اخبار تکنولوژی

یک قدم تا عرضه نهایی هدفون قدرتمند Powerbeats 4

هدفون قدرتمند Powerbeats 4

اگر از طرفداران هدفون های باکیفیت باشید، قطعا Powerbeats3 را می شناسید. یکی از محصولات برند بیتس که از طرفداران زیادی برخوردار است. اکنون براساس اخبار منتشر شده بنظر می رسد زمان زیادی تا عرضه نهایی نسخه بعدی این محصول ، یعنی هدفون قدرتمند Powerbeats 4 نمانده است.

هدفون قدرتمند Powerbeats 4

به تازگی اطلاعاتی از سوی FCC منتشر شد که جزییات جدیدی را از این هدفو‌ن‌های قدرتمند فاش می‌کند. در ادامه با جزییات بیشتر از این خبر همراه خواهید بود. به نظر می‌رسد این روزها به عرضه نسل جدید از هدفو‌ن‌های Powerbeats توسط اپل بسیار نزدیک هستیم؛ چرا که در حال حاضر FCC یا کمیسیون تنظیم مقررات رادیویی کشور ایالات متحده مشغول تست و ارزیابی این هدفون به منظور صادر کردن مجوزهای لازم برای عرضه به بازار است.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین هندزفری های تک گوشی در بازار

این کمیسیون امروز اطلاعاتی را این هدفون‌های جدید منتشر کرد که بخشی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های آن را فاش می‌کند. اطلاعات منتشر شده از سوی این کمیسیون با انتشار چند تصویر از این هدفون جدید نیز همراه شده است. در تصویر زیر می‌توانید این هدفون را در وسط صفحه مشاهده کنید. دو هدفون نمایش داده شده در سمت چپ و راست تصویر نیز به ترتیب Powerbeats Pro و Powerbeats 3 هستند.

در بخشی از این اطلاعات آمده است: « A2015 یک هدفون بی‌سیم همراه با باتری داخلی است و میکروفون و آنتن‌هایی نیز با آن یکپارچه سازی شده است. این هدفون می‌تواند با استفاده از ارتباط بلوتوث فایل‌های موسیقی را پخش کند. این هدفون دارای یک پورت Lightning است که می‌تواند برای شارژ آن مورد استفاده قرار بگیرد. A2015 همچنین از لامپ‌های LED قرمز و سفید بهره می‌برد و دارای دکمه‌های افزایش و کاهش میزان صدا نیز هست».

این مطلب را هم ببینید
فیسبوک مسنجر برای ویندوز و مک منتشر شد

براساس جزئیاتی که در سیستم عامل ios 13 منتشر شد ، بنظر می رسد محصول جدید بیتس از قابلیت Hey Siri نیز پشتیبانی کنند و اپل در نظر دارد به منظور انجام پردازش‌های مربوط به این قابلیت از تراشه قدرتمند H1 خود استفاده کند. این تراشه سبب می‌شود که این هدفون طول عمر باتری بهتری داشته باشد و همچنین بتواند بهتر از گذشته به دستگاه‌های مختلف متصل شود. تصاویر در دسترس از این هدفون نشان می‌دهد که آن‌ از نظر طراحی شباهت زیادی به دو هدفون Powerbeats Pro و Powerbeats 3 دارد و به نظر می‌رسد اپل در هنگام طراحی از ظاهر این هدفون‌ها الهام گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *