آموزش و ترفند ها, اخبار تکنولوژی, موبایل و تجهیزات جانبی

قابلیت remix اینستاگرام علاوه بر ریلز

قابلیت remix اینستاگرام

شاید برایتان جالب باشد با قابلیت remix اینستاگرام آشنا شوید. Instagram Reels یک ویژگی جدید ویرایش ویدیو دارد: Remix. Remix به کاربران امکان می دهد در پاسخ به یک Reels موجود، ویدئویی ضبط کنند. شبیه به ویژگی محبوب Duet TikTok. این یک راه جدید برای همکاری با سازندگان و افزایش دسترسی شما در حلقه‌های اینستاگرام است. اگر می خواهید بیشتر با قابلیت remix اینستاگرام آشنا شوید، تا انتهای متن با ما همراه باشید.

ویژگی ریمیکس اینستاگرام Reels چیست؟

Remix جدیدترین ویژگی ویرایش ویدیوی Instagram Reels است که به کاربران اجازه می‌دهد از حلقه‌های ارتجاعی فیلم‌برداری کنند که در کنار حلقه اصلی ظاهر می‌شوند. تا زمانی که سازنده اصلی دسترسی Remix را فعال کرده باشد، کاربران می توانند هر حلقه اینستاگرام را ریمیکس کنند.

قابلیت remix اینستاگرام

اگرچه این ویژگی برای اینستاگرام جدید است، اما یک مفهوم کاملاً جدید نیست. در واقع، این ویژگی بسیار شبیه به ویژگی Duet TikTok است، که در آن کاربران می‌توانند ویدیوهای واکنش صفحه نمایش تقسیم‌شده را فیلم‌برداری کنند. بنابراین قابلیت remix اینستاگرام بسیار شبیه به تیک تاک است.این فرمت جدید برای واکنش‌های کمدی، همکاری‌های رقص و مشارکت در چالش عالی است.

نحوه فعال یا غیرفعال کردن ریمیکس برای ریلز

با فعال کردن Remix، محتوای خود را روی میلیون‌ها همکاری بالقوه باز می‌کنید. به احتمالات فکر کنید این یک راه باورنکردنی برای افزایش دسترسی و ویروسی شدن است. هنگامی که یک حلقه را Remix می کنید، ویدیوی اصلی در سمت چپ و حلقه جدید در سمت راست ظاهر می شود. در گوشه پایین سمت چپ، اینستاگرام به طور خودکار اعتبار مناسب را به سازنده اصلی در ویدیوی جدید می دهد.

اما اگر راحت نیستید ویدیوی خود را برای میلیون‌ها کاربر اینستاگرام باز کنید، می‌توانید این ویژگی را روشن و خاموش کنید. 2 راه برای این کار وجود دارد. می‌توانید تنظیمات حریم خصوصی خود را (برای همه حلقه‌ها) یا پس از اشتراک‌گذاری هر حلقه جداگانه تغییر دهید.

برای استفاده از این ویژگی جدید، کاربران می‌توانند روی منوی سه نقطه در گوشه سمت راست بالای هر ویدیوی عمومی اینستاگرام که پس از پخش، به‌روزرسانی و منتشر می‌شود، ضربه بزنند. از آن جا «Remix this video» را انتخاب می‌کنید و پاسخ خود را ضبط می‌کنید یا ویدیویی را از رول دوربین گوشی خود آپلود می‌کنید. سازندگان می‌توانند تمام یا بخشی از ویدیوی شخص مقابل را دوباره میکس کنند و آن را به عنوان بخشی از ریمیکس دانلود کنند.

این مطلب را هم ببینید
راهنمای انتخاب کنسول بازی

نحوه فعال یا غیرفعال کردن ریمیکس در تنظیمات اینستاگرام

قابلیت remix اینستاگرام بسیار گسترده است. مرحله 1: به تنظیمات اینستاگرام خود بروید و “Privacy” را انتخاب کنید. سپس روی «قرارها» ضربه بزنید. مرحله شماره 2: برای روشن یا خاموش کردن، «Enable Remix» را تغییر دهید.

این کار Remix را برای تمام حلقه های اینستاگرام شما فعال یا غیرفعال می کند. توجه: بسته به منطقه و دستگاه، قرقره ها ممکن است در این منو ظاهر نشوند. اگر اینطور است، به مجموعه دستورالعمل های بعدی بروید.

نحوه فعال یا غیرفعال کردن ریمیکس برای یک حلقه جداگانه: مرحله 1: حلقه خود را انتخاب کنید و روی سه نقطه ضربه بزنید. سپس، برای روشن کردن آن، روی «Enable Remixing» یا برای خاموش کردن «Disable Remixing» ضربه بزنید. قابلیت remix اینستاگرام بسیار ساده است.

چگونه یک حلقه اینستاگرام را ریمیکس کنیم

استفاده از ویژگی جدید Reels اینستاگرام واقعاً آسان است.برای شروع، حلقه اینستاگرامی را که می خواهید ریمیکس کنید انتخاب کنید. می‌توانید هر یک از حلقه‌های اضافه‌ شده قبلی خود یا مواردی از سازندگان دیگر را مجدداً میکس کنید (تا زمانی که دارنده حساب دسترسی Remix را فعال کرده باشد).

مرحله 1: ویدیو را انتخاب کنید و روی سه نقطه ضربه بزنید. اگر کاربر ویژگی Remix را فعال کرده باشد، “Remix This Reel” را خواهید دید.

قابلیت remix اینستاگرام

مرحله 2: حلقه جدید خود را ضبط یا آپلود کنید. متوجه خواهید شد که ویدیوی جدید در سمت راست صفحه ظاهر می شود. می توانید سرعت را تغییر دهید، جلوه ها را اعمال کنید، لمس کنید، یک تایمر تنظیم کنید و تراز کنید. قابلیت remix اینستاگرام این گونه است.

مرحله شماره 3: در مرحله بعد، زمان ویرایش ویدیوی خود است. می‌توانید متن بنویسید و اضافه کنید، صداگذاری اضافه کنید، صدا را مخلوط کنید و برچسب‌ها را اضافه کنید.

این مطلب را هم ببینید
نمایشگر گیمینگ Asus ROG Swift PG32UQ معرفی شد

برای میکس یا تغییر صدا، روی برچسب میکس ضربه بزنید. “ویرایش” را انتخاب کنید. در اینجا می توانید قسمت جدیدی از صدای اصلی را انتخاب کنید یا با فشار دادن “Change” آهنگ جدیدی را انتخاب کنید. قابلیت remix اینستاگرام دقیقا همین گونه است.

همین حالا remix خود را فعال کنید

اینستاگرام اعلام کرد که به کاربران این امکان را می‌دهد تا هر محتوای ویدیویی را در برنامه ریمیکس کنند، نه فقط ویدیوهای حلقه‌های کوتاه. این شرکت رسما Remix، نسخه TikTok Duets خود را در مارس گذشته راه اندازی کرد. این ویژگی به کاربران این امکان را می‌دهد که ویدیوی حلقه‌های خود را در کنار ویدیویی از کاربر دیگر ضبط کنند، به عنوان وسیله‌ای برای تعامل، واکنش، همکاری یا برجسته کردن محتوای دیگر در پلتفرم حلقه‌های اینستاگرام.

اکنون اینستاگرام می‌گوید هر ویدیوی عمومی در برنامه یک بازی منصفانه برای ریمیکس است. اما این فقط برای ویدیوهایی که از این مرحله به بعد به صورت عمومی منتشر می‌شوند صدق می‌کند. این ویژگی روی محتوای قدیمی‌تر کار نمی‌کند.

این شرکت گفت که این توسعه منطقی است زیرا Remix توسط کاربران Reels پذیرفته شده است. می‌خواست راه‌های بیشتری را به سازندگان ارائه دهد تا «محتوای خود را دوباره اختراع کنند» و با دیگران همکاری کنند. هنگام میکس کردن مجدد یک ویدیوی بدون حلقه، سازندگان همچنان به مجموعه ابزارهای خلاقانه Reels از جمله Collabs، Voiceover، جلوه‌ها و ابزارهای صوتی دسترسی خواهند داشت.

سخن پایانی

در این متن سعی کردیم شما را با قابلیت remix اینستاگرام آشنا کنیم. اگرچه گسترش این ویژگی مطمئناً می‌تواند الهام‌بخش ریمیکس‌های بیشتری باشد، و در نتیجه محتوای بیشتری برای حلقه‌های اینستاگرام ایجاد شود، مشخص نیست که همه سازندگان اینستاگرام از ایده تغییر کاربری محتوای ویدیویی خود به این روش استقبال کنند. اینستاگرام می‌گوید، افرادی که نمی‌خواهند شرکت کنند، باید از ریمیکس شدن ویدیوهایشان از تنظیمات حساب خود انصراف دهند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *