ترفند های کامپیوتری, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

روش های تبدیل فایل OGG به MP3

تبدیل فایل OGG به MP3

فرمت OGG یک نوع ظرف است که در آن صدای رمزگذاری شده توسط چند کدک ذخیره می شود. برخی سیستم ها از این نوع فرمت پشتیبانی نمی کنند. در این حالت نیاز است آن را به یکی از فرمت های متداول تبدیل کنیم. در این بخش قصد داریم چند روش کاربردی برای تبدیل فایل OGG به MP3 را به شما عزیزان آموزش دهیم.

تبدیل فایل OGG به MP3

استفاده از Online Convert

این سایت کاربرد زیادی در زمینه تبدیل فرمت فایل ها به یکدیگر دارد. تقریبا می توان گفت که اکثر ابزارها و امکانات این سایت رایگان بوده و همچنین می توانید به صورت همزمان دسته عظیمی از فایل ها را جهت تبدیل در سایت بارگذاری کنید تا دیگر مجبور نباشید به صورت تک تک تبدیل  OGG به MP3 را انجام دهید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین لپ تاپ های HP در سال 2020

استفاده از Convertio

تبدیل فرمت آنلاین فایل های صوتی

یکی از مطرح ترین وبسایت ها برای تبدیل فرمت فایل ها به یکدیگر که از امکانات خوبی نیز برخوردار است. این سایت امکان افزودن فایل ها جهت تبدیل از طریق آپلود، لینک مستقیم و دراپ باکس و گوگل درایو را به شما می دهد. اگر فایل مورد نظر شما از قبل در اینترنت موجود است و به لینک مستقیم آن دسترسی دارید می توانید از لینک مستقیم آن جهت تبدیل استفاده کنید.

استفاده از نرم افزار Media

این نرم افزار امکانات کمتری نسبت به سایر ابزارها ارائه می دهد اما نرم افزاری را تحت ویندوز برایتان آماده کرده که البته تماما رایگان نیست. این سایت علاوه بر امکان تبدیل فایل OGG به MP3 آنلاین قابلیت تبدیل فرمت تصاویر، ویدیو و .. را هم برای شما مهیا می کنید.

این مطلب را هم ببینید
نکات مهم در خرید مانیتور

استفاده از Audio Converter

تبدیل فایل ogg به mp3 آنلاین

در این سایت علاوه بر صرف تبدیل فرمت OGG به MP3 می توانید تغییراتی در کیفیت، Sample Rate و افکت های Fade in و Fade Out را در آن ایجاد یا اضافه کنید. همچنین با کلیک بر روی گزینه Edit Track Info می توانید تغییراتی نیز بر روی نام، نام آرتیست و نام آلبوم و حتی موارد دیگر نیز تغییراتی را ایجاد کنید.

استفاده از Zamzar

در این وب سایت در صورت استفاده از پلن رایگان ممکن است محدودیت هایی برای شما وجود داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *