بازی و سرگرمی, معرفی بازی

عرضه بازی Lost Soul Aside روی پلی استیشن 5

بازی Lost Soul Aside روی پلی استیشن 5

علاقه‌مندان به بازی‌های هک‌ اند اسلش و اکشن سریع و مهیج به احتمال زیاد به یاد دارند که در سال ۲۰۱۶ یک پروژه‌ای تحت عنوان Lost Soul Aside معرفی شد؛ اثری که روند تولید آن توسط فردی به‌نام یانگ بینگ شروع و در همان روزهای ابتدایی مشخص شد که به کمک موتور بازی‌سازی آنریل انجین 4 کاربران پلتفرم پی سی را هدف خود قرار داده است. عرضه بازی Lost Soul Aside روی پلی استیشن 5 می تواند خبر خوبی برای کاربران این کنسول باشد.

تجربه بازی Lost Soul Aside روی پلی استیشن 5

اگر اخبار را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که کنسول پلی استیشن 4 نیز پس از مدتی به فهرست پلتفرم‌های مقصد بازی اکشن و مهیج Lost Soul Aside اضافه شد. حال اما در جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد تیم سازنده که حالا دیگر بیش‌از یک نفر است، تصمیم دارد ساخته خود را به طیف‌ وسیع‌تری ارائه دهد؛ چراکه ساعاتی پیش در حساب رسمی توییتر Lost Soul Aside اعلام شد که این اثر برای کاربران کنسول نسل نهمی سونی یعنی پلی استیشن 5 نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بازی Raid: Shadow Legends

مدتی پیش بود که استودیوی بازی‌سازی UltiZero Games، خالق Lost Soul Aside، جهت گسترش تیم خود اعلام کرد که در حال جست‌وجو جهت استخدام یک طراح مراحل، طراح انیمیشن و طراح کاراکتر سه‌بعدی است. در همین راستا اوایل همین هفته مشخص شد که وظیفه نوشتن موسیقی متن این بازی برعهده کودی متیو جانسون، آهنگساز بازی Devil May Cry 5 قرار گرفته است.

حال باید منتظر ماند و دید بازی Lost Soul Aside باتوجه به اینکه از جنبه‌های گوناگونی از بازی Final Fantasy XV الهام گرفته است، می‌تواند یک اثر جذاب و موفقی را در اختیار طرفداران این دسته از بازی‌های ویدیویی قرار دهد یا خیر. لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود در این زمینه را با ما نیز به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *