بازی و سرگرمی, بررسی و ترفندهای کنسول بازی

معرفی بهترین حافظه های SSD مناسب پلی استیشن 5

بهترین حافظه های SSD مناسب پلی استیشن 5

در گذشته برای انواع کنسول های بازی هارد دیسک به کار برده می شد. ولی امروزه به دلیل به روز شدن کنسول های بازی، و بالاتر رفتن کیفیت و حجم بازی های به روز، دیگر هارد دیسک ها برای گیم ها مناسب نبودند زیرا سریعا حجم زیادی از آن ها اشغال می شد. ولی امروزه با طراحی و تولید بهترین حافظه های SSD مناسب پلی استیشن 5 نسل ذخیره بازی های با حجم بالا به طور کلی تغییر کرد.

بررسی حافظه های SSD مناسب برای پلی استیشن 5

همانطور که ذکر شد، بازی و گیم های بزرگ و حجیمی که برای کنسول بازی 5 طراحی شده، قابلیت این را ندارند که در یک سرعت عمل و قدرت بالا در هارد دیسک ها ذخیره شوند. به این ترتیب هارد دیسک ها بیشتر از چیزی که تصور می کنیم از دسترس خارج شدند و جای خود را به حافظه های اس اس دی دادند که برای پلی استیشن 5 طراحی شده اند. در آن زمان کاربران برای آنکه بتوانند گیم های جدیدی را تجره کنند، مجبور به پاک کردن بازی های قدیمی تر و حتی مورد علاقه شان بودند تا بتوانند عنوان های جدیدتری را به کنسول خود اضافه کنند. ولی امروزه با وجود بهترین حافظه های اس اس دی که برای پلی استیشن 5 طراحی شده، ماژول هایی برای این نسل از بازی فراهم شده که قدرت و سرعت بالاتری دارند.

به این ترتیب در بازی های جدید نسل نهمی بهترین حافظه های SSD مناسب پلی استیشن 5 به صورت فوق سریع و متناسب با استانداردهای ویژه و خاص طراحی شده اند که جای هیچ سوالی را برای کاربران باقی نمی گذارد. به همین دلیل از زمان طراحی و رونمایی از جدیدترین حافظه های اس اس دی برای پلی استیشن 5، سبک جدیدی در بازار فناوری و بازی ها ایجاد شد که این برای کاربران شگفت انگیز بود. زیرا آن ها دیگر می توانستند انواع بازی های مورد علاقه خود را با هر حجمی که دارند، نصب و بازی کنند. به نوعی این یک پیشرفت چشم گیر برای کاربران در نسل کنسول های بازی بود.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی های مبارزه ای برای اندروید

بهترین حافظه های SSD مناسب پلی استیشن 5

بهترین حافظه های SSD مناسب پلی استیشن 5

در این راستا برندهای زیادی به طراحی و تولید انواع حافظه های اس اس دی پرداخته اند که اگر دوست دارید که یک تجربه بازی شگفت انگیز را داشته باشید، می توانید یکی از آن ها را برای پلی استیشن 5 خود تهیه کنید. انواع این حافظه ها به صورت زیر می باشد:

حافظه SSD مدل سامسونگ پرو 980

همانطور که می دانید سامسونگ یکی از بهترین کمپانی ها در تولید انواع تجهیزات می باشد. اینجا نیز بار دیگر سامسونگ با تولید به روزترین انواع حافظه های اس اس دی توانست ایده آل ترین سطح از تکنولوژی را روانه بازار کند. این حافظه در واقع سرعت و عملکرد فوق العاده ای را ارائه می دهد. اطلاعات در این حافظه ای اس دی سامسونگ پرو 980، در 7 گیگابایت بر ثانیه اطلاعات خوانده و در 5 گیگابایت حافظه بر ثانیه اطلاعات نوشته می شود. چیزی فراتر از حد تصورات شما خوداهد بود. می توانید این درایو حافظه را در ظرفیت های 250، 300 و 1 ترابایت تهیه کنید و از آن لذت ببرید.

حافظه SSD وسترن دیجیتال مدل SN 850

یکی از خوشنام ترین برندهای تولید کننده ای که به طراحی انواع حافظه های اس اس دی پرداخته است، شرکت وسترن است که نمی توان راجع به آن حرفی زد زیرا این برند جای هیچ نقصی را در تولیدات خود باقی نگذاشته است این حافظه در اصل با سرعت خواندن و نوشتن 700 و 5300 مگابایت بر ثانیه عمل می کند که به نوعی جزو سریع ترین عملکردها در درایوهای اس اس دی به حساب می آید. این حافظه در آخرین ظرفیت 2 ترابایت نیز در دسترس خواهد بود. همچنین نباید از این حافظه ایده آل توقع قیمت پایین را داشته باشید و برای آن هزینه بالایی در نظر گرفته شده است. ولی باز هم ارزش تهیه کردن آن را دارد. این محصول از بهترین حافظه های SSD مناسب پلی استیشن 5 محسوب می شود.

حافظه SSD ای دیتا مدل XPG GAMMIX S70

یکی از انواع حافظه های اس اس دی که امروزه به عنوان سریع ترین حافظه ها برای کنسول بازی پلی استیشن 5 طراحی شده، حافظه اس اس دی ای میتا مدل اس 70 است، که به دلیل سرعت و قدرت عالی که دارد زبان زد خاص و عام شده است. این حافظه در سرعت خواندن و نوشتن 7400 و 6400 مگابات بر ثانیه قدرت این را دارد که به عنوان بهترین حافظه ها به کار برده شود. این حافظه در ظرفیت 2 ترابایت نیز قابل تهیه می باشد. همچنین از مزیت های این درایو این که می توانید آن را در قیمت پایین تر و مناسب تری تهیه کنید. این محصول بی شک از بهترین حافظه های SSD مناسب پلی استیشن 5 به حساب می آید.

این مطلب را هم ببینید
کنترلر Wolverine V2 ریزر برای ایکس باکس های جدید رونمایی شد

بهترین حافظه های SSD مناسب پلی استیشن 5

مهم ترین ویژگی های حافظه SSD مناسب برای پلی استیشن 5

قطعا برای آنکه بتوانید بهترین حافظه های اس اس دی را تشخیص دهید، باید ویژگی های مهمی از آن ها را مدنظر قرار دهید. به این ترتیب این ویژگی های مهم به شرح زیر است:

  • بهترین حافظه اس اس دی باید حداقل دارای 250 گیگابایت حافظه باشد.
  • باید حداقل دارای سرعت خواندن 5500 مگابایت بر ثانیه باشد.
  • وجود هت سینک برای این حافظه ها ضروری است.
  • نصب دستی هیت سینک یا خودکار

اگر به دنبال این هستید که یک بازی هیجان انگیز را بدون محدودیت در کنسول های نسل نهمی خود بازی کنید، بهتر که تهیه بهترین حافظه های SSD مناسب پلی استیشن 5 را در اولویت قرار دهید. همه چیز به تصمیمات شما وابسته است. تنها لازم که انتخاب درست و ایده آلی داشته باشید. به این صورت می توانید بهترین تجربه بازی را در طول زندگی خود به دست آورید.

نتیجه گیری

حافظه هایی که تا کنون در این مقاله راجع به آن ها صحبت کردیم از قدرتمندترین انواع حافظه هایی است که کاربران می توانند برای کنسول های بازی خود تهیه کنند. به این ترتیب شما نیز می توانید مطابق با این مقاله بهترین حافظه های SSD مناسب پلی استیشن 5 را در قیمت های مناسب و کیفیت عالی تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *