بازی و سرگرمی, معرفی بازی

عرضه بازی Among Us برای پلی استیشن 5 تایید شد

عرضه بازی Among Us برای پلی استیشن 5

Among Us درواقع بر گرفته شده از بازی اجتماعی مافیا است که گاهی با نام‌های دیگری مانند گرگینه نیز شناخته می‌شود. Among Us با الهام گرفتن از هسته‌ی اصلی بازی Mafia مسیر تازه و خلاقانه‌ای را به‌عنوان یک بازی اجتماعی در پیش گرفت. روند بازی به‌گونه‌ای است که بازیکنان را در تعداد ۴ تا ۱۰ نفر، در قالب دو گروه خدمه و خائن قرار می‌دهد و برای هر یک از گروه‌ها وظایفی را تعریف می‌کند. این بازی در سال گذشته توانست محبوبیت زیادی کسب کند. اگر خبری مبنی بر عرضه بازی Among Us برای پلی استیشن 5 به گوشتان رسیده ، خوب است بدانید که این خبر صحت دارد.

عرضه بازی Among Us برای پلی استیشن 5

بازی Among Us در سال ۲۰۲۱ میلادی برای کنسولهای  پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 سونی عرضه می‌شود. همچنین اسکین‌های رچت و کلنک هم در این نسخه از بازی حضور دارند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی های وایکینگی

بسیاری از گیمرها در ماه‌های گذشته مشغول تجربه بازی Among Us بودند که برای آیفون‌های اپل، موبایل‌های اندرویدی، کامپیوترهای شخصی و کنسول نینتندو سوییچ عرضه شده است. سونی در بخشی از قسمت جدید برنامه State of Play اعلام کرد که بازی Among Us در سال جاری میلادی برای کنسول های بازی ps4 و ps5 عرضه می‌شود. تازه رچت و کلنک از سری بازی Ratchet & Clank هم دو مورد از اسکین‌های حاضر در این نسخه از بازی هستند.

بازی Among Us روی ps4 و ps5 از کراس-پلی اب تمامی پلتفرم‌های دیگر پشتیبانی می‌کند و تمام محتواهای عرضه‌شده برای نسخه‌های دیگر تا به امروز همچون نقشه کشتی هوایی را دارد. ما از قبل می‌دانستیم که در سال ۲۰۲۱ میلادی این بازی برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری اس هم عرضه می‌شود. راستی همچنان تیم سازنده‌ی بازی Among Us از پنج نفر تشکیل شده است.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی های تیراندازی رایگان اندروید در سال 2020

نظر شما چیست؟ آیا برای تجربه‌ی بازی Among Us روی کنسول خانگی خود هیجان‌زده هستید؟

1 دیدگاه در “عرضه بازی Among Us برای پلی استیشن 5 تایید شد

  1. کافه گیم گفت:

    ممنون از این مطلب کاربردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *