مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

دلایلی که خرید هدفون بلوتوث را توجیه می کنند

خرید هدفون بلوتوث

هندزفری ، هدست و هدفون جزو پرکاربردترین لوازم جانبی در دنیای امروز هستند. هدفون ها در دو نوع سیمی و بیسیم وجود دارند که توسط برندهای مختلفی تولید و عرضه می شوند. این روزها هدفون های بیسیم و بلوتوث از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. اما برای بسیاری از افراد در مورد خرید هدفون بلوتوث و یا هدفون بی سیم سوالاتی مطرح است و هنوز به خرید خود اطمینان ندارند. در این بخش می خواهیم درباره دلایلی که خرید هدفون بلوتوث را توجیه می کنند صحبت کنیم.

دلایلی که خرید هدفون بلوتوث را توجیه می کنند

چون سیم ندارد

این موضوع بر هیچ کس پوشیده نیست که زندگی بدون کابل و سیم اضافه خیلی راحت‌تر است. از طرفی هدفون بلوتوث این امکان را فراهم می‌آورد که بتوانید آن را با خود حمل کنید و در هر جایی که تمایل داشتید از آن استفاده کنید. مثلا در زمان ورزش و یا پیاده روی اگر عادت به گوش دادن موسیقی، پادکست و یا هر نوع فایل صوتی دیگری دارید باید بگوییم که یک هدفون بی سیم انتخابی ایده آل خواهد بود.

این مطلب را هم ببینید
گوگل کروم ۸۱ با قابلیت های بیشتر منتشر شد

اما در مورد هدفون سیمی شما باید کنترل زیادی بر روی سیمش داشته باشید و حتی انعطاف‌پذیری شما را در زمان استفاده کاهش خواهد داد. بنابراین از این جهت زندگی بدون سیم را می‌بایست به افزودن یک سیم دیگر به ابزارهای فناورانه خود ترجیح دهیم.

عمر باتری بالایی دارد

خیلی از ما ممکن است تصور کنیم عمر باتری هدفون بلوتوث و یا بی سیم اندک باشد. اما این فکر اشتباه است. بیشتر هدفون‌های بی سیم قابل شارژ هستند و از این نظر می‌توان با خیال راحت از آنها استفاده کرد. حقیقت جالب اینجاست که اکثر آنها تا 10 ساعت بدون نیاز به شارژ شدن می‌توانند کار کنند. پس با این حساب شما راحت می‌توانید در طول روز از آنها استفاده کنید. با این حساب در مورد انتخاب یک هدفون بی سیم نگرانی درباره باتری آن بی مورد است.

این مطلب را هم ببینید
آموزش کپی آدرس URL تمام تب‌های باز در کروم بصورت یکجا

دوام بالایی دارد

دوام، کارایی و ویژگی‌های کاربردی در این هدفون‌ها روز به روز رو به پیشرفت بوده و با این حال می‌توان مدل‌های اقتصادی آن را نیز انتخاب کرد. بنابراین هدفون های بلوتوثی ارزش صرف هزینه بیشتر را هم خواهند داشت.

قابلیت های زیادی دارد

هدفون های بی سیم زیادی وجود دارند که شما قبل از خرید می‌توانید در مورد آنها تحقیق کنید و بهترین هدفون بلوتوث ممکن را با توجه به بودجه خود انتخاب کنید. پس از نظر تنوع در انتخاب مشکلی نخواهید داشت. از طرفی هدفون های بیسیم زیادی با قابلیت‌های فراوان و در عین حال قیمت اقتصادی نیز در بازار موجود هستند که ما قرار است در ادامه به آنها بپردازیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *