مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

راهنمای خرید شارژر فندکی ؛ نکات مهم را بدانید

راهنمای خرید شارژر فندکی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی قابلیت‌های گوشی‌های هوشمند زیاد شده است و می‌توان کارهای زیادی با این دستگاه‌ها انجام داد. همچنین افزایش تنوع لوازم جانبی موبایل نیز به اندازه‌ای است که این دستگاه هوشمند را به وسیله‌ای کاربردی‌تر تبدیل کرده است. یکی از وسیله‌هایی که می‌توان از آن برای شارژ چنین دستگاه‌هایی در خودرو استفاده کرد، شارژرهای فندکی هستند. امروزه با زندگی در دنیای فناوری‌های هوشمند و افزایش نیاز به لوازم الکترونیکی، نیاز کاربران به ابزارهایی نظیر شارژر فندکی افزایش یافته است تا در زمان عدم دسترسی به برق شهری بتوانند از آن استفاده کنند. با وجود تنوع این محصول در بازار ، راهنمای خرید شارژر فندکی را در این بخش قرار دادیم ، تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

راهنمای خرید شارژر فندکی

کابل های USB قابل جدا شدن

برخی از شارژرهای فندکی دارای کابل USB داخلی هستند. با این حساب شما نگران گم شدن کابل USB شارژر خود نخواهید بود. این ویژگی حتی از شارژرهایی که به درگاه USB مجهز هستند و پورت‌های زیادی دارند، بهتر خواهد بود.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع مشکل تایپ اعداد فارسی در ورد

درگاه های چندگانه

معمولا یک درگاه USB مشکل شارژ گوشی شما را برطرف خواهد کرد و در طول سفر می‌تواند پاسخگوی نیازهایتان باشد. اما اگر قرار است چند دستگاه را شارژ کنید، باید در زمان خرید شارژر فندکی این موضوع را مورد توجه قرار دهید و شارژری را انتخاب کنید که از درگاه‌های بیشتری پشتیبانی کند.

پشتیبانی از شارژ سریع

امروزه بسیاری از گوشی‌ها و دستگاه‌های هوشمند از شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند. پس بهتر است شارژری را انتخاب کنید که مناسب این گجت‌ ها طراحی شده باشد و بتوانید از ویژگی‌هایی که دستگاه شما دارد، نهایت استفاده را ببرید.

امنیت

بسیار مهم است که شارژر خود را از میان برندهای معتبر و قانونی شناخته شده انتخاب کنید. در صورت انتخاب یک برند متفرقه، هرگز نمی توانید مطمئن شوید که شارژر شما تست های مربوط به قطعات الکترونیکی را پشت سر گذاشته است یا خیر. بهتر است به دنبال برندهای ناشناخته با کیفیت سوال برانگیز نروید، چرا که در این صورت به خاطر هماهنگ نبودن مقاومت های این شارژر ها با گوشی های موبایل و متفاوت بودن ولتاژ آنها، ممکن است با مشکل داغ شدن سریع مواجه شوید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش کالیبره کردن مانیتور در ویندوز 10

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *