مقالات اینترنت و شبکه, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

روتر گیمینگ Archer AX11000 با قدرت بالا معرفی شد

روتر گیمینگ Archer AX11000

امروزه بازی های آنلاین یا مولتی پلیر در ایران بسیار همه گیر شده و تعداد گیمر های ایرانی هر روز در حال افزایش است. از این رو تقاضا برای خرید روتر گیمینگ خوب و باکیفیت بالا می رود. روترهای گیمینگ قابلیت های بسیار زیادی دارند. یکی از برترین برندها در زمینه تولید تجهیزات شبکه تی پی لینک است. روتر گیمینگ Archer AX11000 محصول جدید این برند خوشنام است که به عنوان قدرتمندترین روتر گیمینگ به تازگی معرفی شده است.

روتر گیمینگ Archer AX11000

تی پی لینک یک شرکت چینی است که در زمینه تجهیزات شبکه فعالیت می کند. تجهیزات شبکه تی پی لینک برای شرکت های کوچک و خانگی (SOHO) و شرکت های کوچک و متوسط تجاری (SMB) تولید می شوند و این شرکت یکی از بزرگترین شرکت ها در این زمینه محسوب می شود.

این مطلب را هم ببینید
معرفی کیبورد (صفحه کلید) و چگونگی اتصال آن به کامپیوتر

به گفته TP-Link، روتر Archer AX11000 سریع و قوی‌ترین روتر این کمپانی تا به امروز است. Archer AX11000 می تواند به پهنای باند حداکثر نزدیک به ۱۱ گیگابیت در ثانیه، با ترکیب چند باند دسترسی پیدا کند. این روتر دارای یک پردازنده 4 هسته‌ای 64 بیتی با فرکانس کاری 1.8 گیگاهرتز بوده و 1 گیگابایت حافظه رم را به همراه 512 مگابایت حافظه فلش به همراه دارد.

روتر نام برده دارای پورت‌های USB 3.0 از انواع Type-A و Type-C است. Archer AX11000 دارای سه شبکه بدون سیم Wi-Fi است؛ دو بانده 5 گیگاهرتزی که بیشینه سرعت آن ها به 4804 مگابیت در ثانیه رسیده و یک باند 2.4 گیگاهرتزی که دارای سرعت 1148 گیگابیت در ثانیه است. Archer AX11000 به 8 آنتن فیزیکی مجهز شده و به گفته تی پی لینک، پوشش آنتن آن کم نظیر است.

این مطلب را هم ببینید
تفاوت گلکسی بادز پلاس سامسونگ با نسل قبلی

این روتر به یک نرم افزار مدیریتی تمام عیار مجهز شده است که می تواند ترافیک و پهنای باند را نیز به نفع بازی های آنلاین مدیریت کند. Archer AX11000 با قیمت 400 دلار روانه بازارهای جهانی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *