مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین اپلیکیشن های شب یلدا برای اندروید

بهترین اپلیکیشن های شب یلدا

شب یلدا یکی از قدیمی‌ترین جشن‌ها نزد ایرانیان است که در آن طولانی‌ترین شب سال را همراه با دورهمی‌های خانوادگی و فال حافظ جشن می‌گیرند. از آنجایی که امسال بدلیل شیوع ویروس کرونا می بایست جشن شب یلدا را بصورت مجازی و تنها در کنار اهالی منزل برگزار کنیم لیستی از بهترین اپلیکیشن های شب یلدا برای اندروید را برایتان آماده کرده ایم تا بتوانید شبی خاطرانگیز فراهم کنید.

بهترین اپلیکیشن های شب یلدا برای اندروید را بشناسید

اپلیکیشن یلدا

در این برنامه انواع غذا، دسر، میوه‌آرایی و تزئین دسرهای مناسب این شب، انواع تزئینات هندوانه و سفره شب یلدا، کارت پستال، پیامک و اس‌ام‌اس تبریک شب یلدا، تاریخچه و آداب و رسوم این شب و همچنین فال حافظ گنجانده شده است. در این اپلیکیشن پکیج کاملی از تزئینات آیتم‌های مختلف مربوط به یلدا پوشش داده شده است و به‌راحتی می‌توانید با استفاده از ایده‌های خلاقانه این اپلیکیشن، ذوق و هنر خود را به رخ اعضای خانواده بکشید. کارت‌پستال‌های زیبای این اپلیکیشن به راحتی ذخیره شده و می‌توان آنها را با استفاده از اپلیکیشن‌های پیام‌رسان مختلف برای دوستان خود ارسال کنید.

اپلیکیشن پیامک‌های شب یلدا

امروزه معمولا در مناسبت‌های مختلف با پیامک و یا ارسال پیام از طریق اپلیکیشن‌های پیام‌رسان به یکدیگر تبریک می‌گوییم. اپلیکیشن «پیامک‌های شب یلدا» یک برنامه خوب و کاربردی برای پیدا کردن انواع پیام‌های تبریک شب یلدا است. تمام پیامک‌های این اپلیکیشن کاملا رایگان است و شما می‌توانید با توجه به نوع دسته‌بندی پیامک‌ها، پیام مناسب حال گیرنده موردنظر خود را انتخاب کرده و از طریق SMS و یا تلگرام این پیام را برای او ارسال کنید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین نرم افزارهای افکت عکس حرفه‌ای برای ویندوز

اپلیکیشن ادا بازی (پانتومیم)

یکی از بازی‌های جالب، پانتومیم یا همان ادا بازی است که می‌تواند در عین سادگی لحظات شاد و مفرحی را برای اعضای خانواده به ارمغان بیاورد. در همین راستا اپلیکیشنی تحت عنوان «ادا بازی (پانتومیم)» نیز طراحی شده است که کاملا رایگان است و بدون استفاده از اینترنت نیز قابل اجرا است. در این برنامه بیش از 8000 کلمه و ضرب‌المثل به عنوان پیشنهاد وجود دارد که خود کلمات نیز به دسته‌بندی‌های مختلف نظیر اماکن، اشیا، مشاهیر، ورزش، حیوان و مواردی از این قبیل تقسیم‌بندی می‌شود. این اپلیکیشن مجهز به یک جدول رده‌بندی است و امتیازات هر تیم در تاریخچه آن ذخیره خواهد شد.

اپلیکیشن غزلیات حافظ

مراسم حافظ خوانی و فال حافظ همیشه پای ثابت برنامه‌های شب یلدا است، در این میان اپلیکیشن‌های مختلفی برای فال حافظ طراحی شده است که یکی از بهترین‌های آنها «اپلیکیشن غزلیات حافظ» است. این اپلیکیشن بسیار کامل و جامع بوده و در کنار متن کامل غزل‌ها، توضیح همه ابیات با نثر روان فارسی را نیز دارد. همچنین به راحتی می‌توانید با این برنامه برای خود فال گرفته و نتیجه فال را با نثر رسا مطالعه کنید. این اپلیکیشن قابلیت پخش صوتی ابیات را نیز داشته و کاربر می‌تواند این فایل‌های صوتی را در گوشی خود ذخیره کند. اپلیکیشن غزلیات از دو تم شب و روز به‌خوبی پشتیبانی کرده و امکان جستجوی دقیق و سریع را نیز برای کاربر فراهم کرده است.

این مطلب را هم ببینید
آموزش مشاهده رمز وای فای ذخیره شده در اندروید

اپلیکیشن میموجی (استیکر و گیف ویژه شب یلدا)

میموجی یکی از اپلیکیشن‌های قدرتمند حوزه استیکر و انواع گیف‌های مختلف است. در این برنامه به‌راحتی می‌توانید تصویر سر خود را روی بدن‌های کارتونی بگذارید و استیکرهای شخصی متنوع خود را بسازید. در این برنامه استیکرها و گیف‌های جالبی نیز مخصوص شب یلدا طراحی شده که به‌راحتی می‌توانید آنها را به فهرست گیف و استیکرهای تلگرام خود اضافه کرده و از آنها در مکالمات خود با دوستانتان استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *