بررسی و معرفی تجهیزات, عکاسی و فیلم برداری

دوربین عکاسی برای مبتدیان

دوربین دیجیتال برای مبتدیان

انتخاب دوربین دیجیتال برای مبتدیان به معنای در نظر گرفتن چند عامل است. دوربین عکاسی برای مبتدیان برای کسی که هرگز این وسیله را در دست خود لمس نکرده نه تنها باید راحت باشد، بلکه توانایی کامل برای ارائه نکات خوب به آن ها را هم داشته باشد. در این مقاله قصد داریم به معرفی دوربین هایی که برای مبتدیان کمک کننده هستند بپردازیم. به این معنی است که این دوربین باید عمق کنترل، ویژگی‌های گسترده و ظرفیت برای رشد کاربر را ارائه دهد.

معرفی دوربین های عکاسی برای مبتدیان

سریع‌ترین و بهترین راه برای یادگیری عکاسی این است که در تمام اوقات یک دوربین باخود داشته باشید، و این به این معنی است که دوربین فرد مبتدی هم باید کاملا سبک باشد. گزینه های زیادی را می توان برای دوربین در نظر گرفت و ما نیز دوربین هایی در اینجا لیست کرده ایم. 

در ادامه با ما و لیست دوربین ها همراه شوید.

دوربین نیکون دیاس ال آر مدل D3400:

اگر می دانید که می خواهید به دنیای دوربین های DSLR قدم بگذارید ، ما به شما دوربین دیجیتال نیکون D3400 را پیشنهاد می کنیم. با استفاده از کنترل های دستی و حالت های خاص خود  به مبتدیان می آموزد که چگونه عکاسی کنند. این دوربین به هر کسی که برای اولین بار اقدام به عکاسی می کند اجازه می دهد تا به راحتی به دنیال خلق تصاویر پرواز کند.

این مطلب را هم ببینید
نحوه استفاده از مونوپاد در عکاسی

از جمله نکات مثبت این دوربین مخصوص مبتدیان،‌ عبارتند از:

  • کیفیت تصویر چشمگیر ،
  • ماندگاری بالای باتری ،
  • اتصال بلوتوث

و کنترل هایی که استفاده از آن آسان است.

هنگام عکسبرداری در تنظیمات کم نور ، سنسورهای بهبود یافته آن به تولید تصاویر تمیزتر کمک می کنند. این دوربین همچنین دامنه وسیعی از تاریکی ها و چراغ ها را ضبط می کند. نیکون دی ۳۴۰۰ دارای حالت فیلمبرداری و حالت پشت سر هم عکس گرفتن است که سوژه ها را در حالت عکسبرداری با پنج فریم در ثانیه ضبط می کند.

  • D3400 از لنزهای با کیفیت عالی برخوردار است و در کل عکسهای بهتری نسبت به دوربینهای DSLR گران تر می گیرد.
دوربین دیجیتال برای مبتدیان

نیکون

دوربین بدون آینه فوجی فیلم مدل X-A5:

این مدل از دوربین فوجی بهترین دوربین بدون آینه برای مبتدیان است،‌ زیرا عکس‌های شارپ تولید می‌کند، منوها و کنترل‌های بصری را دارد، و لنز زوم الکترونیکی ۱۵ – ۴۵ mm دارد که برای عکاسی روزمره خوب است.

  • باتری این دوربین سبک و قابل حمل است.

صفحه لمسی ویژه ای دارد و به راحتی می توان با استفاده از خصوصیات ویژه آن عکس سلفی هم گرفت.

  • این دوربین می تواند عکس ها را از طریق بلوتوث یا وای فای به گوشی یا وسایل دیگر ارسال نمود.
دوربین دیجیتال برای مبتدیان

فوجی

دوربین کانن مدل  G9 X Mark II

این دوربین دارای صفحه نمایش لمسی است که به شما امکان می دهد تنظیمات را تغییر دهید و بزرگنمایی را مانند آنچه در گوشی های هوشمند انجام می دهید ، تغییر دهید. هدایت آن آسان است و به راحتی می توان عکس های بسیار با کیفیتی به وسیله آن گرفت. این مدل دوربین کانن به گونه ای طراحی شده است که اندازه کوچکی دارد. ظرافت آن به گونه ای است که به راحتی در جیب تان جای می گیرد. در این دوربین مخصوص مبتدیان از سنسور های عالی و قدرت زوم سه برابر استفاده شده است. فلاش داخلی آن دارای برد کمتری نسبت به سایر دوربین هاست و فاقد منظره یاب هم می باشد. با این حال استفاده از آن آسان است و برای گرفتن عکس های پرتره و عکس های تله فوتو بسیار عالی است. در ضمن قیمت مناسبی هم برای مبتدیان دارد. 

دوربین دیجیتال برای مبتدیان

کانن

سخن آخر

در این مقاله بهترین دوربین های دیجیتال مخصوص مبتدیان را ارایه دادیم. خصوصیات این دوربین ها برای اقدامات اولیه عکاسی عالی است.

این مطلب را هم ببینید
عکاسی مبتدیان و چند نکته آموزشی برای آن ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *