تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

لپ‌تاپ وایو زد 2021 معرفی شد

لپ‌تاپ وایو زد 2021

لپ‌تاپ وایو زد 2021 محصول جدیدی از برند وایو می باش که به تازگی معرفی شده و مجهز به بدنه‌ای مقاوم از جنس فیبر کربن،‌ وزنی سبک در حدود یک کیلوگرم و پردازنده نسل یازدهم اینتل می باشد.

لپ‌تاپ وایو زد 2021

لپ‌تاپ‌های پرچمدار سری زد در سال 2016 به بازار عرضه شدند و اکنون شرکت تولید کننده تصمیم گرفته آخرین لپ‌تاپ این سری را به بازار عرضه کند.

وایو زد 2021 از نمایشگر 14 اینچی با رزولوشن Ultra-HD 4K بهره می برد. لپ‌تاپ جدید با پردازنده نسل یازدهم Core i7 و گرافیک Iris Xe اینتل به بازار عرضه می‌شود. قوی‌ترین نسخه این لپ‌تاپ مجهز به حافظه داخلی 2 ترابایتی PCIe SSD و رم 32 گیگابایتی LPDDR4 است. علاوه بر مدل معمولی، نسخه Signature این لپ‌تاپ نیز با بدنه از جنس فیبر کربن به بازار عرضه خواهد شد.

این مطلب را هم ببینید
آموزش ساخت انیمیشن در پاورپوینت

نمایشگر قابلیت چرخش 180 درجه‌ای دارد و کاربران می‌توانند با فشار دادن کلیدهای Fn + 2 اسکرین را پس از باز شدن بچرخانند. به علاوه وایو ادعا می‌کند که نمایشگر وایو زد 2021 را می‌توان با کمک یک دست به راحتی باز و بسته کرد.

دستگاه مذکور با فناوری اختصاصی «TruePerformance» وایو در کنترل انتشار گرمای پردازنده عملکرد خوبی از خود نشان می‌دهد. وایو زد 2021 از فناوری تشخیص چهره ویندوز هلو پشتیبانی می‌کند. همچنین مجهز به حسگر اثر انگشت است تا کاربران بتوانند بدون وارد کردن پسورد وارد سیستم شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *