بازی و سرگرمی

سونی از رنگ های جدید کاور پلی استیشن 5 و کنترلر دوال سنس رونمایی کرد

رنگ های جدید کاور پلی استیشن سونی

امروز قصد داریم شما را با رنگ های جدید کاور پلی استیشن سونی آشنا کنیم. سونی امروز طیف وسیعی از کاورهای کنسول شخص اول خود را برای پلی استیشن 5 معرفی کرد. این شرکت همچنین سه رنگ جدید را برای کنترلر DualSense معرفی کرد. اگر می خواهید بیشتر با رنگ های جدید کاور پلی استیشن سونی آشنا شوید، تا انتهای متن با ما همراه باشید.

این رنگ ها شامل چیست؟

کاورهای کنسول در پنج رنگ جدید عرضه می شوند: نوا صورتی، آبی ستاره ای، بنفش کهکشانی، قرمز کیهانی و مشکی نیمه شب. این ها همه موارد مستقلی هستند که باید به صورت جداگانه خریداری شوند و جایگزینی برای کاورهای سفید پیش فرض هستند که همچنان تنها گزینه در هنگام خرید کنسول خواهد بود.

رنگ های جدید کاور پلی استیشن سونی

تعویض کاورهای PS5 یک فرآیند بسیار ساده است، زیرا آن ها به گونه ای طراحی شده اند که بدون نیاز به هیچ ابزاری جدا شوند. برداشتن کاورها همچنین نحوه دسترسی شما به اسلات SSD برای افزایش فضای ذخیره سازی است. فروشگاه رسمی PlayStation Direct اولین جایی است که کاورهای کنسول PS5 را از 21 ژانویه عرضه می کند. با قیمت هر کدام 54.99 دلار، در حال حاضر فقط می توانید رنگ های Midnight Black و Cosmic Red را سفارش دهید. نسخه‌هایی که با نسخه استاندارد PS5 و PS5 Digital Edition سازگار هستند، هر دو موجود هستند. انتظار می رود رنگ های دیگر اواخر سال 2022 ارائه شوند.

کاورهای سیاه و قرمز در ژانویه 2022 در ایالات متحده آمریکا، کانادا، بریتانیا، فرانسه، آلمان، سوئیس، اتریش، اسپانیا، پرتغال، ایتالیا، استرالیا، نیوزیلند، ژاپن، چین، تایوان، هنگ کنگ، سنگاپور، مالزی، در دسترس خواهند بود. تایلند، اندونزی، ویتنام، کره و فیلیپین. روکش های صورتی، بنفش و آبی در نیمه اول سال 2022 در مناطق فوق در دسترس خواهند بود. مناطق دیگر آن ها را در اواخر سال دریافت خواهند کرد. در همین حال، رنگ های جدید DualSense در ژانویه 2022 در دسترس خواهند بود. رنگ های جدید کاور پلی استیشن سونی بسیار زیبا است.

نمایشگاهی که برگزار شد شامل چه چیزهایی بود؟

سونی وقتی در کنفرانس مطبوعاتی خود در CES 2022 هدست PSVR 2 آینده خود را به اشتراک گذاشت، همه را شگفت زده کرد. این نمایشگاه همچنین اولین باری است که سونی قاب های رنگارنگ اخیراً اعلام شده را برای کنسول PS5 خود، به نمایش می گذارد. این کاورها می توانند جایگزین نسخه سفید پیش فرضی شوند که از زمان عرضه با کنسول عرضه شده است و برای کسانی که رنگ فعلی را دوست ندارند، قابلیت شخصی سازی بیشتری را ارائه می دهد.رنگ های جدید کاور پلی استیشن سونی جذاب است.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی های اندروید که حتما باید تجربه کنید

همانند ایالات متحده، تنها جایی که می‌توان قاب‌های کنسول PS5 را سفارش داد، فروشگاه PlayStation Direct است. هر دو نسخه Midnight Black و Cosmic Red را که در 21 ژانویه راه اندازی شد، می توانید برای PS5 یا PS5 Digital Edition با قیمت 45.99 پوند خریداری کنید. پس از عرضه گسترده لوازم جانبی PS5 از 18 فوریه، می توانید از سایر خرده فروشان سفارش دهید. سه رنگ باقی مانده در اواخر سال 2022 به فروش می رسد.

محبوب ترین رنگ کدام است؟

ما تصور می کنیم Midnight Black محبوب ترین خواهد بود، به خصوص برای کسانی که از زمانی که کنسول در اواخر سال 2020 عرضه شد، نسخه مشکی آن را درخواست کرده اند. با این حال، توجه ما بیشتر توسط گزینه های آبی و قرمز جلب شد. که عمیق و در واقع بسیار منحصر به فرد هستند. اینکه آیا آنها با یک سیستم سرگرمی خانگی ترکیب می شوند یا نه، هنوز مشخص نیست، اما اگر می خواهید توجه بیشتری را به کنسول بزرگ جلب کنید، مطمئناً آن ها دو گزینه هستند.

رنگ های جدید کاور پلی استیشن سونی

سونی همچنین کنترلرهای مطابق با هر رنگ را به نمایش گذاشت. مدتی است که می‌توانید یک Midnight Black و Cosmic Red DualSense انتخاب کنید، اما سه رنگ دیگر به زودی به این طیف خواهند پیوست. البته، برای استفاده از این کاورها در واقع به یک PS5 نیاز دارید. چیزی که به دلیل کمبود مداوم تراشه همچنان یک کار دشوار است. رنگ های جدید کاور پلی استیشن سونی فوق العاده است.

این مطلب را هم ببینید
نکات مهم در خرید کنسول بازی

با توجه به سلیقه ی خود کاور مورد نظر را انتخاب کنید

سونی سرانجام در پایان سال گذشته کاورهای رسمی PS5 را معرفی کرد و به شما این فرصت را می‌دهد که رنگ صفحه‌ نمایش کنسول خود را سفارشی کنید. در پستی در بلاگ رسمی پلی‌استیشن، پنج کاور جدید PS5 برای کنسول استاندارد و نسخه دیجیتال معرفی شد که می‌تواند طرح اصلی سفید ساده را زنده کند. نسخه‌های Midnight Black و Cosmic Red ابتدا در فروشگاه PlayStation Direct در تاریخ 21 ژانویه در دسترس قرار گرفتند.

این دو سپس از 18 فوریه در سایر خرده‌فروشی ها عرضه خواهند شد. سه رنگ دیگر : صورتی نوا، آبی ستاره‌ای و بنفش کهکشانی اواخر سال 2022 عرضه خواهند شد. انتشار این کاورهای رسمی PS5 پس از آن صورت می‌گیرد که سونی در نوامبر 2020 علیه یک شرکت جانبی که فیس‌ پلیت‌های سفارشی شخص ثالث را می‌فروشد، اقدام قانونی کرد.

این شرکت را مجبور کرد تا تمام سفارشات موجود را لغو کند و تمام صفحات را از فروش خارج کند. تقریباً یک سال بعد، سونی حق ثبت اختراعی را برای فروش صفحات روی PS5 خود به دست آورد، که ما را به امروز و عرضه کاورهای رسمی کنسول PS5 خود در رنگ‌های Midnight Black و Cosmic Red می‌رساند و قرار است در اواخر سال 2022 عرضه شود.

سخن پایانی

امروز سعی کردیم شما را با رنگ های جدید کاور پلی استیشن سونی آشنا کنیم. اگر دوست دارید یکی برای خود بخرید تا کنسول خود را بسازید، یا به تازگی کنسولی را از طریق وبلاگ زنده PS5 restock ما خریداری کرده اید، در اینجا محل خرید کاورهای PS5 است. در حال حاضر فقط فروشگاه PlayStation Direct در ایالات متحده در حال دریافت سفارش برای کاورهای جدید PS5 با قیمت 54.99 دلار پس از عرضه امروز 21 ژانویه است. می توانید بین Midnight Black و Cosmic Red برای نسخه استاندارد PS5 یا PS5 Digital Edition یکی را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *