دوربین مداربسته

راهنمای خرید دوربین های وای فای

از آنجایی که در طی سالهای اخیر آمار سرقت و دزدی افزایش داشته است ، استفاده از دوربین های مداربسته در منازل، مکان های عمومی، مغازه ها و … بسیار رواج داشته است. یکی از محبوب ترین انواع این دوربین ها ، نوع وای فای می باشد. راهنمای خرید دوربین های وای فای به شما کمک می کند تا هنگام انتخاب این دوربین ها ، دچار مشکل نشوید.

راهنمای خرید دوربین های وای فای

دوربین های وای فای مناسب برای فضای داخلی

یکی از انواع دوربین های وای فای که امروز در منازل و بسیاری از محیط های اداری و فروشگاهی مورد استفاده قرار می گیرند و مناسب برای فضاهای داخلی ساختمان است دوربین های وای فای چرخشی هستند. چه چیزی از این بهتر است که شما برای نصب یک سیستم امنیتی نیاز به سیمکشی نداشته باشید، دوربین های وای فای چرخشی کار را از هر جهت برایتان آسان می کنند این دوربین ها دارای سر چرخشی بوده و کاربر می تواند با استفاده از اپلیکیشن سر دوربین را بچرخاند تا براحتی قسمت مختلف محیط را بتواند ببیند. و همینطور مدل های مختلف این دوربین ها بسیار شیک بوده بطوری که می توانید به عنوان یکی از دکوراسیون منزل تان قرار گیرند.

دوربین های وای فای مناسب برای فضای بیرون

دسته دیگر دوربین های وای فای ضدآب بوده و مناسب برای استفاده در فضای باز هستند که در لینک می توانید تعدادی از بهترین مدل های آنها که به دوربین بولت ضدآب نیز معروف هستند در سایت سریکم مشاهده کنید.

این مطلب را هم ببینید
نکات مهم خرید دوربین مداربسته در زمستان

این دسته از دوربین های وای فای امکان ضبط روی مموری کارت را داشته و در بعضی از موارد مانند دوربین های وای فای ضدآب سری هوم مدل SH035 حتی دارای صدای دو طرفه هم هستند یعنی بر روی دوربین اسپیکر هم قرار داشته که با کمک آن می توانید با محل دوربین صحبت کنید.

در دوربین های بیسیم ضدآب دید در شب دوربین نکته خیلی مهمی می باشد زیرا اکثرا این مدل در فضای باز، بیرون منزل و یا باغ و ویلا نصب می شود که معمولا در محل تاریکی قرار دارد، داشتن دید در شب خوب در این مدل ها می تواند به مشاهده اتفاقاتی که اکثر در تاریکی شب اتفاق می افتند کمک کند.

دوربین های لامپی

یکی از جدیدترین انواع دوربین وای فای که برای استفاده و نصب سریع طراحی شده است دوربین های وای فای لامپی هستند این دوربین ها به شکل لامپ طراحی شده و آداپتور دوربین نیز داخل این قاب لامپی شکل قرار گرفته است به همین دلیل به آسانی می توانید آن را به سرپیچ لامپ که برق 220 دارد ببندید و از آن در کمتر از چند دقیقه استفاده کنید. نکته ای که در مورد دوربین های لامپی وجود دارد این است که برق دوربین باید دائم وصل باشد و برق را از روی کلید باید یکسره کنید تا با استفاده از کلید امکان قطع کردن برق دوربین لامپی نباشد.

این مطلب را هم ببینید
پچ پنل چیست و چه کاربردی در شبکه دارد ؟

دوربین های لامپی دارای لنز پانوراما یا فیش آی بوده و می توانند تصویر 360 درجه ای برایتان ضبط یا ارسال کنند سیسیتم نصب آنها نیز مانند سایر دوربین های وای فای بوده و لازم است که یکبار به مودم متصل شوند تا با استفاده از اپلیکیشن دوربین بتوانید تصاویرش را مشاهده کنید.

نکاتی که قبل از خرید دوربین های وای فای باید بدانید

مراقب تبلیغات غیر واقعی باشید، در میان فروشندگان انواع مختلف دوربین های مداربسته مانند سایر مشاغل افرادی دیده می شوند که با استفاده از عدم آگاهی برخی از خریداران اقدام به تبلیغات غیر واقعی کرده و اجناس بی کیفیت را به اسم دوربین های 5 مگاپیکسل و 12 مگاپیکسل به فروش به فروش می رسانند.

دقت داشته باشید دوربین های مداربسته دوربین های فیلم برداری هستند نه دوربین های عکاسی و فیلم ذخیره می کنند نه عکس اگر تا حالا یک فیلم را از اینترنت دانلود کرده باشید حتما دیده اید که در مشخصات فیلم ها کیفیت تصویر فیلم بصورت 720 ، 1080 و یا 4K مشخص شده است نه بر حسب مگاپیکسل.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *