آموزش تلفن پاناسونیک, سانترال و تلفن پاناسونیک

کد ریست تلفن بی سیم پاناسونیک

کد ریست تلفن بی سیم پاناسونیک

امروز می خواهیم در رابطه با کد ریست تلفن بی سیم پاناسونیک صحبت کنیم. از طریق منوی تلفن: با استفاده از دکمه های تلفن به منو > تنظیمات مدیریت > انتخاب بروید. کلید نرم افزاری 123 را فشار دهید تا رمزگذاری را به حروف کوچک تغییر دهید، سپس admin را به عنوان رمز عبور وارد کنید. به پایین بروید و به Reset to Default بروید. کلید نرم افزاری Yes را فشار دهید تا تنظیم مجدد کارخانه را تأیید کنید. اگر می خواهید بیشتر درباره ی کد ریست تلفن بی سیم پاناسونیک بدانید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

آیا می توانم از باتری های AAA معمولی در تلفن بی سیم خود استفاده کنم؟

ابتدا محفظه باتری تلفن بی سیم پاناسونیک خود را بررسی کنید (به عنوان مثال، تلفن بی سیم یا سیم دار Panasonic KX-TG1062M DECT 6.0). اگر به جای بسته باتری، فقط دو سلول AAA شل را مشاهده کردید، خوش شانس هستید! شما می توانید هر سلول NiMH قابل شارژ AAA را در آنجا قرار دهید و تلفن تفاوت را متوجه نخواهد شد.

کد ریست تلفن بی سیم پاناسونیک

تقریباً همه تلفن‌های بی‌سیم باتری‌های AAA قابل شارژ دارند. با این حال، خریداران باید باتری های قابل شارژ پیشنهادی را برای تلفن های بی سیم خود خریداری کنند. زمانی برای تعویض باتری های تلفن بی سیم فرا خواهد رسید و هنگامی که زمان آن فرا رسید، اطمینان از قابل شارژ بودن باتری های جایگزین ضروری است.

هنگامی که از انواع سلول های استاندارد مانند AA، AAA PP3 (باتری ترانزیستوری 9 ولت) و موارد مشابه استفاده می شود، استفاده از باتری های غیر قابل شارژ به جای باتری های قابل شارژ تقریباً هرگز به تجهیزات آسیب نمی رساند. اساساً هرگز در شرایط عادی این اتفاق نمی افتد.

باتری های قابل شارژ زمانی که در وسایلی که انرژی زیادی مصرف می کنند استفاده می شوند، این مزیت را دارند که انرژی را برای مدت طولانی تری نگه می دارند. باتری های قابل استفاده مجدد با ولتاژ کمتر 1.2 ولت شروع می شوند، در حالی که باتری های قلیایی دارای ولتاژ شروع بسیار قوی تر 1.5 ولت هستند. بنابراین کد ریست تلفن بی سیم پاناسونیک شدنی است.

این مطلب را هم ببینید
دلایل و رفع مشکل شارژ نشدن تلفن پاناسونیک

آیا ارزش استفاده از باتری های قابل شارژ را دارد؟

در این شکی نیست: استفاده از باتری های قابل شارژ باعث کاهش ضایعات می شود و برای محیط زیست مفید است. با این حال، اگر صرفه جویی در هزینه دلیل اصلی شما برای تغییر است، گزینه ها تمام نشده و تمام باتری های AA، AAA، C و D در خانه خود را با نسخه های قابل شارژ جایگزین کنید.

از آن زمان، باتری های قابل شارژ ارزان تر، قابل اطمینان تر و ماندگارتر شده اند. آنها برای مدت طولانی تری نسبت به باتری های قابل شارژی که در دهه 1990 در دسترس بودند، یا حتی چند سال پیش، شارژ نگه می دارند و شما می توانید آنها را صدها بار شارژ کنید. بنابراین کد ریست تلفن بی سیم پاناسونیک از زمان قدیم وجود داشته است.

باتری eneloop

باتری eneloop کمی بیشتر شما به گذشته پرتاب می کند، اما این باتری می‌تواند تا ۲۱۰۰ بار شارژ و دشارژ شود. باتری های قابل شارژ چقدر عمر می کنند؟ بسیاری از باتری های قابل شارژ آماده برای استفاده در صورت عدم استفاده ظرفیت خود را از دست می دهند. به همین دلیل است که هنوز باید قبل از استفاده آنها را شارژ کنید.

آیا Duracell واقعا بهتر است؟

تا حدودی جای تعجب نیست که نشان داده شد که برندهای گران‌تر Duracell و Energizer نسبت به باتری‌های ارزان‌تر قدرت، انرژی بیشتر و عمر طولانی‌تری دارند. مطمئناً باتری‌های گران‌تر قدرت بیشتری دارند، اما با همان مقدار پول، باتری‌های بیشتری را در تلفن فروشی ها دریافت می‌کنید. کد ریست تلفن بی سیم پاناسونیک را باید حتما انجام دهید.

کد ریست تلفن بی سیم پاناسونیک

باتری‌های AA و C غیرقابل شارژ Duracell از Energizer بهتر عمل می‌کنند. شواهد حکایتی از نویسنده نشان می‌دهد که باتری‌های AA انرجایزر در زمان استفاده در ساعت‌ها، عمر طولانی‌تری (تا سه برابر) نسبت به باتری‌های AA Duracell دارند.

این شکایت به دنبال ENR شرکت Energizer Holdings Inc است. Duracell گفت که 45 درصد از سهم بازار ایالات متحده برای باتری های خانگی قلیایی را در اختیار دارد، در حالی که Energizer 26 درصد سهم دارد.

این مطلب را هم ببینید
تلفن تحت شبکه IP پاناسونیک

نحوه ریست کردن تلفن بی‌سیم Vtech این گونه است که باتری را از گوشی خود خارج کنید. کابل برق را از پایه Vtech جدا کنید. پس از چند دقیقه کابل برق را دوباره به پایه وصل کنید. باتری را دوباره در گوشی قرار دهید. گوشی را در آن قرار دهید. این به دستگاه ها امکان می دهد پیوندی را دوباره برقرار کنند. و در ادامه ی این جریان باید کد ریست تلفن بی سیم پاناسونیک هم وارد کنید.

DECT 6.0

DECT 6.0. فناوری DECT 6.0 جدیدترین پلت فرم بی سیم است که بدون نیاز به افزایش توان، برد بهبود یافته ای را ارائه می دهد. این پلتفرم منحصراً برای استفاده از تلفن های بی سیم در نظر گرفته شده است، به این معنی که مدل های DECT 6.0 کیفیت صدای برتری دارند و از تداخل ایجاد شده توسط شبکه های بی سیم رنج نمی برند.

تلفن خود را بازنشانی کنید اگر تلفن شما به طور معمول کار نمی کند، باتری (ها) را از گوشی جدا کرده و برق را از پایه قطع کنید. پس از چند دقیقه، برق را به پایه وصل کنید، باتری(ها) را نصب کنید و گوشی را در پایه قرار دهید تا امکان برقراری ارتباط برقرار شود. اکنون می توانید دوباره از تلفن خود استفاده کنید. در تمامی این مراحل باید کد ریست تلفن بی سیم پاناسونیک را هم وارد کنید.

سخن پایانی

در ایستگاه پایه، دکمه HANDSET LOCATOR را برای حداقل چهار ثانیه فشار دهید و سپس دکمه را رها کنید. هر دو LED در ایستگاه پایه شروع به چشمک زدن می کنند. برای شروع، کلید # را روی گوشی فشار دهید. تکمیل فرآیند تا 10 ثانیه طول می کشد. سپس کد ریست تلفن بی سیم پاناسونیک را وارد کنید. خبر خوب این است که هست! فناوری کمتر شناخته شده ای که این امکان را فراهم می کند DECT (مخفف Digital Enhanced Cordless Technology) نامیده می شود. این بدان معنی است که تلفن هایی که مطابق با استاندارد DECT طراحی شده اند، می توانند با یکدیگر استفاده شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *