مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین اپلیکیشن های ایرانی

بهترین اپلیکیشن های ایرانی

در دنیای پر از تکنولوژی امروز ، اپلیکیشن های موبایلی نقش مهمی در زندگی روزمره ما دارند. طی چند سال اخیر اپلیکیشن ها و استارتاپ های ایرانی نیز توانسته اند در این زمینه بدرخشند. در این بخش می خواهیم بهترین اپلیکیشن های ایرانی را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین اپلیکیشن های ایرانی را بشناسید

آپ (آسان پرداخت)

آپ که طبق ادعای شرکت سازنده، پردانلودترین برنامه در حوزه پرداخت محسوب می‌شود، مجموعه کاملی از سرویس‌های پرداخت را در اختیارتان قرار می‌دهد. البته اکثر کاربران صرفا برای کارت به کارت کردن از این اپلیکیشن استفاده می‌کنند، ولی بد نیست بدانید که آپ امکانات جالب دیگری هم دارد که برای نمونه باید به خرید انواع بلیت قطار، اتوبوس و هواپیما، پرداخت قبوض مختلف و خرید شارژ سیم‌کارت اشاره کنیم. البته در کنار همه این خوبی‌ها باید به رابط کاربری قدیمی و نه‌چندان زیبای آپ هم اشاره کنیم که نیازی جدی به بازطراحی دارد.

این مطلب را هم ببینید
چرا شرکت ها می خواهند تراشه های اختصاصی برای محصولات بسازند؟

همراه کارت

همراه کارت یکی از رقیب‌های جدی آپ محسوب می‌شود که رابط کاربری زیباتر و کاربرپسندتری دارد، ولی امکانات کمتری را در مقایسه با آپ ارائه می‌دهد. همراه کارت امکان کارت به کارت را بین ۳۲ بانک و مؤسسه مالی فراهم می‌کند و امکانات جانبی دیگری مانند پرداخت قبوض و خرید شارژ را هم ارائه می‌دهد. مزیت دیگر همراه کارت به آپ، امنیت بیشتر همراه کارت به کمک قابلیت ورود به اپلیکیشن با اثرانگشت یا رمز ورود است.

فانوس

فانوس یکی از اپلیکیشن‌های پردانلود ایرانی برای مدیریت درآمد و هزینه‌ها محسوب می‌شود. با ثبت اطلاعات مالی خود در فانوس می‌توانید هزینه‌های اضافی را پیدا کنید و حتی هزینه‌های ماهیانه خود را با دیگران مقایسه کنید. به‌علاوه فانوس امکانات کاربردی دیگری هم مثل نوتیفیکیشن برای قسط‌ها و پرداخت‌ها، گزارش با فرمت اکسل و امکان تعریف رمز عبور برای ورود به اپلیکیشن ارائه می‌دهد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین نرم افزارهای سانسور فیلم

قبضینو

قبضینو اپلیکیشنی سبک و کم‌حجم با رابط کاربری ساده است و همان‌طور که نامش هم نشان می‌دهد، برای پرداخت قبوض استفاده می‌شود. با قبضینو می‌توانید قبض‌ها و جریمه‌های خود را پرداخت کنید. در ضمن می‌توانید قبض‌های خود را ذخیره کنید تا هرماه نیازی به واردکردن مجدد اطلاعاتتان نباشد. البته این کار را اپلیکیشن‌های دیگری مثل آپ و همراه کارت هم انجام می‌دهند، ولی اگر نیازی به امکانات اضافی این دو اپلیکیشن ندارید، می‌توانید قبضینو را با حجمی کمتر از ۴ مگابایت (برای اندروید) دانلود و استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *