سانترال و تلفن پاناسونیک, لوازم و تجهیزات جانبی

دستگاه اذان گو

دستگاه اذان گو

برای بسیاری از ساختمان های اداری و حتی ساختمان‌های مسکونی شاید قابلیت استفاده از  دستگاه اذان گو یک ضرورت محسوب شود؛ چرا که برای انواع گوشی های رومیزی پاناسونیک این سیستم یک قابلیت و امکان خاص را مشخص می کند و چنانچه شما یک دستگاه با کیفیت را خریداری کنید به بهترین شکل ممکن کارایی خود را نشان می دهد.

به واسطه اتصال این دستگاه به مرکز تلفن سانترال پاناسونیک می توانید از امکان دستگاه اذان گو با یک مجموعه کامل برای تلفن خود بهره مند شوید که البته تنظیم کد پیجر تلفن سانترال باعث می شود تا در زمان پخش اذان تمامی گوشی های رومیزی بتواند این مکان را به نمایش بگذارد. تنها این دستگاه برای پخش اذان مورد استفاده قرار نمی گیرد و شما حتی می توانید برای وقت‌شرعی نیز از این دستگاه به نحو احسن استفاده نمایید.

ویژگی دستگاه اذان گو

از دستگاه اذان گو شما می توانید به شکل تمام خودکار ماهواره ای استفاده کنید. به گونه‌ای که این دستگاه می‌تواند محاسبه‌گر جهانی خود را برای اوقات شرعی شما تنظیم کند و این قابلیت‌ها صددرصد می‌تواند برای شما یک ویژگی مثبت به حساب آید. همچنین در هنگام خرید دستگاه از یک فروشگاه آنلاین و اینترنتی بسیار معتبر می توانید تمامی لوازم جانبی و سوئیچر بیسیم آمپلیفایر را نیز در نظر بگیرید که در بین دیگر ویژگی های دستگاه آنتن فعال ماهواره ای نیز کارایی خود را نشان می دهد.

این مطلب را هم ببینید
موزیک پشت خط

این دستگاه اذان گو می تواند برای انواع محیط های داخلی یک دستگاه کاربردی و بسیار قابل قبول محسوب شود و اگر شما به دنبال بهترین دستگاه اذان گو هستید صددرصد سایت پایاتل مانند همیشه برای شما یک محصول بی نظیر را ارائه می دهد که این دستگاه می تواند به شکل قابل توجهی ویژگی های خاصی را در اختیار شما قرار دهد و تمامی اذان های مخصوص شیعه و سنی را در کنار تاییدیه‌های کامل در این دستگاه به صورت مجموعه گردآوری شده ببینید.

دستگاه اذان گو

امکانات دستگاه اذان گو

همچنین شما می توانید به خاطر داشتن ظرفیت چند گیگابایتی به راحتی قابلیت اتصال را با دستگاه فراهم کنید و در صورت قطع برق از باتری بک آپ استفاده کنید، این گزینه را به خاطر داشته باشید که برای تغییر بلندی صدای داخلی و خارجیو خروجی دستگاه بر روی امکانات این دستگاه می‌تواند به شما کمک کند.

از جمله امکاناتی که شما می‌توانید برای این دستگاه در نظر داشته باشید ورودی برق 100تا ۲۴۰ ولت است که مهمتر از همه شما می توانید به وابسته کیبورد تنظیمات آن را به راحتی انجام دهید. تمامی تنظیمات مانند نمایش ساعت، تاریخ و اوقات شرعی پشتیبانی دستگاه از فرمت‌های گوناگون برای بالا بردن پخش اذان و اوقات شرعی نیز در هنگام تعویض فایل ها را نباید از یاد ببرید. امکان پخش تعویض فایل ها قبل از اذان مانند قرآن و تواشیح و همچنین بعد از اذان دعا و نیایش را نیز به صورت ثابت تنظیمات آن را مورد بررسی قرار دهید.

این مطلب را هم ببینید
سیستم های پردازش صدای پاناسونیک

انواع دستگاه مذکور

انواع دستگاه اذان گو در مدل آمپلی فایری و مدل سانترالی-آمپلی فایری را می توانید خریداری کنید، در مورد مدل آمپلی فایری در متصل کردن تغذیه آمپلی فایر دستگاه خروجی را دستگاه به ورودی آمپلی فایری متصل می کند. پیش از آن این گزینه را در نظر بگیرید که در مدل دیگر مدل سانترالی-آمپلی فایری اتصال یک خط داخلی آنالوگ به دستگاه باعث می شود تا شما بتوانید از دستگاه برای تنظیم اوقات شرعی مورد استفاده قرار دهید، عملکرد مناسب و صحیح در هنگام نصب را نباید نادیده بگیرید که تاثیر بسیار جدی برروی استفاده و کاربرد دستگاه می گذارد و نباید این موضوع را در زمان استفاده از یاد ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *