اخبار تکنولوژی

سلاح های هوشمند در آستانه تایید

سلاح های هوشمند

امروز می خواهیم بیشتر درباره ی سلاح های هوشمند صحبت کنیم. اسلحه های هوشمند دارای یک یا چند سیستم هستند که فقط در صورت فعال شدن توسط یک کاربر مجاز به آنها اجازه شلیک می دهد. این سیستم‌ها معمولاً از تراشه‌های RFID یا دیگر نشانه‌های مجاورت، تشخیص اثر انگشت، حلقه‌های مغناطیسی یا قفل‌های مکانیکی استفاده می‌کنند. اگر می خواهید بیشتر درباره ی سلاح های هوشمند بدانید، تا انتهای متن با ما همراه باشید.

سلاح هوشمند چه چیزهایی هستند؟

آنها می توانند از این طریق از تیراندازی تصادفی، سرقت اسلحه و استفاده مجرمانه توسط افرادی که مجاز به استفاده از اسلحه نیستند جلوگیری کنند. مرتبط با اسلحه های هوشمند، سایر وسایل ایمنی سلاح گرم مانند لوازم جانبی و گاوصندوق های فعال بیومتریک یا RFID هستند.

سلاح های هوشمند

هیچ تفنگ هوشمندی تاکنون در بازار تجاری ایالات متحده فروخته نشده است. Armatix iP1، یک تفنگ دستی با کالیبر 22 با ساعت RFID فعال که برای باز کردن قفل آن استفاده می شود، بالغ ترین تفنگ هوشمند توسعه یافته است. به طور خلاصه برنامه ریزی شده بود که در چند خرده فروش ارائه شود.

از سال 2019، تعدادی از استارت‌آپ‌ها و شرکت‌ها از جمله Armatix، Biofire، LodeStar Firearms و شرکت سوئیسی SAAR ظاهراً در حال توسعه تفنگ‌ها و تفنگ‌های هوشمند مختلف هستند، اما هیچ‌کدام این فناوری را به بازار نیاورده‌اند. اگر قصد دارید سلاح های هوشمند را بهتر بشناسید، تا انتهای متن با ما همراه باشید.

این سلاح ها چگونه کار می کنند؟

استقبال از مفهوم فناوری تفنگ هوشمند متفاوت بوده است. فراخوان های عمومی برای توسعه این فناوری، به ویژه از سوی پرزیدنت اوباما، وجود داشته است. گروه‌های حامی حقوق اسلحه از جمله NRA ابراز نگرانی کرده‌اند که این فناوری می‌تواند اجباری شود و برخی از علاقه‌مندان به سلاح گرم نگران هستند که این فناوری به اندازه کافی قابل اعتماد نباشد که بتوان به آن اعتماد کرد.

NR : NRA و اعضای آن اسمیت و وسون را پس از اینکه در سال 1999 فاش شد که این شرکت در حال توسعه یک تفنگ هوشمند برای دولت ایالات متحده است، تحریم کردند. سلاح های هوشمند را می توانید همین حالا در این مقاله به خوبی شناسایی کنید.

این مطلب را هم ببینید
سریع ترین گوشی های هوشمند ایران

اخیراً، سیاست رسمی NRA-ILA، بازوی لابی NRA، در رابطه با اسلحه‌های هوشمند، به شرح زیر است: «NRA نه با توسعه تفنگ‌های «هوشمند» و نه با توانایی آمریکایی‌ها مخالفت می‌کند. با این حال، NRA با هر قانونی که آمریکایی‌ها را از دستیابی یا در اختیار داشتن سلاح‌هایی که فاقد فناوری اسلحه «هوشمند» نیستند، منع می‌کند، مخالف است.

قوانینی که باید در حین استفاده از این سلاح ها استفاده کنید

برخی از حامیان اسلحه هوشمند از سازمان های پلیس فدرال، ایالتی و محلی خواسته اند تا در اتخاذ فناوری اسلحه هوشمند، داوطلبانه یا از طریق دستور خرید، رهبری را بر عهده بگیرند. حمایت پراکنده ای از برنامه های آزمایش داوطلبانه از سوی برخی رهبران مجری قانون، از جمله رئیس پلیس سانفرانسیسکو، گرگ سوهر، صورت گرفته است.

ریچارد بیری، رئیس انجمن بین‌المللی روسای پلیس، گفت: «سازمان‌های زیادی علاقه‌مند به آزمایش بتا این فناوری هستند» و یک تفنگ هوشمند نمی‌تواند 99 درصد دقیق باشد، باید 100 درصد باشد. جیمز پاسکو، مدیر اجرایی فرمان برادری پلیس، که نماینده 325000 افسر در سراسر کشور است، اظهار داشته است: «افسران پلیس به طور کلی، افسران فدرال به طور خاص، نباید این کار را انجام دهند. از او خواسته شد که در ارزیابی اسلحه ای که حتی کسی آن را ندیده است، قوی و کارآمد باشد.

آیا شما می دانید که چگونه باید از این سلاح ها استفاده کنید؟

Cyberpunk 2077 دارای انواع سلاح های مختلف از جمله قدرت، فناوری و تفنگ های هوشمند است که همه آنها مزایای خاص خود را دارند. نکته مهم این است که هر یک از این سلاح‌ها تنها در صورتی می‌توانند مجهز شوند که شما نرم‌افزار سایبری مربوطه را داشته باشید، که اگر کاملاً مطمئن نباشید که چه کاری باید انجام دهید، می‌تواند استفاده واقعی از آنها را دشوار کند. استفاده از سلاح های هوشمند کمی پیچیده است.

سلاح های هوشمند

خوشبختانه، Cyberpunk 2077 را در TheGamer زیاد بازی می‌کنیم و همه چیز را در مورد انواع مختلف سلاح‌ها در بازی یاد گرفته‌ایم. در نتیجه، ما توانسته‌ایم این راهنمای قدرت، فناوری و اسلحه هوشمند Cyberpunk 2077 را گردآوری کنیم تا به شما بگوییم که دقیقاً به کدام نرم‌افزار سایبری برای استفاده مؤثر از همه آنها نیاز دارید.

این مطلب را هم ببینید
آپدیت امنیتی جدید برای گلکسی s8 سامسونگ

سلاح های قدرتمند Cyberpunk 2077 چیست؟

همانطور که در بالا ذکر شد، سلاح های قدرت شامل تفنگ هایی هستند که قادر به شلیک پرتابه هایی هستند که می توانند از سطوح سخت کمانه کنند. این شانس بدون هیچ ابزار اضافی روی 5٪ تنظیم شده است، اما می توانید با تجهیز برخی سایبرافزارها، آن را به طور چشمگیری افزایش دهید. این سلاح های هوشمند بسیار قدرتمند هستند.

برای بهره مندی از شانس بیشتری از کمانه، باید نرم افزار سایبری معروف به Coprocessor بالستیک را مجهز کنید. این نرم افزار سایبری است که روی دستان شما پوشیده می شود و همچنین تعداد دفعاتی را که گلوله های شما می توانند متوالی کمانه داشته باشند را افزایش می دهد. اگر می‌خواهید یک مسیر پیش‌بینی‌شده برای گلوله‌های خود بکشید، که به شما امکان می‌دهد تا کمانه‌های بالقوه را ردیابی کنید، می‌توانید حالت Trajectory Generator را نیز تجهیز کنید.

سلاح‌های فنی لزوماً به نرم افزارهای سایبری زیادی نیاز ندارند. در حالی که واضح است که به هر حال می‌توانید سایبری‌افزار دلخواه خود را تجهیز کنید، بهتر است بر روی نرم‌افزارهای سایبری که مناسب سبک بازی شما هستند تمرکز کنید، در مقابل نرم‌افزارهای سایبری که عملکرد سلاح‌های فناوری را افزایش می‌دهند.

سخن پایانی

در این متن سعی کردیم شما را با سلاح های هوشمند آشنا کنیم. برای استفاده حداکثری از سلاح های فنی، باید امتیاز مهارت را بدست بیاورید. مزایای این بخش می‌تواند کارایی شما را با سلاح‌های فناوری به‌شدت افزایش دهد، به‌خصوص اگر از آنها به‌عنوان ضربه‌ای سنگین استفاده می‌کنید، قبل از شلیک، سلاح خود را شارژ کنید که می‌تواند آسیب‌های مخربی به دشمنان پشت سر بگذارد. این روزها بیشتر افراد از سلاح های هوشمند برای جنگ استفاه می کنند، به نوعی می توان گفت سلاح های قدیمی منسوخ شده است. دوستان عزیزی که قصد دارند اطلاعات بیشتری به دست بیاورند می توانند با تیم مشاور ما هماهنگ کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *