امتیاز شما :  
مقالات اینترنت و شبکه, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

روش های دانلود فیلم از اینترنت

روش های دانلود فیلم از اینترنت

این روزها پرطرفدارترین مطالب که در دنیای وب و اینترنت منتشر می شند ، عمدتا در قالب ویدیو می باشند. در بسیاری از مواقع ممکن است ترجیح دهید این ویدیوها را ذخیره کنید و در سیستم خود داشته باشید. از این رو در این بخش می خواهیم به آموزش روش های دانلود فیلم از اینترنت بپردازیم.

روش های دانلود فیلم از اینترنت

SaveFrom

SaveFrom یکی از روش های دانلود ویدیو است که بارگیری کننده YouTube است اما با این تفاوت که اگر چیزی را به صورت آنلاین مشاهده می‌کنید و می‌خواهید آن را ذخیره کنید، قبل از “YouTube” در URL “” ss را وارد کنید. این یک ترفند وب برای بارگیری ویدیو یکی از روش های دانلود فیلم از اینترنت است.

این مطلب را هم ببینید
راههایی برای افزایش امنیت وای فای

Instagram Downloader

این روزها استفاده از پلتفرم جذابی به نام اینستاگرام رواج زیادی میان مردم پیدا کرده است. اینستاگرام شهرت خود را به‌عنوان یک سرویس به اشتراک‌گذاری عکس جعل کرد، اما با معرفی استوری اینستاگرام، خود را به‌عنوان جایگزینی Vine معرفی کرد. Instagram Downloader به شما امکان می‌دهد فیلم‌های اینستاگرام را بارگیری کنید.

FB Down Private

FB Down Private زیرمجموعه‌ای از FB Down است، اما بهتر است به‌صورت جداگانه به آن بپردازیم. این برنامه به شما امکان می‌دهد ویدیوها را از حساب‌هایی که کاربران به‌صورت خصوصی تنظیم کرده‌اند، بگیرید، حتی اگر نمی‌توانید این ویدئو را به‌صورت بومی در Facebook مشاهده کنید.

FB Down

FB Down ابزاری برای بارگیری ویدیو در فیس بوک است. همچنین با افزونه Chrome همراه است، به این معنی که اگر چیزی را پیدا کنید که می‌خواهید ذخیره کنید، لازم نیست صفحه اصلی شبکه اجتماعی را ترک کنید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع ارور Server not found مرورگر فایرفاکس

FastestTube

دیگر بارگیری کننده یوتیوب رایگان که احتمالاً ساده ترین آن است. FastestTube یک برنامه افزودنی مرورگر است که یک دکمه بارگیری فیزیکی را به YouTube اضافه می‌کند. می‌توانید آن را در گوشه سمت راست پایین یک ویدیو پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

سایدبار
خانه