بازی و سرگرمی, بررسی و ترفندهای کنسول بازی

نقد و بررسی پلی استیشن ۴ اسلیم تک دسته ۱ ترابایت PS4 Slim 1TB-R2-CUH 2216B

نقد و بررسی پلی استیشن ۴ اسلیم تک دسته ۱ ترابایت PS4 Slim 1TB-R2-CUH 2216B

پلی استیشن همیشه جزء اساسی ملزومات بازی به حساب می‌آید که در این بین، شما چنانچه قصد داشته باشید به نقد و بررسی پلی استیشن ۴ اسلیم تک دسته ۱ ترابایت PS4 Slim 1TB-R2-CUH 2216B بپردازید، باید این نکته را به خاطر بسپارید که نوع طراحی، محتوای جعبه، عملکرد هر کدام می‌تواند حرف های زیادی را در این نقد و بررسی برای گفتن داشته باشد؛ چراکه سونی توانسته با ریجن ۲ و در سری ساخت CUH 2216Bبا ظرفیت ۱ ترابایتی به بهترین شکل ممکن در دو عدد دسته بازی یک پلی استیشن عالی را با حافظه ۸ گیگابایتی رم همراه با دسته های بی سیم به نمایش بگذارد اقلامی مانند هدست مونو، کابل usb ، کابل برق و دفترچه راهنما به راحتی به بازی بپردازید.

سبک طراحی پلی استیشن ۴ اسلیم تک دسته ۱ ترابایت PS4 Slim 1TB-R2-CUH 2216B

طراحی پلی استیشن ۴ اسلیم تک دسته ۱ ترابایت PS4 Slim 1TB-R2-CUH 2216B به گونه‌ای است که شما نباید در حالت ایستاده از آن استفاده کنید؛ چرا که استند این بازی با پلی استیشن ۴ اصلی آن به کلی ساختار متفاوتی دارد و به همین دلیل است که استند مدل اصلی آن را راحت تر می توان تعویض نمود. به واسطه نوار فشاری پشت بازی به هارد کنسول که یک هارد SATA معمولی ۲٫۵اینچی است دسترسی پیدا می کنید. بررسی پلی استیشن ۴ اسلیم تک دسته ۱ ترابایت PS4 Slim 1TB-R2-CUH 2216B در حوزه طراحی نشان می دهد که این مدل کیفیت و ساختار اصلی را ندارد و به همین جهت شاید در وهله اول برای بسیاری از افراد ساختار آن کمی ناخوشایند باشد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بازی Shadow Fight Arena

عملکرد پلی استیشن ۴ اسلیم تک دسته ۱ ترابایت

آن دسته از افراد که از پلی استیشن ۴ اسلیم استفاده می کنند به خوبی متوجه می شوند که محتوای جمع به هیچ عنوان با مدل قبلی تفاوتی ندارد و شاید این نکته را بتوان یکی از ضعف های ساختاری این مدل به حساب آورد؛ چراکه نقد و بررسی پلی استیشن ۴ اسلیم تک دسته ۱ ترابایت PS4 Slim 1TB-R2-CUH 2216B به این نکات نیز توجه بسیار کلیدی نشان می دهد و شما باید بدانید که امروزه بسیاری از کاربرانی که به خرید پلی استیشن روی می آورند شاید به خاطر امکانات و لوازم جانبی آن است که انتظار دارند کمی تفاوت را با ساختار قبلی آن احساس کنند، که در هر صورت عملکرد نیز تا حدود زیادی می تواند ضمن مقایسه این مدل با سری ۱۱۰۰ یک مدل ساکت تر را به شما ارائه دهد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بازی ARK: Survival Evolved

اما نسبت به مدل های سری ۱۲۰۰ نیز عملکرد این مدل باز هم به مراتب ساکت تر است. اما پشتیبانی از فرکانس های وای فای ۵ گیگا هرتز یکی از قابلیت‌هایی است که شما به صورت جدی و جدید تری در این مدل مشاهده می کنید.

نقد و بررسی پلی استیشن ۴ اسلیم تک دسته ۱ ترابایت PS4 Slim 1TB-R2-CUH 2216B

قیمت نقد و بررسی پلی استیشن ۴ اسلیم تک دسته ۱ ترابایت

با توجه به نوسانات بازار در نقد و بررسی پلی استیشن ۴ اسلیم تک دسته ۱ ترابایت PS4 Slim 1TB-R2-CUH 2216B قیمت این مدل شاید نسبت به برآورد کاربران قیمت بالایی باشد. البته با توجه به قیمت ارز و وضعیت موجود قیمت این محصولات روند طبیعی خود را طی می کند. باید به این نکته توجه داشته باشید که در این نقد و بررسی موضوعی که بیشتر از همه به چشم می آید، ابعاد و وزنی است که شما برای این پلی استیشن در نظر می گیرید؛ چرا که شاید نتوان کیفیت مد نظر شما را به نمایش بگذاردکه نسبت به جنس پلاستیکی خود برای برخی از کاربران، این موضوع یک موضوع ناخوشایند به حساب می آید. در هر صورت با توجه به موارد گفته شده اما انتظار می رود که این مدل می تواند جایگزینی قابل قبولی برای مدل قبلی خود باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *