مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی چند نمونه از بهترین آنتی ویروس ها

بهترین آنتی ویروس ها

اگر از سیستم‌عامل ویندوز استفاده می‌کنید مسلما اولین چیزی که دوست ندارید هیچ‌گاه با آن روبرو شوید ویروس‌ها هستند. نرم‌افزارهای آنتی‌ویروس برای شناسایی برنامه‌های مخرب یا بدافزارها استفاده شده و مانع اجرای عملیات خرابکارانه روی کامپیوتر کاربران می‌شوند. امروزه مواجهه با تهدیدهای امنیتی در دنیای تکنولوژی امری اجتناب‌ناپذیر است. همین موضوع باعث شده تا شرکت های تولید کننده با قدرت بیشتری نسبت به قبل تولید نرم افزار های آنتی ویروس بپردازند. با ما همراه باشید تا با چند نمونه از بهترین آنتی ویروس ها آشنا شوید.

بهترین آنتی ویروس ها

Norton Antivirus

این نرم افزار ساخت شرکت symantec کشور آمریکا می باشد و قادر است تا از ورود هر گونه بدافزار و ویروس که قصد نفوذ به داخل سیستم را دارند جلوگیری کند. در آزمایشات Webuser نوترون توانسته بود ضعف پاک کردن 97 درصد تهدیدات شناخته شده تا تاثیرات مخرب بعضی از آن را همه برطرف کند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین نرم افزارهای ساخت بازی

Avast Antivirus

کدام آنتی ویروس بهتر است؟

شرکت  Avast محصولات متنوعی دارد که هرکدام برای هدف خاصی طراحی شده اند. Avast یک آنتی ویروس عالی برای کاربرانی است که روزانه ایمیل و صفحات وب استفاده می کنند. اگر اطلاعات حساس بر روی دستگاه خود دارید و یا از بانک های آنلاین استفاده می کنید ، پیشنهاد ما به شما آنتی ویروس آواست است.

AVG

یکی از قدرتمندترین انتی ویروس های رایگان که امنیت سیستم شما را تامین می کند. آنتی ویروس AVG توسط یک شرکت خصوصی در کشور جکهوری چک تولد می شود.

Eset Nod 32

کدام آنتی ویروس بهتر است؟

Nod32 محصول شرکت معتبر Eset است که از شرکت های برتر حوزه امنیت کامپیوتر است. این نرم افزار شما را با هشدارهای بیجا به دردسر نمی اندازد ، سریع است ، و از موتور جست و جو بسیار قوی بهره می برد. این نرم افزار با قدرت و سرعت بسیار خوب خود مهم زیادی در سیستم های ایرانی دارد و از محبوبیت زیادی برخوردار است.

این مطلب را هم ببینید
معرفی حرفه ای ترین نرم افزارهای ویرایش عکس

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *