مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

راهنمای خرید پد ماوس گیمینگ

راهنمای خرید پد ماوس گیمینگ

داشتن ماوس پد گیمینگ برای گیمرها ، همچون سایر تجهیزات گیمینگ ضروری محسوب می شود. اکثر گیمرهای حرفه ای ، بدلیل استفاده از ماوس های گیمینگ با حساسیت بالا نیاز به یک پد موس حرفه ای دارند که در هنگام بازی با مشکل مواجه نشوند. پدهای گیمینگ دارای دو نوع کنترلی و سرعتی هستند. ماوس پد های عادی ابعادی در حدود ۲۰ در ۱۰ سانتی‌متر دارند، درحالی که کوچکترین ماوس پد های گیمینگ از بزرگترین ماوس پد های عادی بزرگترند. دلیل بزرگتر بودن ماوس پد های گیمینگ این است که در حال بازی شما توجهی به موقعیت دست خود ندارید و ممکن است تا با حرکات ناگهانی و سریع ماوس خود را از روی ماوس پد خارج کنید، ماوس پد های گیمینگ دارای ابعاد بزرگی هستند تا شما نگران موقعیت دست خود نباشید. این مطلب یک راهنمای خرید پد ماوس گیمینگ است.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین هاردهای SSD سال 2020

راهنمای خرید پد ماوس گیمینگ

انتخاب ابعاد مناسب

ماوس های با DPI پایین ، نیاز به جابجایی بیشتری دارند و فضای بیشتری را در هنگام کار طی می کنند. به همین دلیل استفاده از پد موس های بزرگ برای این ماوس ها بهتر است و نیازی به بلند کردن موس نمی باشد. افراد حرفه ای و گیمرها ، اصولا از پد موس های بزرگ استفاده می کنند.

متریال ساخت

پد ماوس های پارچه ای ، از مرسوم ترین موس پدهای موجود در بازار می باشد. پد موس پارچه ای ، از یک لایه کامپوزیت لاستیکی بهره می برد که بر روی آن پارچه قرار گرفته است. این لایه بسیار منعطف می باشد و همچنین نرم بودن آن ، در هنگام استفاده ، فشار وارد شده به دست را کاهش می دهد. همچین برخی از مدل های با کیفیت از فیبر کربن ساخته می شود.

این مطلب را هم ببینید
آموزش قفل ویندوز با تلفن همراه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *