اخبار تکنولوژی

ساندبار JBL Bar 5.0 MultiBeam معرفی شد

ساندبار JBL Bar 5.0 MultiBeam

JBL یک شرکت آمریکایی تولید کننده تجهیزات صوتی از جمله بلندگو، هدفون و… است. ساندبار JBL Bar 5.0 MultiBeam محصول جدیدی از این برند خوشنام بوده که به تازگی معرفی شده و مجهز به فناوری دالبی اتموس می باشد.

ساندبار JBL Bar 5.0 MultiBeam

این محصول با قیمت ۴۰۰ دلار راهی بازار می‌شود. یکی از ویژگی‌های ساندبار JBL این است که می‌تواند از جهت‌های مختلف صدا تولید کند و صدای 3D به وجود بیاورد. JBL با استفاده از تکنولوژی دالبی اتموس مجازی می‌تواند هشت بلندگو یا بیشتر را شبیه‌سازی کند. این تکنولوژی روی ساندبارهای جدید این شرکت هم قرار گرفته است. این ساندربار JBL به تکنولوژی MultiBeam هارمن مجهز شده‌ و از چهار بلندگوی پسیو بهره می‌برد که بدون ساب‌ووفر صدای باس خوبی تولید می‌کنند. همین موضوع باعث شده است که قیمت این محصول کاهش پیدا کند و وزن کمتری داشته باشد.

این مطلب را هم ببینید
چگونه با کاربران اندروید و ویندوز تماس فیس تایم برقرار کنیم؟

در حال حاضر زیاد در مورد ویژگی‌های ارتباطی این محصول نمی‌دانیم؛ اما مشخص شده است که از اپل ایرپلی ۲، گوگل کست و بلوتوث پشتیبانی می‌کند. با استفاده از الکسا می‌توان از این ساندبار به‌عنوان بخشی از یک سیستم صوتی بزرگ که در چند اتاق قرار گرفته است استفاده کرد. متأسفانه هنوز عملکرد این ساندبار مورد بررسی قرار نگرفته است و کیفیت آن مشخص نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *