تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

کامپیوتر آل این وان Zen AiO 24 ایسوس معرفی شد

کامپیوتر آل این وان Zen AiO 24 ایسوس

شرکت ایسوس یکی از برندهای پیشرو در زمینه‌ی تولید محصولات مرتبط با فناوری اطلاعات است. همچنین یکی از بزرگ‌ترین فروشنده‌های کامپیوتر دنیا به شمار می‌رود. کامپیوتر آل این وان Zen AiO 24 ایسوس محصول جدیدی از این برند بوده که به تازگی معرفی شده و مجهز به نمایشگر ۲۳.۸ اینچی و پردازنده AMD می باشد.

کامپیوتر آل این وان Zen AiO 24 ایسوس

همانطور که گفته شد، ایسوس با نام Zen AiO 24 مجهز به نمایشگر ۲۳.۸ اینچی است که دارای حاشیه‌های ۲.۸ میلی متری است. نسبت نمایشگر به بدنه محصول جدید ایسوس ۹۳ درصد است و از ۱۰۰ درصد طیف رنگی sRGB پشتیبانی می‌کند.

نمایشگر لمسی سیستم کامپیوتری جدید ایسوس با نور پس زمینه، کیفیت تصویر فول اچ دی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در قسمت بالای نمایشگر وبکم با رزولوشن ۷۲۰ پیکسل جای گرفته که کاربران می‌توانند از آن برای شرکت در جلسات آنلاین یا برقراری تماس‌های تصویری کمک بگیرند. نمایشگر دستگاه روی پایه‌ای فلزی با طراحی چشم نواز قرار می‌گیرد.

این مطلب را هم ببینید
پرکاربردترین نرم افزارهای رشته مهندسی برق

آلین‌وان ایسوس از تراشه AMD Ryzen 7 و پردازنده گرافیکی AMD Radeon بهره می‌برد که باعث می‌شود کاربران سیستمی قدرتمند در اختیار داشته باشند. محصول جدید ایسوس در پیکربندی‌های دیگری با پردازنده رایزن ۳ و ۵ نیز به بازار عرضه می‌شود.

سیستم کامپیوتری ایسوس از رم ۳۲ گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی حداکثر ۲ ترابایت SSD یا HDD بهره می‌برد. این دستگاه از اتصال بلوتوث ۵ و وای‌فای ۶ پشتیبانی می‌کند و علاوه بر پورت LAN مجهز به پورت‌های دیگری مانند USB-C، USB 3.2 و HDMI است.

آلین‌وان Zen AiO 24 ایسوس با شماره مدل M5401 ماه آینده در رنگ‌های سیاه و سفید و با قیمت پایه ۶۹۹.۹۹ دلار به همراه صفحه کلید و ماوس بی‌سیم عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *