آموزش تلفن پاناسونیک, سانترال و تلفن پاناسونیک

رفع مشکل نویز و خش خش در تلفن و خط شهری

مشکل نویز و خش خش در تلفن و خط شهری

شاید برایتان جالب باشد بیشتر درباره ی مشکل نویز و خش خش در تلفن و خط شهری بدانید. آیا متوجه شده اید که گوشی شما ناگهان صداهای عجیب و غریب تولید می کند؟ سپس ممکن است بخواهید بدانید که چرا تلفن پاناسونیک شما نویزهای ثابت تولید می کند؟ اگر اینطور است، پس این همان پستی است که به دنبال آن بودید. اگر می خواهید بیشتر درباره ی مشکل نویز و خش خش در تلفن و خط شهری بدانید، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

دلایلی که چرا تلفن پاناسونیک نویز تولید می کند؟

ممکن است دلایل بسیاری پشت نویزهای ساکن در تلفن پاناسونیک شما وجود داشته باشد. بنابراین نمی توان در چند جمله به این سوال پاسخ داد. در عین حال، ممکن است بخواهید راه حل هایی برای رفع این مشکل نیز بدانید.

بسیاری از کاربران همچنین از چند نوع نویز مختلف از تلفن های پاناسونیک خود شکایت داشتند. با ترکیب همه اینها، ما یک پست مفصل در مورد این موضوع به اشتراک خواهیم گذاشت.

مشکل نویز و خش خش در تلفن و خط شهری

شاید قبلاً حدس زده باشید که دلایل مختلفی می تواند پشت تلفن شما وجود داشته باشد که صداهای ثابت ایجاد می کند. بنابراین، در این بخش، ما در مورد برخی از دلایل احتمالی پشت این موضوع صحبت خواهیم کرد. همچنین، ما سعی خواهیم کرد برخی از راه حل های رفع این مشکلات را به اشتراک بگذاریم.

دلیل شماره 1 مشکل شبکه

در درجه اول، بسیاری از کاربران گزارش دادند که مشکل نویز استاتیک در واقع مربوط به پوشش بد شرکت خدمات تلفن پاناسونیک آنها است. اگر در حین تماس تلفنی متوجه نویز ساکن شدید، این یک احتمال بسیار رایج است.

ممکن است شما اکنون در منطقه ای زندگی می کنید که پوشش شبکه ارائه دهنده خدمات شما خوب نیست. بنابراین، در حین تماس، صداهای خش خش را می شنوید.

می توانید از سایر افراد در آن منطقه که از همان ارائه دهنده خدمات استفاده می کنند بپرسید که آیا آنها با مشکل مشابهی روبرو هستند یا خیر. به این ترتیب، مطمئن خواهید شد که ارائه دهنده خدمات شما مشکلی دارد.

پس از آن، می توانید با ارائه دهنده خدمات خود تماس بگیرید و آنها را در مورد مشکل مطلع کنید. اگه بتوانند درست کنند عالی است، اما اگر آنها نمی توانند به شما کمک کنند، باید ارائه دهنده خدمات را با ارائه دهنده بهتر جایگزین کنید. تا از مشکل نویز و خش خش در تلفن و خط شهری رهایی یابید.

این مطلب را هم ببینید
کارت دیزا یا اپراتور گویای پاناسونیک

دلیل شماره 2 تداخل از دستگاه های نزدیک

اگر فکر می کنید مشکلی در شبکه ارائه دهنده خدمات در منطقه شما وجود ندارد، می توانید تداخل دستگاه های دیگر را بررسی کنید. تا مشکل نویز و خش خش در تلفن و خط شهری را برطرف نمایید.

بسیاری از دستگاه ها تمایل دارند انرژی الکترومغناطیسی یا سیگنال های رادیویی ساطع کنند. شما ممکن است از آنها آگاه نباشید، اما آنها همه جا هستند. همچنین، ممکن است دستگاه های دیگری نیز با فرکانس تلفن شما تداخل داشته باشند.

و این دستگاه‌ها ممکن است دلیلی باشند که ناگهان نویزهای ثابت را از تلفن اندرویدی خود می‌شنوید. در این صورت، باید از منطقه برای برقراری تماس حرکت کنید. به این ترتیب، مشکل نویز استاتیک ایجاد شده توسط تداخل دستگاه های مجاور را حل خواهید کرد.

مشکل نویز و خش خش در تلفن و خط شهری

دلیل شماره 3 مشکل نرم افزاری

سیستم عامل اندروید به قابلیت شخصی سازی معروف است. صدها و هزاران برنامه کاربردی در فروشگاه Play وجود دارد. اگر از یک گوشی پاناسونیک از یک برند برتر استفاده می کنید، به طور دوره ای به روز رسانی های نرم افزاری جدید را دریافت خواهید کرد. و، همیشه باید پس از انتشار به آخرین نسخه به روز رسانی کنید.

با این حال، در چند مورد، به روز رسانی جدید ممکن است باگ باشد. و این ممکن است مقصر صداهای عجیب و غریب استاتیک در تلفن پاناسونیک شما باشد. در این صورت، باید منتظر بروزرسانی جدید باشید، جایی که سازنده گوشی شما امیدوار است مشکل را برطرف کند. همچنین، می تواند به هر برنامه شخص ثالثی در تلفن شما متصل شود. این گونه می توانید مشکل نویز و خش خش در تلفن و خط شهری را برطرف نمایید.

در اینجا شما باید دو چیز را به خاطر بسپارید. ابتدا باید بدانید که مشکل از چه زمانی شروع شده است. همچنین باید برنامه های جدیدی را که در آن نمونه ها نصب کرده اید، بشناسید. سپس، می توانید آنها را حذف نصب کنید و بررسی کنید که آیا مشکل همچنان وجود دارد یا خیر.

این مطلب را هم ببینید
مقایسه تلفن های پاناسونیک KX-HDV230 و KX-HDV130

دلیل شماره 4 مشکل سخت افزاری

دلیل احتمالی دیگر می تواند مشکل سخت افزاری باشد. اگر فکر می کنید که هیچ یک از دلایل ذکر شده قبلی دلیل سر و صدای ثابت گوشی شما نیست، ممکن است مشکل به سخت افزار مربوط باشد. به طور معمول، مشکل مربوط به بلندگو یا میکروفون است. ممکن است شما به طور تصادفی گوشی خود را از دست داده باشید و داخل تلفن پاناسونیک شما آسیب دیده باشد. در این صورت باید  مشکل نویز و خش خش در تلفن و خط شهری  را در داخل تلفن جستجو کنید.

یا ممکن است تلفن شما قدیمی باشد و علائمی مبنی بر نیاز به تعویض نشان دهد. بعلاوه، ممکن است با آب یا رطوبت تماس داشته باشد. برای رفع مشکلات سخت افزاری، باید آن را به مرکز تعمیر گوشی ببرید. و اگر هنوز گارانتی دارد، می توانید آن را به ارایه دهنده خدمات گارانتی بسپارید.

دلیل شماره 5 تلفن شما شنود می شود

این یکی از خطرناک ترین دلایل ایجاد نویزهای ساکن در تلفن پاناسونیک شما است. بله، اگر در حین مکالمه، صدای ثابت مداومی را از تلفن خود می شنوید، این امکان وجود دارد که گوشی شما شنود شود. تجربه نویز پس‌زمینه در طول تماس‌های تلفنی بدون هیچ دلیلی نشان‌دهنده این است که گوشی شما شنود شده است.

سخن پایانی

ممکن است این مشکل روی تلفن بی سیم شما باشد یا از طرف دیگر باشد. بنابراین، هر زمان که در حین تماس صدای ثابت ناگهانی یا صدای ثابت مداوم روی تلفن خود شنیدید، فوراً تلفن را قطع کنید. و سپس دوباره شماره گیری کنید تا ببینید آیا صدای ساکن وجود دارد یا خیر. اگر مشکل نویز و خش خش در تلفن و خط شهری همچنان وجود داشت بهتر است آن را قطع کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *