مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

دورکاری کارمندان بخش سیاتل مایکروسافت در پی شیوع کرونا

دورکاری کارمندان بخش سیاتل مایکروسافت

از زمان شیوع ویروس کرونا در کشورهای جهان، غول های دنیای فن آوری و اطلاعات از کارمندان خود خواسته اند جهت جلوگیری از انتقال بیشتر بیماری به محل کار مراجعه نکنند. دو شرکت آمازون و مایکروسافت که در مجموع بیش از یکصد هزار کارمند در منطقه سیاتل ایالت واشنگتن دارند، درخواست مشابهی را از کارمندان خود در مطرح کرده‌ بودند. اخیرا شاهد دورکاری کارمندان بخش سیاتل مایکروسافت در جهت جلوگیری از شیوع این ویروس هستیم.

از تاثیر کرونا بر اینترنت کشور بدانید

دورکاری کارمندان بخش سیاتل مایکروسافت

ردموندی‌ها از کارمندان بخش سیاتل و همچنین منطقه خلیج سان‌فرانسیسکو خواسته‌اند که در صورت امکان تا روز ۲۵ مارس (۶ فروردین) در خانه‌هایشان بمانند و از خانه به انجام وظایفشان بپردازند. کرت دلبین، یکی از مسئولان بلندپایه مایکروسافت، در پست بلاگی به کارمندان این شرکت گفت:

با استفاده از این اقدامات نه‌تنها امنیت سلامت خود را تضمین خواهید کرد؛ بلکه محیط کار را نیز برای همکارانی که ‌می‌بایست در شرکت حضور فیزیکی داشته باشند، ایمن‌تر خواهد کرد.

در پست منتشر شده کرت دلبین به افرادی اشاره شده که حضور آنها در شرکت یا محیط کاری دیگر مانند اعضای بخش دیتاسنتر، بخش فروش و… ضروری است. در ادامه پست آمده که ردموندی‌ها از دستورالعمل‌های دولت برای ضدعفونی‌سازی محیط کاری پیروی می‌کنند. به درخواست مسئولان مایکروسافت از کارمندان این شرکت ، سفرهای کاری به سیاتل و کالیفرنیا کنسل شده اند.

این مطلب را هم ببینید
راهنمای خرید تبلت و نکات مهم پیش از خرید

همچنین از کارمندان خواسته شده که به مناطق مشکوک به آلودگی ویروس کرونا مانند برخی از کشورهای آسیایی، اروپایی و آمریکای لاتین سفر نکنند. طبق آمار اعلام شده در روز چهارشنبه، ۳۹ گزارش ابتلا به بیماری کرونا در سیاتل رسما تایید شده است که از بین این بیماران ۱۰ نفر جان خود را از دست داده‌اند. در کالیفرنیا نیز اولین مرگ به علت بیماری کرونا رسما تایید شده است. تا این لحظه سیاتل بیشترین گزارش‌های ابتلا به بیماری کرونا در ایالات متحده را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *