اخبار تکنولوژی

لاجیتک از ماوس Lift با ساختار عمودی رونمایی کرد

ماوس Lift با ساختار عمودی

یکی از شگفتی هایی که به تازگی با آن رو به رو شده ایم، ماوس Lift با ساختار عمودی است که توسط لاجیتک رونمایی شده است. این ماوس یک طراحی جدید، عجیب و در عین حال جذاب است که تا به حال مانند آن را ندیده اید. در اصل طراحی غیر معمول آن باعث می شود که ساعت ها بدون خستگی از آن استفاده کنید.

طراحی عجیب ماوس Lift با ساختار عمودی توسط لاجیتک

از آن جایی که افراد معمولا بعد از استفاده طولانی مدت از انواع ماوس ها خسته شده و کلافه می شوند، لاجیتک برای آنکه بتواند نسل جدیدی از ماوس را برای این افراد طراحی کند، فکر جدیدی را آغاز کرد که این فکر و ایده سرانجام باعث ایجاد یک ساختار و طراحی جدیدی شد که به ساختار عمودی به صورت  Lift معروف شد. این طراحی شاید کمی عجیب به نظر برسد، ولی این طراحی عجیب، بسیار راحت و خوش دست است که بر خلاف تمام مدل هایی که تاکنون دیده اید، برای استفاده طولانی مدت کاملا راحت است و به هیچ عنوان شما را خسته و کلافه نمی کند.

ماوس Lift با ساختار عمودی

ماوس Lift با ساختار عمودی دارای مزایای زیادی می باشد که برای استفاده ساعات طولانی پشت میز کامپیوتر طراحی شده است و در اصل هدف آن راحتی کاربر می باشد. این مدل در آزمایشگاه Ergo طراحی شده است که توسط سازندگان آن در یک طراحی ارگونومیک ساخته شده است که به راحتی برای انواع دست های کوچک تا متوسط قابل استفاده می باشد و با وجود ماوس های بزرگ بازار، یک طراحی عالی و انتخاب منحصر به فرد است. این ماوس از ویژگی های مهمی برخوردار است که باعث شده مورد محبوبیت خاص قرار بگیرد و طرفداران زیادی را در بازار به دست آورد.

ویژگی های ماوس Lift با ساختار عمودی

قطعا این ویژگی های خاص یک محصول است که آن را منحصر به فرد جلوه می دهد. بنابراین این ماوس به صورتی طراحی شده است که به صورت عمودی می باشد و دارای زاویه 57 درجه می باشد. این ماوس در عین ناباوری تمام فشارهایی که به مچ دست وارد می شود را از بین می برد و به بدن کمک می کند تا در زمان استفاده از این ماوس، حالت طبیعی تر و راحت تری به خود بگیرد و دچار خستگی و آسیب نشود. این طراحی به این شکل است که در آن دو کلید اصلی در سمت راست به کار برده شده است، که دو کلید دیگر نیز در سمت چپ و زیر انگشت شست قرار گرفته است.

این مطلب را هم ببینید
همه چیز درباره گوشی های سری پیکسل 6 گوگل

چرخ اسکرول نیز که دارای کارایی زیادی می باشد، به همراه کلیک میانی، همگی به روی دو کلید اصلی راست ماوس کار گذاشته شده است. این ماوس را می توانید مطابق با سلیقه خود در انواع رنگ بندی های کلاسیک و جذاب مشکی، سفید و متمایل به خاکستری و صورتی روشن تهیه و خریداری کنید. شاید فکر کنید که دیگر ویژگی های این ماوس تمام شد. ولی اینطور نیست. در اصل برخی دیگر از ویژگی های ماوس Lift با ساختار عمودی عبارت است از DPI که در این ماوس برابر با 4000 قابل تنظیم می باشد که به راحتی دارای کلیک بی صدا است و برای استفاده شب مناسب است چرا که هیچ صدایی از خود تولید نمی کند. این ماوس همچنین دارای قابلیت  Flow می باشد که برای استفاده همزمان در چندین کامپیوتر با سیستم های مختلف مناسب می باشد.

ماوس Lift با ساختار عمودی به چه صورت کار می کند؟

لازم به ذکر است که ماوس Lift با ساختار عمودی یک ماوس بی سیم است که دارای 10 متر برد می باشد و به وسیله یک عدد باتری AA تا 24 ماه به راحتی می تواند برای شما کار کند. همانطور که می دانید ماوس بی سیم از دسته پرکاربردترین ماوس هایی می باشد که می توانید به راحتی برای مدت زمان زیادی از آن استفاده کنید. این ماوس با طراحی منحصر به فردی که دارد، دل شما را خواهد برد و تنها کافی است آن را ببینید تا تمام ماوس هایی را که تاکنون دیده اید از خاطر ببرید. به این ترتیب بهتر است که این طراحی ارگونومیک را برای کار خود تهیه کنید تا ببینید که به راحتی می توانید ساعت ها بدون خستگی از این ماوس استفاده کنید و کار خود را پیش ببرید.

این مطلب را هم ببینید
نگاهی به جوایز نمایشگاه CES 2022 ؛ چه فناوری هایی جایزه گرفتند؟

ماوس Lift عمودی در چه قیمتی عرضه می شود؟

با توجه به اینکه این ماوس دارای طراحی ویژه و خاصی می باشد که تاکنون شبیه آن را ندیده اید، شاید تصور کنید که اگر بخواهید به سراغ این ماوس بروید، قطعا جیب شما را خالی خواهد کرد. ولی اینطور نیست و این ماوس با توجه به طراحی عالی و منحصر به فردی که دارد، تنها در 70 دلار عرضه شده است و هم اکنون نیز برای خرید در دسترس است. جالب بودن ماجرا اینجاست که برای خرید این ماوس تنها هزینه یک ماوس را پرداخت می کنید، ولی می توانید از این تکنولوژی جدید در چند دستگاه به صورت همزمان استفاده کنید که این منحصربه فرد است.

ماوس Lift با ساختار عمودی

استفاده از ماوس Lift برای چه کسانی مناسب است؟

معمولا استفاده از سایر ماوس های عظیم الجثه موجود در بازار برای کسانی که ساعت ها پشت میز کامپیوتر می نشینند، کار سخت و دشواری است. به همین دلیل استفاده از این محصول برای استفاده طولانی مدت یک انتخاب ایده آل است که همانطور که ذکر شد، به هیچ عنوان شما را خسته نمی کند و به راحتی می توانید تا پاسی از شب از آن استفاده کنید. چرا که هیچ صدایی از خود تولید نمی کند و باعث اذیت دیگران نمی شود. این ماوس برای همه راحتی و آسایش را به دنبال دارد.

لاجیتک اعلام کرده است که برای طراحی و ساخت این ماوس، آزمایش های زیادی را انجام داده است که در نهایت توانسته یک طراح نهایی را تولید کند که توسط موسسات ارگونومی پیشرو تایید شده است. این ماوس برای همه کاربران راست دست و چپ دست در دسترس است و فکر نمی کنم که تا به حال توانسته باشید ماوسی را با توجه به راس دست یا چپ دست بودن خود تهیه و خریداری کنید که قطعا این موضوع عملکرد شما را راحت تر می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *