اخبار تکنولوژی

ردمی نوت t11

ردمی نوت t11

امروز می خواهیم در رابطه با ردمی نوت t11 صحبت کنیم. شیائومی یک شرکت خصوصی است که گوشی‌های هوشمند، سیستم‌عامل مبتنی بر اندروید و سایر لوازم الکترونیکی مصرفی را طراحی، توسعه و می‌فروشد. شیائومی همچنین ردیاب های تناسب اندام، تلویزیون، تصفیه کننده هوا و تبلت تولید می کند. این یک لوگو برای تلفن ها و تبلت های اندرویدی خود دارد به شکل MIUI. این شرکت تا حد زیادی گوشی های خود را از طریق فروش فلش به مردم عرضه کرده است. آخرین مدل گوشی که هنوز به بازار عرضه نشده است ردمی نوت t11 است.

بیشتر درباره شیامی بدانید

حتی اگر هرگز گوشی هایی با این برند را نداشته‌اید، شیائومی احتمالاً جزو برندهایی خواهد بود که هنگام جستجوی یک معامله خوب به آن توجه می‌کنید. از تلفن های ارزان قیمت گرفته تا گران قیمت و غیره در این برند موجود ایت، سازنده چینی بسیاری از ابزارهای مقرون به صرفه را با مشخصات عالی برای مردم ارائه می دهد. با این حال، افشاگری های گذشته، شیوه های حفظ حریم خصوصی شیائومی را زیر سوال می برد.

ردمی نوت t11

در اوایل سال 2020، محققان امنیتی گابریل سیرلیگ و اندرو تیرنی، در گفتگو با فوربس ادعا کردند که مرورگرهای وب شیائومی حتی در حالت ناشناس، حجم زیادی از داده ها را جمع آوری می کنند. ظاهراً این شامل همه URL ها در مرورگر سهام MIUI، Mi Browser Pro و Mint Browser است. در مجموع، این مرورگرها بیش از 15 میلیون دانلود در فروشگاه Google Play دارند.

شرکت شیائومی متعلق به کدام کشور است؟

شرکت شیائومی متعلق به چین است. شرکت شیائومی که در آوریل 2010 تأسیس شد، در 9 ژوئیه 2018 به عضویت هیئت مدیره اوراق قرضه هنگ کنگ منصوب شد. (1810.HK). شیائومی یک شرکت تلفن هوشمند و شبکه سخت افزاری هوشمند است که از طریق پلتفرم اینترنت اشیا (IoT) به قلب خود متصل است. در آینده ای نه چندان دور ردمی نوت 11t را وارد بازار می کند که بسیار مورد استقبال قرار خواهد گرفت.

قطعا این مدل با قیمتی مناسب عرضه خواهد شد

گوشی های شیائومی حتی با مشخصات عالی هم ارزان هستند زیرا این شرکت این کار را کرده است تا راهی برای پایین نگه داشتن هزینه های خود پیدا کند. با استفاده از استراتژی های بازاریابی هوشمند، و حتی با استخدام بسیار کمی از افراد توانسته این کار را انجام دهد. مطمین باشید ردمی نوت t11  نیز با قیمتی مناسب وارد بازار خواهد شد.

این مطلب را هم ببینید
پاوربانک Anker PowerCore Magnetic 5K برای آیفون رونمایی شد

آنها هر سال یک گوشی با به روزترین نمایشگر، رم، حافظه، پردازنده و سایر ویژگی ها را عرضه می کنند. هر فناوری جدید گران تر است و قیمت ها تنها پس از چند سال شروع به کاهش می کنند. با این حال، این کسب و کارها به طور مداوم به دنبال فناوری های نوآورانه هستند. در نتیجه قطعاتی که روی گوشی خود استفاده می کنند گرانتر است. در نتیجه قیمت گوشی نیز افزایش می یابد.

شیائومی به عنوان اپل چین شناخته می شود. به این دلیل است که آنها از طراحی آیفون تقلید می کنند. آنها مجبور نیستند زمان و پول خود را برای تحقیق و توسعه طراحی سرمایه گذاری کنند زیرا آنها کپی می کنند. آنها می توانند در نتیجه این امر مقدار قابل توجهی پول پس انداز کنند. تنها کاری که آنها باید انجام دهند این است که روی تولید تمرکز کنند. شیائومی از این طریق پول زیادی را پس انداز می کند و این پس انداز را به مشتری منتقل می کند. در نتیجه، گوشی های شیائومی کاملاً مقرون به صرفه هستند. ردمی نوت 11t نیز با تقلید از گوشی های آیفون ساخته شده است.

ارزش خالص این مدل گوشی چقدر است؟

ارزش خالص ردمی نوت11تی، 253.68 ¥ CN 38.83 میلیارد دلار آمریکا (2020) است.

شرکت شیائومی یک شرکت گوشی هوشمند، سخت افزار و نرم افزارهایی را دنبال می کند که با توجه به آن محصولات خود را طراحی، تولید و به فروش می رساند. محصولات این شرکت شامل پاور بانک، صدا، دوربین و آیتم های سبک زندگی است. شیائومی در سه بخش تجاری فعالیت می کند: سخت افزار، تجارت الکترونیک، خرده فروشی جدید و همچنین خدمات اینترنتی. پاوربانک حرفه ای، هدفون، هدفون داخلی گوشی، هدست بلوتوث پایه با داک، بلندگوی بلوتوث، دوربین کروی، دوربین امنیتی خانه، دوربین اکشن، سازنده ربات، اسکوتر برقی، لامپ اتاق خواب و ترازو ترکیب بدنه از جمله پیشنهادات این شرکت است.

این مطلب را هم ببینید
معرفی انویدیا GH100

ویژگی های نوت11

ردمی نوت t11 یک گوشی هوشمند پریمیوم و جانشین Mi 10T Pro سال گذشته است. این گوشی دارای چیپست رده بالای کوالکام اسنپدراگون 888 و صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED و همچنین تا 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است.

دوربین اصلی دارای یک سنسور 108 مگاپیکسلی در ماژول اصلی است که با یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی همراه است. همچنین یک لنز ماکرو وجود دارد که شیائومی آن را “تلماکرو” می نامد. با این حال، این دوربین برای بزرگنمایی تله استفاده نمی شود، در عوض دستگاه از الگوریتم های زوم دیجیتال روی دوربین اصلی استفاده می کند. بیایید ببینیم که Xiaomi 11T Pro در تست دوربین DXOMARK چگونه در مقابل رقبا عمل می کند.

مشخصات کلیدی دوربین:

سنسور 108 مگاپیکسل 1/1.52 اینچی (خروجی 12 مگاپیکسل)، لنز دیافراگم f/1.75، AF،

فوق عریض: سنسور 8 مگاپیکسل 1/2.8 اینچی، لنز دیافراگم f/2.2

ماکرو: سنسور 5 مگاپیکسل 1/5 اینچی، لنز دیافراگم f/2.4

فلاش LED

ویدئو: 8k با سرعت 30 فریم در ثانیه، 4k با سرعت 60/30 فریم در ثانیه، 1080p با سرعت 60/30 فریم در ثانیه، HDR10+ (4k/30fps تست شده)

درباره تست‌های دوربین مدل های جدید: برای امتیازدهی و تجزیه و تحلیل در بررسی‌های دوربین گوشی‌های هوشمند، مهندسان DXOMARK با استفاده از تنظیمات پیش‌فرض دوربین، بیش از 3000 تصویر آزمایشی و بیش از 2.5 ساعت ویدیو را هم در محیط‌های آزمایشگاهی کنترل‌شده و هم در صحنه‌های طبیعی داخلی و خارجی ضبط و ارزیابی می‌کنند.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم تا شما را با ردمی نوت t11 آشنا کنیم، این محصول به زودی وارد بازار می شود و مثل همیشه مخاطبان زیادی خواهد شد، یکی از دلایلی که شیامی این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است، قیمت مناسب آن است. امیدواریم که مطالب این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *