مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

سریع ترین نرم افزارهای جستجو در ویندوز

نرم افزارهای جستجو در ویندوزنرم افزارهای جستجو در ویندوز

قابلیت جستجوی ویندوز یک ابزار کاربردی برای پیدا کردن چیزهایی است که شما در سیستم خود به دنبال آن هستید. اما این ابزار محدودیت ‎های خاص خود را دارد. بنابراین در بسیاری از موارد کاربران ترجیح می دهند از نرم افزارهای طراحی شده در این زمینه استفاده کنند. در این بخش می خواهیم سریع ترین نرم افزارهای جستجو در ویندوز را به شما عزیزان آموزش دهیم.

سریع ترین نرم افزارهای جستجو در ویندوز

Copernic Desktop Search

یکی از بهترین نرم افزارهای جستجو در ویندوز که علاوه بر سرچ فایل های رایانه شما، ایمیلهایتان را نیز بررسی می کند. قابلیت جستجو در پرونده ها و ایمیل های Outlook، پرونده های اداری، سیستم های مختلف و .. همگی از جمله ویژگی های برتر این نرم افزار است.

Quick Search

یک ابزار سرچ رایگان با ویژگی های اساسی که جستجو را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می دهد. اگر کلید Ctrl را فشار دهید، می توانید نوار جستجو را نمایش دهید یا پنهان کنید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش تبدیل DVD به MP4

TextCrawler

نرم افزار TextCrawler ابزاری فوق العاده، برای کسانی می ‌باشد که با فایل های متنی سر وکار دارند. نرم افزار TextCrawler به شما این امکان را می‌ دهد تا بتوانید درون فایل های متنی را جستجو کرده و عبارت ها یا کلمات خود را با عبارات مدنظر جایگزین کنید.

نرم افزارهای جستجو در ویندوز

Everything

Everything نرم افزاری کاربردی که قادر است تا در کمتر از یک ثانیه کل هارد دیسک شما را زیر و رو کند و فایل مورد نظر شما را درمدت چند ثانیه پیدا کند. همچنین Everything شامل یک سرور HTTP و FTP است، بنابراین می توانید به فایلهای شبکه‌ای یا هاست که در برنامه نصب شده اند نیز دسترسی پیدا کنید.

Listary

نرم افزار کاربردی که امکانی را برای کاربران فراهم نموده است تا قادر باشند با سرعت و سهولت باورنکردنی به فایل ها و پوشه هایی که نیاز دارند دسترسی داشته باشند. این برنامه دارای رابط کاربری بسیار سبک است که باعث کاهش سرعت کامپیوتر شما نمی شود و منابع سیستم شما را تحت فشار قرار نمی دهد.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع مشکل سرچ در ویندوز 10

grepWin

یک نرم افزار جستجو و جایگزینی برای جستجوی متون مختلف با در نظر گرفتن ویژگی عبارات با قاعده می باشد که مخصوص سیستم عامل ویندوز و به صورت رایگان طراحی شده است تا کاربران بتوانند به راحتی در فایل ها و پوشه های خود اقدام به جستجو نمایند و در صورت نیاز عبارات موجود در متون و فایل ها را تغییر دهند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *