اخبار بازی, بازی و سرگرمی

سیستم ضد تقلب جدید سری Call of Duty شروع به کار کرد

سری جدید Call of Duty

سری جدید Call of Duty یکی از محبوب ترین بازی های ویدئویی است. در حال حاضر میلیون ها گیمر در حال انجام نبردهای خشن و چند نفره خود هستند. برنامه رایگان تلفن همراه Call of Duty برای سنین 17 سال به بالا رتبه بندی شده است و دارای هشدارهایی در مورد محتوای بزرگسال، خشونت و بدحجابی دارد. ما همچنین می خواهیم والدین بدانند سری جدید call f duty می تواند برای کاربران بسیار اعتیادآور باشد و با پیشرفت بازیکنان در مسابقات، خریدهای درون برنامه ای زیادی را ارائه می دهد.

Call of Duty موبایل چیست؟

Call of Duty Mobile یک نسخه رایگان بازی رایانه ای، کنسولی معروف، Call of Duty است که در دستگاه های iOS یا Android موجود است. 2 حالت بازی در Call of Duty Mobile وجود دارد: Battle Royale و چند نفره.

تقریباً همه گزینه های بازی چند نفره بر اساس حالت های محبوب نسخه کنسولی Call of Duty است. در این بررسی، Call of Duty Mobile بزرگترین راه اندازی بازی موبایل در تاریخ است. سه روز پس از انتشار بیش از 35 میلیون بار دریافت شده و پس از یک هفته از 100 میلیون بار عبور کرده است. اگر کودک شما بازی هایی مانند Fortnite یا PUBG انجام می دهد، به احتمال زیاد او می خواهد Call of Duty Mobile را بازی کند. مخصوصا وی ترجیح می دهد سری جدید call of duty را تجربه کند.

حالت Battle Royale چیست؟

حالت Battle Royale بسیار شبیه Fortnite است، 100 بازیکن با چتر نجات بر روی نقشه ایستاده و آخرین نفر برنده مسابقه است. کاربران می توانند به صورت انفرادی، دو نفره یا در یک تیم 4 نفره بازی کنند. چت متنی و صوتی در دسترس است، به این معنی که کاربرانی که بازی Battle Royale را بازی می کنند با افراد غریبه ارتباط برقرار می کنند مگر اینکه چت را خاموش کنند. باز شدن چت جزو آپشن هایی است که در سری جدید call of duty بسیار مورد توجه قرار گرفته است و افراد نیز بسیار از این آپدیت جدید استقبال کرده اند. چندین گزینه بازی در حالت چند نفره وجود دارد: Free-For-All ، Frontline ، Hardpoint ، Domination و ، Team Deathmatch.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی PUBG: New State

سری جدید Call of Duty

رایگان برای همه: هر بازیکن برای خود یک اکانت رایگان می تواند به وجود بیاورد.
خط مقدم: پس از حمله به پایگاه تیم، کاربران بازیکنان تیم مقابل را می کشند.
نقطه سخت: بازیکنان تپه ای را که به طور دوره ای مکان را می چرخاند، تصاحب می کنند تا برای تیم خود امتیاز کسب کنند.
تسلط: بازیکنان پرچم هایی را در سراسر نقشه ضبط و نگه می دارند تا برای تیم خود امتیاز کسب کنند.
Team Deathmatch: بازیکنان کاربران تیم مقابل را شکست می دهند.

چرا والدین باید مواظب باشند؟

سری جدید Call of Duty فوق العاده محبوب است، از این نظر در اپ استور IOS رتبه شماره دو را دارد. حالت Battle Royale مانند یک اتاق چت است. دانش آموز شما می تواند همزمان با 99 غریبه گپ صوتی یا متنی داشته باشد. هنگام انجام بازی های ویدئویی با هدست، کودک شما می تواند یک میلیون مایل از شما دور باشد حتی اگر در یک اتاق هستید. وقتی کودکان بازی هایی مانند Call of Duty Mobile را در حالت Battle Royale انجام می دهند، می توانند از لحاظ روانی مورد آزار و اذیت قرار گیرند. این بازی می تواند رفتارهای اعتیادآور را تشویق کند زیرا هرچه بازیکن بیشتر بازی را انجام دهد، قفل شخصیت ها، سلاح ها، لباس ها و وسایل بیشتری را باز می کند.

چه کاری می توان انجام داد؟

قبل از اینکه به فرزند خود اجازه دهید به برنامه ای دسترسی پیدا کند، آن را بارگیری کنید، مدتی را صرف استفاده از آن کنید، سپس تعیین کنید که آیا برنامه برای خانواده شما ایمن است یا خیر.
اگر تشخیص می دهید دانلود سری جدید call of duty موبایل برای دانش آموز شما بی خطر است، از زمان سنج تصویری مانند تایمر دستی یا تایمر تلفن استفاده کنید تا میزان زمان باقی مانده برای بازی فرزند خود را ردیابی کنید.

فرزندان خود را از نظر علائم هشدار دهنده اختلال بازی زیر نظر بگیرید: اختلال در کنترل بازی (به عنوان مثال شروع، فرکانس، شدت، مدت)
اولویت روزافزون بازی به حدی است که بازی بر سایر علایق زندگی و فعالیت های روزمره اولویت دارد.
ادامه یا تشدید بازی با وجود بروز پیامدهای منفی.

این مطلب را هم ببینید
با پولدارترین و حرفه ای ترین گیمرهای جهان آشنا شوید

سری جدید Call of Duty

بودجه این برنامه توسط معاملات خرد تأمین می شود و خریدها می تواند به سرعت افزایش یابد، بنابراین اگر به فرزند خود اجازه دهید بازی های موبایلی انجام دهد، باید هزینه های او را محدود کنید.
اگر دانش آموز شما رفتار غیرمعمول را تجربه می کند، با مشاور مدرسه یا یک درمانگر خصوصی تماس بگیرید. مراکز مشاوره عاشق درمانگران هستند و به هر دانش آموزی که ممکن است دوران سختی را پشت سر بگذارد، یکی را پیشنهاد می کنند.

ویژگی های call of duty

سری جدید Call of Duty، بازی الکترونیکی که پیشرفت های جدیدی را در ژانر تیراندازی اول شخص به ارمغان آورد و پس از اولین بازی در 2003 در سال 2003 و 2004 برنده جوایز متعدد بازی سال شد. Call of Duty که توسط شرکت آمریکایی Infinity Ward طراحی شده و توسط Activision تولید شده است، از جنگ جهانی دوم به عنوان محیطی استفاده کرده است، که به بازیکنان اجازه می دهد جنگ را از چشم سربازان آمریکایی، شوروی و انگلیسی ببینند. Call of Duty ماموریت های چالش برانگیز تک نفره را با موتور چند نفره ترکیب کرد که جان تازه ای به ژانری داد که توسط بازیگران بزرگی مانند Doom و Quake ابداع شده بود ببخشد.

سخن پایانی

سری جدید Call of Duty به بازیکنان اجازه می دهد تا در جنگ جهانی دوم در مجموعه ای از مبارزات پیشرفت کرده و یا در حالت چند نفره با دشمنان انسانی مبارزه کنند. بازی انفرادی شامل گروهی از متحدان تحت کنترل کامپیوتر برای شبیه سازی بهتر جنگ واقعی بود، که در طی آن یک سرباز به جای اینکه همیشه به تنهایی بجنگد، بخشی از یک گروه بزرگ بود. توانایی بلند کردن و هدف قرار دادن اسلحه گرم، زنده ماندن در چند ثانیه آخر زندگی یک رفیق کشته شده و مبهوت ماندن در برابر انفجارهای مجاور از ویژگی های قابل توجهی بود که به فاصله بازی از رقبای خود کمک کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *