اخبار بازی, بازی و سرگرمی, معرفی بازی

ساخت نسخه جدید بازی Horizon zero dawn

Horizon Zero Dawn

اول بیاید یکم در مورد نسخه اول بازی Horizon zero dawn حرف بزنیم جایی که این بازی را میتوان به عنوان یکی از بهترین سورپرایز های این نسل از بازی دانست . در اول که این بازی در دست ساخت توسط استودیو  گوریلا گیمز  بود توجهات زیادی به آن نشد اما در زمان عرضه آن و بعد از آن بود که این بازی تمام توجهات را به سمت خودش معطوف کرد و تحسین همگان را به همراه داشت .

فعالیت های اخیر شرکت سازنده بازی :

حال بیاید به فعالیت های اخیر استودیو سازنده نسخه اول بازی در چند وقت اخیر نگاهی بندازیم .

این استودیو در حال حاظر به دنبال استخدام افرادی برای یک پروژه نامشخص هستند که هر بازی ایی میتواند باشد امانکته جالبی که توجه ها را به سمت خود جلب کرده است افراد مورد نیاز این استودیو است .یکی از کسانی که استودیو گوریلا گیمز برای این پروژه میخواهد یک ارشد طراح زندگی گیاهی است ،همچنین در اگهی استخدام این استودیو اشاراتی به وجود یک جهان زنده دارد که با توجه به نسخه ی اول این بازی میتوان حدس زد که هدف استودیو گوریلا گیمز از جمع آوری چنین تیمی کار برروی ادامه بازی ” Horizon zero dawn “است .

این مطلب را هم ببینید
معرفی دانلود 45 تا از بهترین بازی های دیتا دار اندروید گوشی موبایل

هدف بازی Horizon zero dawn 2 کدام نسل است ؟

یکی دیگر از نکاتی که باید به آن توجه کرد زمان جمع آوری این تیم است ، از آنجایی که قرار است کنسول پلی استیشن 5 در کریسمس سال 2020 معرفی شود میتوان به این موضوع پی برد که هدف این استودیو این است که قسمت دوم این بازی را برای نسل بعدی پلی استیشن یعنی پلی استیشن 5 بسازد .

حال فقط باید منتظر بمانیم تا ببین در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *