تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

لپ تاپ گلکسی بوک فلکس 5G سامسونگ معرفی شد

لپ تاپ گلکسی بوک فلکس 5G سامسونگ

برند معتبر سامسونگ امروز از یکی از جدیدترین محصولات خود رونمایی کرد. لپ تاپ گلکسی بوک فلکس 5G سامسونگ اولین لپ‌تاپ جهان است که هم از تکنولوژی 5G استفاده می‌کند و هم دارای گواهی کیفیت Intel Evo است.

لپ تاپ گلکسی بوک فلکس 5G سامسونگ

گلکسی بوک فلکس 5G برخی تغییرات محسوس به خود دیده است تا تجربه‌ی بهتری از لپ‌تاپ‌های سامسونگ را ارائه دهد. این محصول اولین لپ تاپ سامسونگ با دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی بوده و تنها ۱.۲۶ کیلوگرم وزن دارد. یک دوربین 720p نیز برای چت تصویری یا گرفتن عکس سلفی بالای نمایشگر تعبیه شده است.

این لپ تاپ از درگاه تاندربولت و همچنین درگاه USB-C پشتیبانی می‌کند. سمت راست این لپ تاپ در کنار دکمه پاور قلم S-pen میزبانی خواهد شد. قلم S-Pen در این لپ تاپ قادر خواهد بود تا در کارهایی همچون نوشتن یادداشت، نشانه‌گذاری بر روی تصاویر و همچنین حاشیه‌نویسی در کنار صفحه مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین یکی از بهترین کارهایی که می‌توان با این قلم انجام داد، ثبت اسکرین شات از نمایشگر است.

این مطلب را هم ببینید
بهترین نرم افزارهای ریکاوری برای بازیابی اطلاعات از دست رفته

در رابطه با صدا باید اشاره کنیم که لپ تاپ سامسونگ فلکس 15 از بلندگوهای باکیفیتی سود می‌برد. همچنین باید اشاره کنیم که دوربین وبکم این لپ تاپ 0.9 مگاپیکسل است و شاید بتوان این را بزرگ‌ترین مشکل لپ تاپ سامسونگ یا به طور کلی لپ تاپ های امروزی معرفی کرد؛ چراکه معمولا ظرفیت پایینی دارند و بهتر است کاربران از وبکم جدایی استفاده کنند.

کیبورد، تاچ پد و نمایشگر لمسی

در بررسی‌های انجام شده نشان داده شد که با استفاده از کیبورد لپ تاپ سامسونگ Book Flex در حالت تایپ سریع قادر خواهید بود 65 کلمه در هر دقیقه تایپ کنید. همچنین از خصوصیات کیبورد لپ تاپ یاد شده این است که کلیدها عمق زیادی ندارند و میزان دقت تایپ با این کیبورد نیز 80 درصد گزارش شده است. از طرف دیگر خوب است اشاره کنیم که پشتیبانی از حسگر اثر انگشت از دیگر امکانات لپ تاپ یاد شده است که در کنار دکمه Shift و پایین دکمه Enter قرار گرفته است. این موضوع باعث شده است تا اندازه دکمه Shift تا اندازه‌ای کوچک‌تر از اندازه این دکمه در سایر لپ تاپ ها باشد.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع ارور 0xc004f074 در ویندوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *