بازی و سرگرمی, معرفی بازی

حجم نسخه کامپیوتر بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy مشخص شد

بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy

بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy یک گیم ویدئویی در سبک ماجراجویی است که توسط Eidos-Montréal توسعه یافته و توسط زیرمجموعه اروپایی Square Enix منتشر شده است. براساس مجموعه کامیک های مارول کامیکس Guardians of the Galaxy، بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy برای مایکروسافت ویندوز، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری X/S و GeForce Now در 26 اکتبر 2021 منتشر شد.

گیم پلی

در بازی  Marvel’s Guardians of the Galaxy، بازیکن کنترل Peter Quill یا Star-Lord را از دید سوم شخص بر عهده می گیرد. بازیکن می تواند از تفنگ اصلی Star-Lord برای شکست دشمنان استفاده کند و با استفاده از چکمه های جت خود در هوا پرواز کند. سایر اعضای تیم عنوان دار، شامل Gamora  Rocket Raccoon  Groot و Drax the Destroyer، به طور مستقیم قابل بازی نیستند، زیرا توسط هوش مصنوعی کنترل می شوند، اما بازیکنان می توانند در هنگام مبارزه به آنها فرمان بدهند. هر شخصیت دارای مهارت ها و توانایی های منحصر به فرد خود است که می توان با زنجیر زدن آن ها آسیب بیشتری را وارد کرد.

به عنوان بازیکنی که با دشمنان مبارزه می کند، یک متر ارتفاع افزایش می یابد و به بازیکنان اجازه می دهد تا توانایی خاصی را که تحت عنوان “Team Huddle” شناخته می شود، به نمایش بگذارند، که باعث می شود Star-Lord یک سخنرانی انگیزشی ایجاد کرده و آهنگی را برای الهام بخشیدن به هم تیمی های خود پخش کند. یک سخنرانی خوب مزایای گیم پلی دیگر Guardians را به همراه خواهد داشت، اگرچه توانایی Star-Lord بدون توجه به کیفیت گفتار افزایش می یابد.

در نقاط مختلف بازی، بازیکن می تواند از طریق درختان گفتگو تصمیمات کلیدی را اتخاذ کند که بر روابط بین نگهبانان و نتایج برخی از مأموریت ها تأثیر می گذارد. در طول بازی، تصمیمات Star-Lord توسط هم تیمی هایش مورد ارجاع قرار خواهد گرفت. علیرغم انشعاب مسیرهای گفتگو، داستان اصلی ثابت است و بازی فقط یک پایان دارد.

بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy

خلاصه داستان

توطئه نگهبانان کهکشان چندین سال پس از یک جنگ عظیم بین ستاره ای اتفاق می افتد که اثر خود را بر کل کهکشان گذاشت، که هنوز با عواقب مخرب آن روبرو است. از جمله علاقه مندان به بهره برداری از این موقعیت می توان به نگهبانان کهکشان، رهبری پیتر کوییل یا استار لورد و شامل گامورا، راکت راکون، گروت و دراکس ویرانگر اشاره کرد که همه امیدوارند در گردش های ماجراجویانه خود در اطراف کهکشان بتوانند به سرعت درآمد کسب کنند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی های وسترن

با این حال، در یکی از کلاهبرداری های خود، که در قمار بین دو نفر از اعضای تیم قرار گرفته است، استار لورد و تیمش ناخواسته باعث یک تصادف کوچک می شوند، که به سرعت مجموعه ای از وقایع فاجعه بار را به راه می اندازد که آرامش جهان را تهدید می کند مگر اینکه آنها این اتفاق را کنترل کنند. مسئولیت اقدامات خود را در قالب ریشه کن کردن تهدیدها انجام دهند. این گونه است که بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy به یک بازی مهیج و هیجان انگیز تبدیل خواهد شد.

توسعه بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy

Guardians of the Galaxy توسط Eidos-Montréal، توسعه دهنده پشت پرده Deus Ex توسعه یافته است. Star-Lord به عنوان شخصیت اصلی بازی انتخاب شد زیرا او “قلب انسانی” نگهبانان و عضوی است که Eidos Montreal بیشتر با او همذات پنداری می کند. این تیم با افزودن حالت های چند نفره تصمیم نگرفت، زیرا آنها احساس می کردند که Guardians گروهی از شخصیت های رنگارنگ هستند و با قرار دادن Star-Lord در قلب اکثر تعاملات اجتماعی، بازیکن می تواند با داشتن این شخصیت های غیرقابل پیش بینی، پویایی تیم را بهتر تجربه کند. به انتخاب ستاره لرد واکنش نشان دهید.

در حالی که Star-Lord رهبر تیم است، شخصیت های دیگر ممکن است با تصمیم او موافق نباشند و به تنهایی انتخاب کنند و بازیکن نیز باید به تصمیمات بازیکنان دیگر واکنش نشان دهد. تیم معتقد بود که این می تواند بقیه شخصیت های داستان و شخصیت نگهبانان را بیشتر برجسته کند. این سیستم از کار گروهی دنیای واقعی الهام گرفته شده است که در آن افراد باید با یکدیگر کار کنند، مذاکره کنند و چانه بزنند و این بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy را منحصر به فرد می کند. Deus Ex الهام بخش اصلی کمپین بازی بود، زیرا تصمیم بازیکن تأثیرگذار بوده و منجر به نتایج متفاوتی می شود.

بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy

رهایی

بازی  Marvel’s Guardians of the Galaxy، برای اولین بار در ژانویه 2017 فاش شد ، هنگامی که Marvel Entertainment اعلام کرد که با Square Enix همکاری کرده است تا بازی های مختلفی را بر اساس ویژگی های مارول تولید کند. این بازی به طور رسمی در E3 2021 اعلام شد و قرار است در 26 اکتبر 2021 برای Microsoft Windows ، Nintendo Switch ، PlayStation 4 ، PlayStation 5 ، Xbox One ، Xbox Series X و Series S منتشر شود. نسخه نینتندو سوییچ این بازی عنوانی برابر نخواهد داشت. نسخه مایکروسافت ویندوز با همکاری D3T، استودیوی بازی سازی بریتانیایی تولید شد. این بازی هیچ گونه تراکنش کوچکی نخواهد داشت و Eidos برنامه ای برای انتشار محتوای قابل بارگیری برای بازی ندارد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بازی Harry Potter Puzzles and Spells

این بازی چگونه انجام خواهد شد؟

بنابراین نگهبانان کهکشان مارول در واقع چگونه بازی خواهند کرد؟ خوب، این یک بازی اکشن است که بر روایت و انتخاب بازیکن تمرکز می کند. جالب است که شما فقط به عنوان Star-Lord بازی می کنید، در حالی که می توانید حملات مختلفی را برای بقیه گروه در داغ نبرد انتخاب کنید.

همانطور که در تریلر گیم پلی بالا نشان داده شده است، بازیکن را می بینید که حمله ای را برای Gamora انتخاب می کند، که از انتخابی که روی دکمه های خاصی نقشه برداری شده است ظاهر می شود. به نظر می رسد که این بازیکن به همه شخصیت ها اختیار می دهد، در حالی که هنوز رویکرد بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy که توسعه دهنده در نظر گرفته است حفظ می کند.
پاتریک فورتیه، کارگردان ارشد گیم پلی به GamesRadar گفت: “در نهایت، مبارزه ای بسیار تیمی انجام می شود. این یک کار گروهی است.” “شما آنها را به عنوان یک تیم، یا یک واحد می بینید و نه فقط مانند شخصیت های فردی که در حلقه خود مشغول هستند.”

سخن پایانی

بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy توسط Eidos Montreal، تیم Deus Ex و اخیراً Shadow of the Tomb Raider در حال توسعه است. همانند پروژه های قبلی خود، Marvel’s Guardians of the Galaxy یک ماجراجویی تک نفره و با طراحی خطی تر خواهد بود. داستان Star-Lord ، Groot ، Rocket Raccoon ، Gamora و Drax the Destroyer که نگهبانان کهکشان را تشکیل می دهند دنبال می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *