تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

لپ تاپ اسپین ۷ ایسر رونمایی شد

لپ تاپ اسپین ۷ ایسر

ایسر یکی از باسابقه‌ترین برندهای تولید کامپیوتر و تجهیزاتی جانبی در آسیا محسوب می‌شود و در رتبه‌ی پنجم بزرگ‌ترین تولیدکننده‌های لپ تاپ در جهان قرار دارد. لپ تاپ اسپین ۷ ایسر محصول جدیدی از این برند معتبر می باشد که به تازگی رونمایی شده و به پردازنده اسنپدراگون 8cx Gen 2 5G مجهز است.

لپ تاپ اسپین ۷ ایسر

این لپ تاپ از نمای بیرونی، تغییرات کمی نسبت‌به مدل فعلی به‌خود دیده است. مدل جدید اسپین ۷ از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به مدل فعلی داشته با این تفاوت که حالا گوشه‌ها کمی تیزتر شده‌اند و در برخی از قسمت‌های محصول از رنگ طلایی استفاده شده است. مدل جدید به پردازنده مبتنی بر ARM اسنپدراگون 8cx Gen 2 مجهز شده است. ایسر می‌گوید این پردازنده علاوه بر پشتیبانی از شبکه 5G (طیف میلیمتری و زیر ۶ گیگاهرتز)، شارژدهی ۲۴ ساعته را برای این محصول به ارمغان می‌آورد.

این مطلب را هم ببینید
دستورات cmd پرکاربرد برای مدیریت شبکه‌های کامپیوتری در ویندوز

ایسر می‌گوید به‌لطف کم‌مصرف‌بودن تراشه‌، لپ‌تاپ جدید می‌تواند تا چند روز شارژدهی کند. البته میزان شارژدهی هر محصول ارتباط مستقیمی به نحوه‌ی استفاده از آن دارد؛ اما به‌طور کلی انتظار داریم لپ‌تاپ‌ جدید ایسر شارژدهی بسیار خوبی داشته باشد. ایسر می‌گوید لپ‌تاپ جدیدش ۱٫۴ کیلوگرم وزن دارد و می‌تواند با بهترین اولترابوک‌ها و لپ‌تاپ‌های پریمیوم بازار رقابت کند. طبق اعلام ایسر، ضخامت محصول به ۱۵ میلی‌متر می‌رسد. ایسر این لپ‌تاپ را با بدنه‌ای از جنس آلومینیوم و منیزیم همراه کرده است.

مدل جدید اسپین ۷ همچنین از قلم دیجیتال Wacom با ۴۰۹۶ سطح حساس برخوردار بوده و با متصل شدن به قسمت جانبی کامپیوتر شارژ می‌شود. این محصول از نمایشگر لمسی ۱۴ اینچی از نوع IPS با رزولوشن 1080p برخوردار بوده و توسط لایه ضدمیکروب گوریلا گلس محافظت می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این لپ تاپ می‌توان به چرخش ۳۶۰ درجه نمایشگر، دو درگاه USB-C و یک درگاه USB-A اشاره کرد.

این مطلب را هم ببینید
آموزش بهینه کردن ویندوز برای بازی کردن

جزئیات بیشتری از سخت افزار ایسر اسپین ۷ و همچنین قیمت و تاریخ عرضه آن منتشر نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *