معرفی تجهیزات موبایل, موبایل و تجهیزات جانبی

هدست واقعیت ترکیبی اپل

هدست اپل

امروز می خواهیم شما را بیشتر با هدست اپل آشنا کنیم. هدست یک دستگاه سخت افزاری است که به تلفن یا رایانه متصل می شود و به کاربر اجازه می دهد در حالی که دست خود را آزاد نگه می دارد صحبت کند و گوش دهد. هدست ها در مراکز پشتیبانی فنی و خدمات مشتری نیز استفاده می شوند و به کارمند اجازه می دهند در حین تایپ اطلاعات در رایانه با مشتری صحبت کنند. همچنین هدست ها توسط گیمرهای رایانه نیز استفاده می شوند. اگر می خواهید بیشتر درباره ی هدست اپل بدانید،تا انتهای متن با ما همراه باشید.

هدست از چه اجزایی ساخته شده است؟

هدست ترکیبی از میکروفون و هدفون است. هدست ارتباط گفتاری را بدون نیاز به استفاده از گوشی یا نگه داشتن میکروفون امکان پذیر می کند. به عنوان مثال، به یک گوشی تلفن متصل می شود و می توان از آن برای صحبت و گوش دادن همزمان استفاده کرد. دیگر کاربردهای رایج هدست برای بازی یا ارتباطات ویدیویی همراه با رایانه است.

هدست اپل

هدست ها در طرح های مختلف موجود هستند. هدست کلاسیک شامل یک هدست با دو گوشی و یک میکروفون در انتهای یک براکت است که در نزدیکی دهان قرار گرفته است. این نوع هدست امکان پخش صدای استریو را فراهم می کند. با این حال، زمانی که هر دو گوش پوشیده باشند، توانایی شنیدن صدای محیط بسیار محدود است.هدست اپل در طرح های مختلفی وجود دارد.

اگرچه هدست‌هایی که فقط یک گوشی و میکروفون روی یک براکت دارند فقط صدای مونو را می‌دهند، اما شنیدن آن چه در محیط اطراف می‌گذرد را آسان‌تر می‌کنند. جمع و جورترین طرح ها دارای هدفون های داخل گوش با میکروفون متصل به کابل یا هدست بی سیم هستند که ترکیبی از بلندگو و میکروفون به طور مستقیم به حلقه گوش وصل می شود.

هدست سیمی و بی سیم در تلفن

در تلفن هم از هدست های بی سیم و هم با سیم استفاده می شود. هدست های سیمی را می توان با کانکتورهای مختلف نصب کرد. علاوه بر اتصالات RJ-9 یا RJ-11، آن ها اغلب با اتصالات مخصوص سازنده عرضه می شوند. عملکردها یا ویژگی های الکتریکی، مانند امپدانس، می توانند بسیار متفاوت باشند. در تلفن های همراه هدفون هایی وجود دارد که دارای یک میکروفون و کابل اتصال هستند که معمولاً از طریق یک جک به دستگاه متصل می شوند و به آن ها امکان استفاده به عنوان هدست را می دهند. اغلب یک کنترل صدا به کابل متصل است. هدست اپل در دو نوع وجود دارد.

این مطلب را هم ببینید
ظاهرا اپل می خواهد به طور گسترده برنامه های قدیمی را از اپ استور حذف کند

هدست‌های بی‌سیم با باتری‌هایی تغذیه می‌شوند که ممکن است قابل شارژ باشند و با یک ایستگاه پایه یا مستقیماً با تلفن از طریق رادیو ارتباط برقرار کنند. اتصال بی سیم به تلفن همراه یا تلفن هوشمند معمولاً از طریق استاندارد بلوتوث مدیریت می شود. هدست هایی که از طریق استاندارد DECT با تلفن یا پایه هدست ارتباط برقرار می کنند نیز موجود هستند.

راه حل های حرفه ای، چه باسیم و چه بی سیم، معمولاً به شما امکان می دهند میکروفون را با فشار دادن یک دکمه بی صدا کنید. معیارهای مهم هنگام انتخاب هدست عبارتند از کیفیت صدا، ظرفیت باتری و حداکثر زمان مکالمه و آماده به کار.

فرق هدست و هدفون چیست؟

اگر شما عاشق موسیقی هستید، پس مهم است که تفاوت بین هدست و هدفون را بدانید. اکثر مردم معتقدند که هدست و هدفون هر دو شبیه هم هستند. با این حال، این درست نیست. تفاوت زیادی بین هدفون و هدست وجود دارد که هدفون قبلی دارای میکروفون است.

یک هدست دارای یک میکروفون متصل است که به شما امکان می دهد صحبت کنید. بیشتر در کنفرانس های ویدیویی یا تماس های ویدیویی که برقرار می کنید استفاده می شود، در حالی که هدفون دارای میکروفن یکپارچه است که متصل یا قابل مشاهده نیست و بیشتر برای گوش دادن به فایل های صوتی استفاده می شود. بیایید یک مقایسه سریع بین هدفون و هدست انجام دهیم. بنابراین هدست اپل هم دارای میکروفون است.

هدست اپل

هدفون با استفاده از دو بلندگوی ساده که به یک باند متصل هستند طراحی شده است. زمانی که کاربر از هدفون استفاده می کند، بلندگو گوش ها را می پوشاند. هدفون ها تجربه موسیقی همه جانبه ای را ارائه می دهند زیرا منبع صدا بار صوتی را به گوش کاربر می رساند.

این مطلب را هم ببینید
چگونه شماره تلفن یک فرد مزاحم را در گوشی اندرویدی خود بلاک کنیم ؟

هدفون ها بخش های بزرگی از هوا را در داخل اتاق به ارتعاش در می آورند تا صدا را بازسازی کنند. هدفون مقدار کمی هوا را در اطراف گوش شنوندگان حرکت می دهد. این به ایجاد یک تجربه Soundstage شخصی و محدود برای شنونده کمک می کند. اکثر هدفون ها عملکرد صوتی فوق العاده ای ارائه می دهند. شما می توانید بهترین محدوده فرکانس را با هدفون بشنوید. اما هدست اپل خیلی پیشرفته تر است.

کیفیت صدا چگونه است؟

کیفیت صدای هدفون به خصوص در رده پایین و میان رده برتر است. همچنین عملکرد عالی در تون های باس ارائه می دهد. هدفون به جلوگیری از نویز محیط پس زمینه کمک می کند. به‌ویژه هدفون‌هایی که دارای ویژگی‌های حذف نویز هستند، نویز محیط را مسدود می‌کنند و یک تجربه موسیقی جامع را به شما می‌دهند.

وقتی صحبت از قابلیت حذف نویز می شود، هدفون ها به دو دسته حذف کننده نویز فعال و حذف نویز غیرفعال تقسیم می شوند. اینجا را بخوانید تا بیشتر بدانید.

اگر هدفون با کیفیتی بخرید، کیفیت صدا نشتی ندارد. یک هدفون اختصاصی دارای ویژگی Soundstage است که به شما امکان می دهد موسیقی با صدای عالی بشنوید. تفاوت بین هدست و هدفون قطعا در عملکرد صدا نهفته است. هدفون ها بیشتر به دلیل کیفیت صدایشان ترجیح داده می شوند.

سخن پایانی

در این متن سعی کردیم شما را با هدست اپل آشنا کنیم. هدست از نظر عملکرد بسیار عالی است. از آنجایی که ویژگی های مختلف صدا را ارائه می دهد، می توانید از آن در هر مکانی استفاده کنید. می‌توانید از هدفون‌های بلوتوث بی‌سیم استفاده کنید که به شما امکان می‌دهد به دستگاه‌های مختلف متصل شوید تا بتوانید موسیقی خود را در حین حرکت بشنوید. هدست های بی‌سیم نیز برای افرادی که روزانه ورزش می‌کنند یا دویدن دارند، انتخابی ایده‌آل است. سپس برخی از هدفون ها دارای عایق صدا و حذف نویز هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *