اخبار تکنولوژی

رونمایی از کیبورد Combo Touch لاجیتک با ویژگی پد لمسی

کیبورد Combo Touch لاجیتک

کمپانی Logitech در سال 1981 با تمرکز بر روی لوازم جانبی کامپیوتر و بخصوص ماوس و کیبورد کار خود را آغاز کرد. این برند خوشنام تاکنون موفق به عرضه محصولات باکیفیت بسیاری شده است. کیبورد Combo Touch لاجیتک محصول جدیدی از این شرکت است که با ویژگی ها و قابلیت های پرکاربردی رونمایی شده است.

کیبورد Combo Touch لاجیتک

اگر قصد دارید برای iPad معمولی خود صفحه‌کلیدی مجهز به پدلمسی بخرید، می‌توانید سراغ صفحه‌کلید Combo Touch لاجیتک بروید. این صفحه کلید از iPad 10.2 و iPad Air (مدل ۲۰۱۹) و iPad Pro 10.5 (مدل ۲۰۱۷) پشتیبانی خواهد کرد. زمان عرضه‌ی صفحه‌کلید لاجیتک به بازار بیستم مارس سال جاری است و مشتریان می‌توانند با قیمت ۱۵۰ دلار این محصول باکیفیت را بخرند. قیمت تمام‌شده برای مشتری حدود نصف صفحه‌کلید اپل است؛ البته محصول دقیقا یکسان نیست و این دو صفحه‌کلید متفاوت هستند.

این مطلب را هم ببینید
نمایشگر گیمینگ Asus ROG Swift PG32UQ معرفی شد

صفحه‌کلید Combo Touch لاجیتک صفحه‌کلیدی تمام‌اندازه به‌همراه پدلمسی اختصاصی است. کلیدهای صفحه‌کلید مکانیزم قیچی با ارتفاع یک‌میلی‌متری دارند. از ویژگی‌های دیگر این صفحه‌کلید می‌توان به بک‌لایت و ردیف کلیدهای میان‌بر در بالای کلیدهای اعداد اشاره کرد. پدلمسی صفحه‌کلید لاجیتک از قابلیت چندلمسی پشتیبانی می‌کند و از مکان‌نما (Crusor) بهبودیافته بهره می‎برد. صفحه‌کلید به تبلت اپل ازطریق پورت اتصال اسمارت (Smart Connector) متصل می‌شود؛ بنابراین، به شارژکردن نیازی ندارد. همچنین، طراحان صفحه‌کلید جایگاهی برای قراردادن قلم اپل (نسل اول) یا کرایون لاجیتک در نظر گرفته‌اند.

کمبو تاچ این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا بسته به نوع فعالیت خود تبلت را بین 20 تا 60 درجه تنظیم کنند. برخلاف کیبورد مجیک اپل، این صفحه کلید فاقد پورت اضافی USB-C است. لاجیتک همچنین برای تبلت آیپد پرو 11 (2018 و 2020) و آیپد پرو 12.9 (مدل 2018 و 2020) کیبورد مخصوصی به نام Slim Folio Pro ارائه کرده که دارای مکانیزم scissor و نورپردازی کلیدها است.

این مطلب را هم ببینید
هدفون تمام بیسیم ریلمی باد ایر معرفی شد

این مورد ماه آینده با قیمت 120 دلار در دسترس خواهد بود (130 دلار برای تبلت های بزرگتر) و می توانید آن را با ماوس کوچک Logitech Pebble i345 (30 دلار) ترکیب کنید که با تمام iPad ها سازگار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *