بازی و سرگرمی

سونی دست از همکاری با فیس بوک کشید !

قطع همکاری سونی و فیسبوک

سونی و فیس بوک که هردو از شرکت ها محبوب و بزرگ دنیا هستند که در پروژه پلی استیشن سونی با هم همکاری میکردند ، ما در ادامه درباره  قطع همکاری سونی و فیسبوک  صحبت میکنیم .

 قطع همکاری سونی و فیسبوک :  

سونی طی اقدامی عجیب و ناگهانی تصمیم به حذف و دور انداختن قابلیت یکپارچه سازی فیسبوک از روی کنسول خود کرد ، یکی از معایب این اقدام سونی شامل حال کسانی میشود که عادت به اشتراک گذاشتن تروفی های خود در این شبکه ی اجتماعی دارند زیرا دیگر این کار برای آنها میسر نیست . یکی دیگر از معایب این کار شامل حال کسانی میشود که لیست  دوستان  پلی استیشنی خود را از طریق فیسبوک انتخاب کرده یا قصد انجام این کار را داشتند .

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی Terraria

این اقدام برای بیشتر افراد مشکلی ایجاد نمیکند اما اگر شما از آن دسته از افراد هستید که اکانت پلی استیشن خود را با اکانت فیس بوکتان همگان سازی کرده اید و عکس پروفایلتان را برحسب عکس اکانت فیس بوکتان انتخاب کرده اید باید عکس پروفایل خود را عوض کنید .

اکانت پشتیبانی شرکت سونی در این باره اذعان داشته است که :

از 7 اکتبر 2019 یعنی 15 مهرماه ، یکپارچه سازی با فیسبوک دیگر توسط پلی استیشن 4 پشتیبانی نمیشود  ، این موضوع شامل قابلیت‌های به اشتراک‌گذاری فیسبوک مانند انتشار گیم‌پلی و تروفی‌ها و استفاده از قابلیت یافتن دوستان فیسبوک نیز می‌شود و بابت مشکلات پیش آمده عذرخواهی می‌کنیم .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *