اخبار تکنولوژی

سه اسپیکر جدید Extra Bass توسط سونی معرفی شد

اسپیکر جدید Extra Bass

شرکت سونی محصولات خلاقانه‌ی زیادی را به بازار عرضه کرده است و امروزه به ‌عنوان دهمین شرکت تکنولوژی بزرگ دنیا از نظر درآمد شناخته می‌شود. سه اسپیکر جدید Extra Bass محصولات جدیدی از این کمپانی خوشنام هستند که به تازگی معرفی شده اند.

سه اسپیکر جدید Extra Bass سونی

سونی از اسپیکرهای جدید خانواده‌ی اکسترا بیس با نام‌های SRS-XB23 و SRS-XB33 و SRS-XB43 یاد می‌کند و آن‌ها را به‌ترتیب با قیمت ۱۰۰ و ۱۵۰ و ۲۵۰ دلار عرضه می‌کند. بدین‌ترتیب، کاربران با بودجه‌های مختلف می‌توانند بنابه ‌سلیقه‌ی خود یکی از محصولات جدید سونی را تهیه کنند. اگر به این اسپیکرها نگاه کنید می بینید که رادیاتورهای پسیو (فعال) اسپیکرها به بخش کناری آن‌ها منتقل شده اند. این اقدام در جهت بهبود کیفیت صدای اسپیکرها انجام شده است.

اسپیکر جدید Extra Bass

رادیاتورهای پسیو که برخی افراد از آن‌ها با نام اسپیکر پسیو هم یاد می‌کنند، ظاهری همچون ساب‌ووفر دارند و در اندازه‌های مختلف ساخته می‌شوند. این رادیاتورها به بهبود عمق بیس اسپیکر کمک درخورتوجهی می‌کنند. یکی از قابلیت‌های جالب اسپیکرهای خانواده‌ی اکسترا بیس سونی، بهره‌مندی از همین رادیاتورهای پسیو است.سونی می‌گوید رادیاتورهای پسیو به‌کاررفته در هدفون‌های SRS-XB23 و SRS-XB33 و SRS-XB43 بیس قدرتمندتری دارد. سونی برای دستیابی به این هدف به استفاده از دیافراگم غیردایره‌ای روی آورده است تا قدرت صدا را افزایش و میزان انحراف آن را کاهش دهد.

این مطلب را هم ببینید
راهنمای خرید پاوربانک

سونی در مدل جدید اسپیکرهای سری اکسترا بیس همچون مدل‌های پیشین این خانواده از حالت صوتی Live Sound نیز استفاده می‌کند. حالت ‌Live Sound به‌نوعی شبیه‌ساز صدای سه‌بعدی به‌حساب می‌آید. کسانی که فرصت کار با این قابلیت را پیدا کرده‌اند، می‌گویند Live Sound به‌گونه‌ای صدا را شبیه‌سازی می‌کند که انگار حضوری در حال گوش‌دادن به صدای خواننده هستید. سونی می‌گوید کاربر درصورت تمایل می‌تواند هر سه اسپیکر را به‌صورت عمودی روی سطح‌های مدنظر قرار دهد. طبق اعلام سونی، اسپیکرهای SRS-XB23 و SRS-XB33 و SRS-XB43 به‌لطف داشتن گواهی IP67 دربرابر نفوذ گرد و غبار و رطوبت مقاوم و ضدزنگ هستند.اسپیکر جدید Extra Bass

 

دو مدل XB23 و XB33 در برابر ضربه نیز مقاومت خوبی از خود نشان می دهند. به گفته سونی این اسپیکرها دربرابر ضربه و شوک ناگهانی و خراشیدگی مقاوم هستند. این میزان مقاومت برای اسپیکرهای سونی بسیار عالی است؛ زیرا باعث می‌شود کاربر با خیال راحت بتواند آن‌ها را در محیط‌های خارج از خانه نیز استفاده کند. بر اساس اطلاعات منتشر شده اسپیکرهای XB33 و XB43 با هربار شارژ می‌توانند ۲۴ ساعت موسیقی پخش کنند. مدل دیگر، مدل جمع‌و‌جورتر XB23 است که طبق گفته‌های سونی، با هر‌بار شارژ حداکثر ۱۲ ساعت دوام می‌آورد.

این مطلب را هم ببینید
کلید برق هوشمند شیائومی با قابلیت شناسایی حضور فرد در اتاق معرفی شد

از مدل‌های بزرگ‌تر XB33 و XB43 می‌توان برای شارژ گوشی‌ها و دیگر لوازم جانبی الکترونیکی نیز استفاده کرد. این دو مدل از فناوری NFC پشتیبانی می‌کنند. سونی از دو روز پیش،‌ امکان پیش‌خرید اسپیکرهای جدیدش را در رنگ‌های متنوع آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *