باشند که این روزها برخلاف گذشته تعداد زیادی از آنها را تنها با چند جستجو ساده می توان مشاهده و دانلود کرد. در این بخش قصد داریم جدیدترین مرورگرهای سال 2020 را به شما عزیزان معرفی کنیم که ممکن است نام آن‌ها را کمتر شنیده باشید. اما در نوع خود قوی و خوب عمل می‌کنند.

جدیدترین مرورگرهای سال 2020

بهترین مرورگر 2020 از نظر امنیت: بریو / Brave

در واقع بریو (Brave) را می‌توان از مرورگرهای برترکدام 2020 از نظر امنیت دانست. این مرورگر به صورت پیش فرض، تبلیغات، کوکی‌ها و بدافزارها را بلاک کرده و حالت‌های پیشرفته‌ای را ارائه می‌کند تا بتوانید HTTPS را همه جا فعال کنید. اگر نگران امنیت خود هنگام استفاده از اینترنت هستید، تمامی این گزینه‌های امنیتی Brave به شما آسودگی خاطر می‌دهند.

موردی که باعث تمایز این مرورگر وب از سایر گزینه‌ها می‌شود، داشتن ارز دیجیتالی با نام BAT است. Brave دارای یک کیف پول اختصاصی نرم افزاری برای ذخیره‌سازی توکن‌ها است. شما می‌توانید از این توکن‌ها برای پشتیبانی مالکان وب‌سایت‌ها یا تولید کنندگان محتوای آنلاین هنگام مشاهده محتوای آن‌ها استفاده کنید. کاربران می‌توانند از طریق فعال کردن تبلیغات Brave، توکن به دست آورند. شما می‌توانید از بهترین مرورگر 2020 از نظر امنیت در ویندوز، مک، لینوکس، اندروید و iOS استفاده کنید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش استفاده از قابلیت Read Later گوگل کروم

بهترین مرورگر 2020 برای مولتی تسکینگ: ویوالدی / Vivaldi

Vivaldi از جمله مرورگرهای جدیدی است که تا به اینجا خوب عمل کرده است اما هنوز نیاز به پیشرفت بیشتری دارد، اما در همین مدت زمان نیز توانسته خودش را در فهرست بهترین مرورگر ها جای دهد. این Browser کمی متفاوت از سایر مرورگرهایی‌ست که می‌شناسیم. اکثر ما زمان زیادی را با مرورگرها می‌گذرانیم و Vivaldi می‌خواهد این صرف زمان را به یک تجربه لذت بخش برای ما تبدیل کند. اگر از جاوا اسکریپت و node.js استفاده می‌کنید، در Vivaldi می‌توانید رنگ بندی دلخواه خود را روی سایت‌هایی که از آن‌ها دیدن می‌کنید، اعمال کنید. در واقع ساختن رابط کاربری در این مرورگر کاملا به خود شما بستگی دارد.

یک سیستم نوت‌برداری داخلی در این مرورگر وجود دارد؛ همچنین امکان انتقال زبانه‌ها به پنلی دیگر از ویژگی های جالب مرورگر ویوالدی است. این مرورگر نسبتا جدید است و احتمالا در سال‌های آینده شاهد پیشرفت و همه‌گیر شدن آن خواهیم بود.

این مطلب را هم ببینید
بهترین کیبوردهای بی سیم 2020 کدام ها هستند؟

بهترین مرورگر 2020 برای ویندوز: مکس نیترو / MxNitro

مکس نیترو یا Maxthon را می‌توان بهترین مرورگر برای ویندوز و البته جدیدترین مرورگر دانست. شاید نتوان MxNitro را بهترین بروزر معرفی کرد. اما می‌توانیم به جرات بگوییم یکی از پرسرعت ترین مرورگر های دنیا است. ویژگی مهمی که در این مرورگر خوب به شدت جلب توجه کرده است پیش نمایش سایت‌ها بدون نیاز به باز کردن آن‌هاست. یعنی شما بدون آن که نیازی باشد روی سایتی کلیک کنید می‌توانید محتویات آن را ببینید. این ویژگی سرعت جستجو و البته امنیت شما را افزایش می‌‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *