تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

لپ‌تاپ‌های گیمینگ MSI GP75 با جدیدترین سخت افزارهای روز

لپ‌تاپ‌های گیمینگ MSI GP75

اگر به دنیای لپ تاپ ها سری بزنید ، در میابید که ام اس ای یکی از برترین تولیدکننده های این رایانه های شخصی قابل حمل در دنیا می باشد. قدرت لپ تاپ های این برند بان زد مردم در سراسر جهان است. «اینتل» در حاشیه CEC 2020 پردازنده‌های کلاس لپ تاپ جدید خود موسوم به Comet Lake-H را رونمایی کرد؛ پرچمداران جدید که قلب تپنده لپ تاپ‌های مخصوص بازی را شکل خواهند داد. اکنون در لپ‌تاپ‌های گیمینگ MSI GP75 با جدیدترین سخت افزارهای روز شاد استفاده از این پردازنده ها هستیم.

لپ‌تاپ‌های گیمینگ MSI GP75

تصاویر سری جدید لپ تاپ‌های MSI در یکی از وب سایت های فروشگاهی این شرکت منتشر شده است. این سری را می‌توان ادامه دهنده راه لپ تاپ‌های گیمینگ این شرکت با ضخامت پایین و قیمت مقرون به صرفه دانست. همگی به نمایشگرهای 17.3 اینچی با وضوح FHD مجهز هستند که برای گیمرهایی با علاقه به نمایشگرهای بزرگ، یک گزینه ایده آل به شمار می‌روند. این نمایشگر از پنل های IPS با فرکانس به‌روزرسانی 144 هرتز بهره می‌برند.

این مطلب را هم ببینید
در بروزرسانی جدید کروم سه آسیب پذیری مهم رفع شده اند

شروع قیمت سری MSI GP75 از 1399 دلار تا 1599 دلار است. MSI GP75ها به پردازنده تازه وارد Core i7-10750H مجهز هستند. این پردازنده دارای 6 هسته و 12 رشته بوده و فرکانس‌های 2.6~4.7 گیگاهرتز را در اختیار سیستم قرار می‌دهد. شایان ذکر است که Core i7-10750H می‌تواند تمامی هسته‌های خود را به فرکانس 4.2 گیگاهرتز ببرد.

خوب است بدانید که حذف هارد دیسک از لپ تاپ‌های 17.3 اینچی MSI است. با وجود آنکه شاسی برای نگهداری هارد دیسک‌ها جای مناسب را فراهم می‌کند، اما MSI سرعت و مصرف انرژی را به استفاده از یک HDD ترجیح داده و ذخیره سازی در MSI GP75ها بر عهده یک ماژول 512 گیگابایتی SSD NVME است. مسئله این است که در لیست ارائه شده MSI، نام کارت گرافیک مورد نظر RTX 1660 درج شده است که احتمالاً یک خطای انسانی بوده و کارت گرافیک مورد استفاده GTX 1660 با 6 گیگابایت حافظه گرافیکی است.

این مطلب را هم ببینید
آموزش ایجاد جدول و نمودار در Google Sheets

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *