مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

بهترین سایت های تور مجازی ؛ سفر به دور دنیا در روزهای قرنطینه

بهترین سایت های تور مجازی

تور مجازی یک فناوری جدید است که امکان بازدید مجازی از یک محیط واقعی را برای مخاطبان فراهم می‌کند. تور مجازی یک فناوری جدید است که امکان بازدید مجازی از یک محیط واقعی را برای مخاطبان فراهم می‌کند. ویروس کرونا سبب شده بسیاری از جاذبه‌های گردشگری مثل موزه‌ها، اماکن تاریخی و طبیعی از دسترس مردم خارج شوند و پزشکان نیز تاکید زیادی بر ماندن در خانه دارند. بد نیست این فرصت را غنیمت شمرده و با استفاده از بهترین سایت های تور مجازی که در این بخش به شما معرفی می کنیم ، به دور دنیا سفر کنید بدون آنکه نیاز باشد از منزل خارج شوید.

بهترین سایت های تور مجازی

تور مجازی ماچو پیچو

ماچو پیچو یکی از حیرت‌انگیزترین مکان‌هایی است که در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار گرفته است. در این تور می‌توانید ویرانه‌های ساخته شده توسط امپراطوری اینکاها را از خانه خود و به شکل 360 درجه مشاهده و از تمامی نقاط مهم ماچو پیچو دیدن کنید. علاوه بر این، به لطف گوینده این تور می‌توانید اطلاعات بسیار جالبی از تاریخچه این شهر دریافت کنید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش اضافه کردن پاورقی به اسلایدها در پاورپوینت

تور مجازی آثار باستانی مصر | تور مجازی قلعه لوور

موزه لوور که هر ساله توسط میلیون‌ها نفر از سرتاسر جهان بازدید می‌شود برای هر کدام از بخش‌های خود تور مجازی ایجاد کرده است. در این تورها می‌توانید از آثار به جا مانده از مصر باستان، قلعه قدیمی لوور و هنرهای تزیینی گالری آپولون دیدن کنید. استفاده از تور مجازی موزه لوور بسیار آسان است و شامل یک نقشه کوچک می‌شود که به شما این امکان را می‌دهد تا با چند کلیک از آثار مختلف دیدن کنید.

بهترین سایت های تور مجازی

تور مجازی موزه بریتانیا

موزه بریتانیا میزبان بیش از 8 میلیون آثار فرهنگی و تاریخی است که قدیمی‌ترین آن‌ها بیش از دو میلیون سال قدمت دارند. موزه بریتانیا یکی از بزرگترین و کامل‌ترین موزه‌های جهان به شمار می‌آید و در سال 1753 به عنوان اولین موزه عمومی جهان کار خود را آغاز کرده است.

تور مجازی موزه ایران باستان

کشور ما ایران نیز ، از بهترین مناطق گردشگری و تاریخی در دنیا بشمار می رود. موزه ایران باستان که در سال 1316 افتتاح شد، اولین موزه ایران است و از آثار ایران باستان میزبانی می‌کند. در این موزه می‌توانید از تندیس مصری داریوش بزرگ، تندیس سردار سورنا و دیگر آثار به جا مانده از تمدن ایران بازدید کنید. نکته قابل توجه در مورد این تور این است که کاربران می‌توانند با استفاده از یک هدست واقعیت مجازی هم از این موزه دیدن کنند و تجربه بهتری از تور مجازی خود داشته باشند.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع ارور Your PC Device Needs to Be Repaired در ویندوز

تور مجازی باغ گیاه‌شناسی سلطنتی

باغ گیاه‌شناسی سلطنتی یک مجموعه گیاه‌شناسی تحقیقاتی و آموزشی است و در فهرست میراث جهانی یونسکو نیز قرار دارد. در این باغ بیش از 27 هزار گیاه زنده و در مجموع بیش از 8 میلیون گونه گیاه و قارچ و بیش از 40 هزار بذر گیاهان مختلف نگه‌داری می‌شود.

بهترین سایت های تور مجازی

سفر مجازی به آکواریوم جورجیا

آکواریوم جورجیا سومین آکواریوم بزرگ جهان است که در آن از صدها نوع حیوان در هزاران گونه مختلف نگه‌داری می‌شود. این حیوانات شامل کوسه‌نهنگ، نهنگ سفید، شیر دریایی کالیفرنیا و دلفین‌های پوزه‌بطری معمولی می‌شوند. وبسایت این آکواریوم دارای وبکم‌هایی است که به صورت زنده تصاویر را از آکواریوم‌های مختلف داخل مجموعه پخش می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *